Werk & Studie alle pijlers

Office Manager Salaris

27-09-2007 11:35 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje voor alle Office Managers onder ons,



Mijn vriendin wil binnenkort beginnen als Office Manager bij een klein adviesbureau in Amsterdam, 36 uur voor 2900 euro. Zij heeft 5 jaar ervaring, en is 26 jaar oud. Geen 13de maand of iets erbij.



Wat ik mij afvroeg (omdat ik zelf meer in de consultancy zit/en eigen bedrijf heb): is dit wel een goed salaris?

Volgens mij is het bedrag prima, maar doordat er geen 13de maand bij zit (wat ik wel gewend ben, maar dat zal wel luxe zijn..) wil ik dit toch even checken bij jullie Office Managers!



Bedankt voor jullie advies!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, 2900 Euro per maand als office manager??? Is dat wat je in Nederland verdient voor deze functie? Jeetje, ik verdien 1200 per maand, werk wel voor een Amerikaans bedrijf in Thailand, dat zeg ik er meteen bij. Hmm... misschien tijd om terug naar NL te komen... Voor mij klinkt het als veel geld. Is 2900 E netto, of bruto?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Valencia, dit klinkt als een passend salaris. Het gemiddelde salaris voor een officemanager ligt tussen de 2400 en 3200 (afhankelijk van leeftijd en ervaring) Je kunt altijd even kijken op http://www.loonwijzer.nl/main/salarischeck. Staat veel nuttige info.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Dat is een heel goed salaris...als ze haar baan kwijt wil... 8-P
Alle reacties Link kopieren
Het ligt er maar aan wat je als office manager doet. Het takenpakket per office manager kan heel erg verschillen.



Wat gaat die vriendin van je precies doen bij dat bedrijf? Als het om een administratief/secretariële functie gaat met daarnaast taken als pandbeheer, bestellen van lunch, beheer van het wagenpark e.d. (office taken) en zonder leiding geven dan vind ik 2900 euro bruto per maand pittig. Mijn office assistants (soort office manager maar die functietitel was al vergeven...) verdienen tussen de 2300 en 2650 euro bruto per maand. Geen leaseauto e.d. maar we hebben wel een goed arbeidsvoorwaardenpakket met o.a. een premievrij pensioen.



Ik ben office manager bij een bedrijf met circa 100 medewerkers waar ik het bedrijfsbureau aanstuur, 9 medewerkers. Ik ben eindverantw
@Valencia

Het salaris hangt af van leeftijd, relevante werkervaring en natuurlijk niet in het minst ook van de functie. En deze kan, zoals al eerder werd gezegd, enorm verschillen. Gaat ze bij een groter of kleiner bedrijf werken, stuurt ze al dan geen mensen aan, hoe zijn de facilitaire zaken geregeld (zelf doen of uitbesteden) enz.? Allemaal vragen die relevant zijn om te kunnen beoordelen in hoeverre het salaris OK is. In zijn algemeenheid zou ik denken dat het aan de hoge kant is voor een officemanager. Maar dat zal dus mede afhankelijk zijn van de taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden.



@ Eefje Het genoemde bedrag is ongetwijfeld bruto, dus daar gaat nog zeker 1/3 vanaf. En ik kan me voorstellen dat dit vanuit Thailand als een wereldinkomen klinkt, maar vergeet niet dat de kosten voor het levensonderhoud hier ook vele malen hoger liggen dan in Thailand!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in principe net een nieuwe baan geaccepteerd, ook weer als office manager (ben ik nu ook) en ook weer op een adviesbureau (nu ook), takenpakket dat van een "echte" office manager; aansturen secretaresse, facturatie, verzekeringen, HRM-zaken, gewoon alles wat de office betreft. Ik ga 3000 Euro per maand verdienen op basis van 40 uur. Ik ben 30 (bijna 31) en ik heb 10 jaar secretariële ervaring, VWO als basis en diverse secretariële diploma's.



Dus 2900 Euro op basis van 36 uur voor iemand van 26 met slechts vijf jaar ervaring...met twee handen aannemen zou ik zeggen..
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij Mirjam762. Het is een super goed salaris voor meisje van 26. Waar wil je eindigen? Ik heb nu 15 jaar ervaring, VWO, HBO en Schoevers opleiding en ben blij met Euro 3100 BPM.

Check maar advertenties, solliciteer maar verder: iedereen wil me hebben, voor een veel langer salaris!
Volg je hart. Dat klopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven