Werk & Studie alle pijlers

Wie heeft er ervaring met NCOI?

08-10-2007 11:41 4 berichten
Hallo.



Ik wil graag iets met pedagogiek gaan doen. Nu heb ik gezien dat je via de NCOI een opleiding van een jaar kunt doen. Ik heb eigenlijk nooit gehoord van de NCOI. Wie heeft er via hen al een opleiding/cursus gevolgd? Kunnen jullie mij vertellen hoe jullie dat ervaren hebben incl. min en pluspunten.



Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg sinds kort de opleiding HBO Inkoopmanagement via NCOI en ben wel tevreden. Heb alleen lang moeten wachten op mijn studiemateriaal. Opleiding was al begonnen maar ik had nog geen boeken. Veel bedrijven werken ook met NCOI, dus denk dat het wel goed zit.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik doe ook een opleiding via het NCOI. De organisatie eromheen vind ik nie geweldig (inderdaad duurt het lang voor je de boeken hebt en ook vaak voordat je weet wanneer/waar je ingedeeld bent), maar het belangrijkste is de kwaliteit van de opleiding. Die vind ik wel heel goed, dus ik zou het gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin eind deze maand met NIMA Communicatie A bij de NCOI.

Ik had me afgelopen vrijdag ingeschreven en heb nu al mijn lesrooster, info enz. In de brief stond dat ik mijn studie materiaal een week van te voren ontvang, dus ik ben benieuwd.

Tot nu toe ben ik tevreden dus als ik jou was zou ik er voor gaan.



Groetjes Ice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven