Viva zoekt alle pijlers

Eetdagboekje

08-02-2012 15:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Modellen zijn tegenwoordig zelfs met heupmaat 94 al te dik, terwijl het aantal mensen met obesitas groeit. Ben jij trots op je lichaam, en vind jij het leuk om voor ons tijdschrift (gewoon in kleding) op de foto te gaan en een week lang een eetdagboekje bij te houden? Een voedingdeskundige kijkt vervolgens naar wat je eet en geeft je advies. Mail naar Milouvanroon@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nou zo jammer vind, is dat ik er voedingsadvies bij krijg. Het ging er toch juist over dat ik TEVREDEN ben met mijzelf? Ondanks slechte gewoontes, waarvan ik mij bijzonder goed bewust ben...
Alle reacties Link kopieren
hoi,



Heb je al iemand gevonden?

Lijkt me best leuk!



Groetjes Camille
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb overgewicht door pcos maar hoevaak ik ook sporten en wat ik ook deed ik bleef zwaar nu heb ik ermee leren leven en zit ik lekker in mijn vel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf hier voor opgegeven paar maanden geleden maar ze wouden iemand van 25+. Jammer
Alle reacties Link kopieren
Vergeet er niet bij te zetten in de oproep dat je in je eetdagboek minstens 2 merkproducten met naam en toenaam heel pontificaal moet neerzetten.

Ik ontbijt net als gisteren met een bakje Hatseflats Yoghurt aardbei-kaneel slechts 76% suiker.

Zo irritant!
Ik wil wel meedoen hoor Ik eet alleen geen merkproducten want we maken alles zelf....(of het merk doet er niet toe, zoals bijvoorbeeld met kwark ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik wil wel graag meedoen met het dit onderwerp. Ik ben zelf 26 jaar en eet van alles en nog wat. (a merken tot huismerk en kook graag ook veel zelf)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven