Viva zoekt alle pijlers

meldingen mbt 'Viva zoekt'

07-02-2008 10:29 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen de meldingen van oproepen die zijn afgehandeld en verwijderd. Voor het overzicht hier ajb geen reacties plaatsen. (Deze worden verwijderd.)
We hebben genoeg reacties binnen op het topic "Ik ga het anders doen dan mijn ouders". Deze is dan ook verwijderd.
We hebben genoeg reacties binnen op het topic "Gesnurk". Deze is dan ook verwijderd.
Bedankt voor de reacties op 'Vroeger gepest, nu goed terecht gekomen'! We hebben er nu voldoende, dus is het topic is verwijderd.
Het verhaal 'mijn ergste nachtmerrie' is afgerond... en dus is de oproep verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'ewqeqeqeqe ' was overduidelijk een test en is verwijderd ;-)
Het verhaal 'Jij en je moeder' is afgerond... en dus is de oproep verwijderd.
We hebben het topic 'Geluksmoment' verwijderd, omdat we genoeg reacties gekregen hebben.
Voor het verhaal 'Dit veranderde mijn leven' hebben we voldoende reacties binnen gekregen, daarom hebben we de oproep verwijderd...
Wij hebben genoeg reacties binnen gekregen op 'Sexy In All Sizes' en daarom is de oproep verwijderd. Binnenkort vind je de modeproductie terug in Viva...
Alle reacties Link kopieren
We hebben genoeg reacties op het topic 'burn-out'. Het topic is daarom verwijderd.
De oproep 'rusteloos in je relatie' is verwijderd, dank voor de reacties!
De oproep 'Leve de Bitch - keihard optreden op je werk' is verwijderd, we hebben genoeg reacties binnen...
De oproep 'Ik vond De Ware op vakantie' heeft genoeg reacties opgeleverd en is verwijderd...
"Ben jij een T-shirty?" is afgehandeld en daarom verwijderd. Dank voor reacties!
Op de oproep 'Dit veranderde mijn leven' hebben we genoeg reacties gehad en deze is daarom verwijderd. Iedereen bedankt..!
Wij hebben genoeg reacties binnen gekregen op de oproep 'Faalangst of een seksueel probleem?', deze is daarom verwijderd...
Op de oproep over Eenzaamheid hebben we voldoende reacties binnen gekregen, dankjewel! :) De oproep is daarom verwijderd.
De oproep 'Blij met z'n ex?'' heeft voldoende reacties opgeleverd en is daarom verwijderd...
De oproep 'Hoe doorbreek jij de sleur' is verwijderd...
Op de oproep over lange vrouwe hebben we genoeg reacties gehad. Deze is daarom verwijderd. Iedereen bedankt... :)
De oproep ' Vertrouwen op je instinct' is eraf, aangezien we voldoende reacties hebben. Dank!
De oproep 'Open relatie' is verwijderd, we hebben genoeg reacties gekregen. Dankjewel :)
Alle reacties Link kopieren
De oproep "Last (gehad) van een iets te openhartige pa en/of ma?" haal ik offline: dank voor alle reacties!
Alle reacties Link kopieren
Zo, even een opschoonactie gedaan bij oproepen die al voldoende reacties hebben opgeroepen plus wat oudjes *bloos*.



Deze zijn verwijderd!



Kies voor jezelf!

Kijk en vergelijk: je borsten voor & na zwangerschap

Schoonloeders

Jouw meest egoïstische daad

Wat was de U-turn in jouw leven?

Ben jij een Carrie, Samantha, Charlotte of Miranda?

Ben jij ook zo'n campinghater?!

Teken je lijf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven