Werk & Studie alle pijlers

Doktersassistente

02-10-2007 12:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



ik werk nu al bijna 5 jaar als administratief medewerkster. Omdat ik hier totaal geen voldoening meer uithaal wil ik me omscholen tot doktersassistente.

Maar mijn huur, g/w/l e.d. moet wel betaald worden! Kortom..ik zal deeltijd moeten studeren.

Heeft iemand hier ervaring mee voor doktersassistente?

Ik heb al een keer thuisstudie (LOI) gedaan, maar was absoluut geen succes.

Hoe doen jullie dat? Werken en leren combineren?



Groetjes, Loona
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb er geen ervaring mee maar mij lijkt doktersassistente ook een leuk beroep maar ik ga geen opleiding volgen omdat het:

a. zeer weinig verdient

b. kans op baan is (volgens mij) erg klein.
Alle reacties Link kopieren
MMP schreef op 02 oktober 2007 @ 18:15:

Hoi,



Ik heb er geen ervaring mee maar mij lijkt doktersassistente ook een leuk beroep maar ik ga geen opleiding volgen omdat het:

a. zeer weinig verdient

b. kans op baan is (volgens mij) erg klein.


Huh? Wat is dit voor gekke gedachte? Ik ben doktersassistente, al jaren, en het is een heel leuk beroep en er is werk genoeg. Het salaris is gemiddeld, ik verdien NETTO voor 3 dagen in de week 1150 euro. Het is niet veel, maar echt niet "zeer weinig". Het is natuurlijk MBO en de gezondheidszorg maar ik ben echt wel tevreden.

Je weet echt niet waar je over praat want er zijn zeer veel mogelijkheden om aan de slag te gaan als da. Ziekenhuis, huisartsenpraktijken, GGD, huisartsenposten er zitten allemaal doktersassistentes. Het is zo`n leuk vak!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Loona,



Werk jij 5 dagen in de week? Anders zou je er misschien over kunnen denken om 1 dag in de week de opleiding doktersassistente te kunnen gaan volgen.