Werk & Studie alle pijlers

Wat wil je worden? Droomberoep.

16-10-2007 16:53 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
'Wat wil je worden'? Wat is je droomberoep? Of heb je dat al?



(stel je had alle mogelijkheden! Dus niet 'eigenlijk wil ik danseres worden maar ik ben al 52 en ik heb geen dansopleiding dus ik word liever secretaresse'...neeee, dan wil je dus eigenlijk danseres worden :cheer: ) )



En ben je ook echt op weg naar je droomberoep / bestaan?
Ik heb mijn droomberoep, maar denk wel dat ik binnen een paar jaar nieuwe dromen ontwikkel, maar heb eigenlijk nog niet echt een idee welke kant dat op gaat. Ik zie wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn derde droomberoep ;-) Eerste keus was een jognetje(3 jaar), tweede keuze barbie(7 jaar) en vanaf tien jaar wilde ik politieagent worden, en dat ben ik nu, en ik vind t nog steeds de meest geweldige job die er is!
Alle reacties Link kopieren
Vl43inder schreef op 16 oktober 2007 @ 17:05:

Ik heb mijn droomberoep, maar denk wel dat ik binnen een paar jaar nieuwe dromen ontwikkel, maar heb eigenlijk nog niet echt een idee welke kant dat op gaat. Ik zie wel.




Wat is je beroep dan?



Leuk dat jullie beiden je droomberoep hebben!
Heel vroeger wilde ik graag klaarover worden (vond de moeders die dat deden geweldig), daarna arts (totdat de bloederige programma's op tv kwamen) en daarna vond ik heel lang eigenlijk van alles wel leuk. Ben nu ICT consultant, en daarin kan ik mijn brede interesses helemaal kwijt, maar de werktijden van een klaarover spreken me nog steeds wel aan ha ha.
Ik ben ook geworden wat ik wilde. Al wist ik niet dat het is wat ik nu ben, casting director. Ik doe het nu bijna 6 jaar en nog steeds met overgave.
Alle reacties Link kopieren
Vl43inder schreef op 16 oktober 2007 @ 17:14:

maar de werktijden van een klaarover spreken me nog steeds wel aan ha ha.
:cheer2:
Waterbeddentester :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Waterbeddentester, jaaaa!

Maar dan wel partime, anders wordt het saai.
Alle reacties Link kopieren
oh mag ik dan parttime achtbaantester worden? X-D

Of luie stoelen tester? of hoe bevalt het wonen op een onbewoond luier-eiland-tester?
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde altijd al moeder worden.

En dat is me gelukt, dus nu moet ik een nieuw droomberoep gaan dromen... Ik denk dat het zoiets wordt als oma...



Behalve dat heb ik vroeger gedroomd van: banketbakker, politie-agent, fotograaf, journalist zijn. Eigenlijk heb ik als moeder alle functies inelkaar...
Alle reacties Link kopieren
Ah sunlight, ik wilde ook al zoiets opperen als reizen-in-exotische-landen-tester!
Alle reacties Link kopieren
leuk topic dit...

k heb opzich een heel leuk beroep, reis veel en verdien veel...

maar k zou eigenlijk best wel heel graag in disneyland willen werken, verkleed als mickey mouse ofzo.....lijkt me geweldig.....(dit is geen grapje....maar k weet zeker dat jullie nu dubbel liggen ;-) )
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hard om weg om mijn droombaan te krijgen. Eerst nog even afstuderen ;-)

Ik heb heel lang zitten zoeken wat het mooiste, leukste beroep was. Heb het eindelijk gevonden! Productieleider in de theaterwereld! :)

Laat mij maar regelen en organiseren, dan ben ik op m'n best :)



Vroeger wilde ik trouwens juf, archeoloog of de decormaakster van Sesamstraat worden ;-)
Alle reacties Link kopieren
NG1
anoniem_49864 wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:51
98.86% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Sorry even beetje offtopic, maar in het verlengde van de droombaan die ik nu evt ook ambieer



quote littlefaith:

Voor nu: journalist/werken bij tijdschrift (volg nu ook een opleiding die daar mee te maken heeft)

einde quote




welke opleiding doe je dan littlefaith? ben namelijk zelf ook wel geinteresseerd in die hoek :rolling:
Alle reacties Link kopieren
AgentL schreef op 16 oktober 2007 @ 18:55:Productieleider in de theaterwereld! :)




Wat leuk, dat heb ik ook een tijdje geambieerd. Doe nu kleine productieklusjes soms. Alleen heb ik er geen opleiding voor gevolgd (dat merk ik ook wel, hehe). Wat voor theater wil je doen dan? Groots, klein, musical, dans?



ik wil zelf trouwens het allerliefst schrijven voor theater. Dat doe ik nu wel, maar ik krijg er nog niks voor betaald, da's wel jammer opzich :P
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop over ongeveer 20 jaar mijn droomberoep te hebben!

En dat is een eigen praktijk, waar ik therapieën en behandelingen geef voor kinderen en jongeren met psycho-sociale / gedragsproblemen. Hoe en wat precies, daar ben ik nog zoekende naar. Misschien toch wat meer naar het alternatieve, bijv. in combinatie met contact met dieren. Who knows.

Heb mn HBO-opleiding afgerond en ben eind van dit schooljaar klaar met mijn Master. Daarna maar eens aan de slag in het werkveld :) en over 20 jaar zien we wel of er iets van mijn droom uit is gekomen.
Alle reacties Link kopieren
waarom pas over 20 jaar akkies?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graaaaaag tandarts worden, maar ben al 2 keer uitgeloot :-| Dus nu misschien biologielerares, wel een beetje standaard he :-p
Alle reacties Link kopieren
Mijn droombaan is de Try Before You Die-baan... :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel graag boeken schrijven. Kinderboeken, reisboeken, romans..... maar het liefst historische romans á la Thea Beckman.
..
Alle reacties Link kopieren
reizigster2004 schreef op 17 oktober 2007 @ 11:52:

Ik zou heel graag boeken schrijven. Kinderboeken, reisboeken, romans..... maar het liefst historische romans á la Thea Beckman.




Ben je al veel bezig met schrijven? Op internet bijvoorbeeld? Kan ik iets lezen? (ik ben heel nieuwsgierig!)



Ik heb heel lang gehad dat ik zoveel wilde dat ik helemaal niks meer uitvoerde. Herkenbaar voor iemand?
Alle reacties Link kopieren
Nou Soor. 20 jaar omdat ik (en dat is meteen de belangrijkste reden) eerst veel ervaring op wil doen in 'het wereldje', misschien nog kids wil, en daarna pas voor mezelf zou willen beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven