Viva zoekt alle pijlers

Forumblogger gezocht!

20-04-2012 15:08 25 berichten
Beste forummers,



Zoals jullie in deze aankondiging kunnen lezen zijn we op zoek naar nieuwe bloggers voor Viva! We zijn hierbij ook op zoek naar iemand die het leuk vindt om over forumgebeurtenissen te schrijven.



Zo’n forumblog zou bijvoorbeeld een korte samenvatting kunnen zijn van de leukste of meest interessante topics die in een week voorbij zijn gekomen. Maar misschien heb jij zelf ook leuke ideeën waar de forumblog over kan gaan. Laat het dan weten in dit topic, zodat we jullie suggesties mee kunnen nemen!



Heb jij interesse om, op vrijwillige basis, een forumblog voor Viva.nl te verzorgen? Stuur dan een mailtje naar webredactie@viva.nl met jouw NAW-gegevens, LinkedIn-profiel (of CV) en een beschrijving waar jij over zou willen gaan bloggen. Ook ontvangen wij graag een voorbeeldblog, om een indruk te krijgen van jouw schrijfkwaliteiten.



We zijn benieuwd naar jullie suggesties en aanmeldingen!



Internetredactie Viva.nl
was een beetje flauw.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik denk dat ik het ga proberen
Wat schuift het?
Er is geen vergoeding, het bloggen gebeurt op vrijwillige basis.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 20 april 2012 @ 15:44:

Wat schuift het?Materieel niets, maar je mag zonder kans op ban alle topics op de hak nemen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Internetredactie schreef op 20 april 2012 @ 16:57:

Er is geen vergoeding, het bloggen gebeurt op vrijwillige basis.Lijkt me wel iets om in de vacature op te nemen, aangezien jullie wel schrijfkwaliteit willen zien.
Alle reacties Link kopieren
Dit heb ik nou altijd al willen doen! Ik ga dit weekend nog reageren. Leuk!!
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 20 april 2012 @ 18:17:

[...]





Lijkt me wel iets om in de vacature op te nemen, aangezien jullie wel schrijfkwaliteit willen zien.Goed idee, ik zal het in de OP toevoegen en vragen of het ook in de blog toegevoegd kan worden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf niet structureel tijd. Doe hierbij een goed woordje voor ster89, omdat zij altijd goed inhoudelijk reageert.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ter info:



Je kunt je nog tot 1 mei aanmelden, daarna worden de binnengekomen reacties behandeld en wordt er een selectie gemaakt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig. Ik had nog niet de tijd gevonden om er echt voor te gaan zitten. Ik ga mijn best doen, leuk! En bedankt Amber, lief van je
Alle reacties Link kopieren
Nog paar vragen:

-schrijf je onder je eigen nick?

-hoe vaak moet je een blog aanleveren?
Alle reacties Link kopieren
-en hoeveel woorden is zo'n blog?
Alle reacties Link kopieren
quote:hekje schreef op 27 april 2012 @ 11:20:

Nog paar vragen:

-schrijf je onder je eigen nick?

-hoe vaak moet je een blog aanleveren?



Je kunt onder je eigen nick schrijven, maar eventueel mag het ook onder een schuilnaam.



Ook de hoeveelheid blogs mag je zelf aangeven. Sowieso 1 per week, maar als je interessante thema's hebt en je blogs ook goed gelezen worden, is 2 of 3 blogs per week ook zeker een mogelijkheid.



Het aantal woorden verschilt ook en zijn geen vaste richtlijnen voor. Meestal schommelt dit zo tussen de 250 en 600.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
En waarom willlen jullie NAW gegevens, Linkedin Profiel etc?



Blijft dit 'geheim' ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kier_V schreef op 30 april 2012 @ 15:13:

En waarom willlen jullie NAW gegevens, Linkedin Profiel etc?



Blijft dit 'geheim' ?Wij weten graag met wie we werken en uiteraard blijven deze gegevens geheim, tenzij je bijvoorbeeld zelf heel graag je eigen naam onder je blogbijdrages hebt staan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Oh neeeeeee, zie ik dit nou echt te laat?

mag ik me niet meer opgeven?
Alle reacties Link kopieren
quote:bangemama2012 schreef op 10 mei 2012 @ 15:05:

Oh neeeeeee, zie ik dit nou echt te laat?

mag ik me niet meer opgeven? Ik zie dit inderdaad ook nu pas is er nog een mogelijkheid om mee te doen?
Alle reacties Link kopieren
@suzanne & bangemama:



We zijn bezig met de verwerking van alle aanmeldingen, dus helaas lukt het niet meer om nog met deze ronde mee te doen.



Uiteraard ben je wel altijd vrij een 'open sollicitatie' in te sturen. Maar als er binnenkort nieuwe bloggers aan de slag gaan kan het wel even duren voor er weer een plekje vrijkomt, mochten we je geschikt vinden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het is veel gevraagd voor een blogje hoor. Cv? Linkedin? Naw gegevens? En dat allemaal onder de noemer solliciteren?

Het is onbetaald een blogje schrijven, heb het jaren gedaan voor een ander blad, maar dit is nieuw voor me. Wat een heisa voor 3 maanden een stukje schrijven .
Alle reacties Link kopieren
Oeps ik heb me deze week aangemeld, maar zie nu pas dat de 'lijnen sloten' in mei..Zie het dus als een open aanmelding! Hoe en wanneer weet ik of jullie me geschikt vinden?
Alle reacties Link kopieren
Hi lekkerweertje!



Dank voor de open aanmelding



Er wordt gezorgd dat iedereen die een open aanmelding instuurt een persoonlijk antwoord ontvangt!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 15 augustus 2012 @ 10:01:

Hi lekkerweertje!



Dank voor de open aanmelding



Er wordt gezorgd dat iedereen die een open aanmelding instuurt een persoonlijk antwoord ontvangt!Da's heel mooi! Ik heb alleen nog niets gehoord..had me op 5 augustus per mail aangemeld op naar webredactie@viva.nl. Hebben jullie m'n berichtje goed ontvangen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven