Viva zoekt alle pijlers

Ik heb honderden broers en zussen

01-05-2012 12:33 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onlangs ontdekten twee Oostenrijkers dat hun vader mogelijk 600 andere kinderen heeft. Voor een artikel zijn wij op zoek naar een vrouw van wie de vader heel veel kinderen heeft.



Kortom: heeft jouw vader ooit sperma gedoneerd aan een zaadbank? Kwam jij erachter dat jij veel (bijvoorbeeld vijftien) halfbroers en –zussen hebt? En wil je (anoniem) jouw verhaal vertellen? Mail dan voor meer info naar marloes@viva.nl
Alle reacties Link kopieren
nee, ontdekte wel op m'n 12de dat ik van een andere vader ben, en dat ik nog 3 halfbroers ergens heb, maar 600...? Nee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf 22, ik weet dat mijn vader sperma donor is geweest.

Hij heeft me verteld dat daaruit minstens 8 'succesvolle' bevruchtingen hebben plaatsgevonden en ik dus nog minstens 8 halfzussen/broers moet hebben ergens in Nederland.

Maar hij weet verder ook niets over die kinderen
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder heeft toen juist de keuze gemaakt om te kiezen voor sperma donor. Dank zij die man, mag ik hier zijn:-) en ik heb misschien wel honderden broertjes en zusjes rondlopen...



Maar echte broers en zussen zijn toch degene waar ik mee opgegroeid ben! Dus echt mijn broer, ook al is hij van een andere vader..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven