Viva zoekt alle pijlers

Auto-ongeluk

09-07-2012 14:30 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaarlijks gebeuren er een half miljoen auto-ongelukken doordat vrouwen die zich tijdens het rijden opmaken.



Heb jij ooit een ongeluk veroorzaakt doordat jij jouw make-up bijwerkte? Ben je bijvoorbeeld tegen een boom aangereden? Heb je een kettingbotsing veroorzaakt? Of misschien een ongeluk met dramatische gevolgen. Voor een interview zijn we dan op zoek naar jou. Wil jij (anoniem) jouw verhaal vertellen, mail dan naar marloes@viva.nl voor meer info.
Ik heb een enorme kettingbotsing veroorzaakt, toen ik mijn teennagels zat te lakken...
Alle reacties Link kopieren
Op you tube staat een filmpje van een blogster om vrouwen hierop te attenderen. (geen idee meer hoe de blogster heet, ze komt uit NL en is blond) -> nu weten jullie het vast meteen :Imao:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 3 jaar geleden aangereden door zo'n muts die alleen met haar make-up bezig was.

Heb er een whiplash aan overgehouden.

En reken maar dat ik kwaad was toen het gebeurde..
Het waren niet direct mijn nagels, maar ben wel benieuwd naar het verhaal van de 5(!!!) dames, die in 1 auto met 80 km/u op een stoplicht aan kwamen rijden. En, o ja, daar stond nog een auto voor. Een rode auto. Met mensen er in, wo kindje van 4. (Hij loopt nu weer.)
quote:waarbij schreef op 09 juli 2012 @ 15:48:

Ik heb een enorme kettingbotsing veroorzaakt, toen ik mijn teennagels zat te lakken... (ik hoop dat dit verzonnen is )
quote:biekoe schreef op 09 juli 2012 @ 15:51:

Op you tube staat een filmpje van een blogster om vrouwen hierop te attenderen. (geen idee meer hoe de blogster heet, ze komt uit NL en is blond) -> nu weten jullie het vast meteen :Imao:NikkieTutorials! Klik voor filmpje
Alle reacties Link kopieren
Een half miljoen? In Nederland? Laten we zeggen dat er bij een ongeluk gemiddeld 2 mensen betrokken zijn, dan krijgt de gemiddelde Nederlander dus in zijn leven zo'n 10 auto-ongelukken wegens het bijwerken van make-up???!!!
Alle reacties Link kopieren
En waarom zijn die oproepjes toch steeds zo'n riooljournalistiek? Het blad is toch niet zulke trash als je hier zou gaan denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:roz__ schreef op 19 september 2012 @ 22:40:

NikkieTutorials! Klik voor filmpje

Kun je bij een dergelijke link 's avonds om 22.40 uur even een kleine waarschuwing voor de potentiele kijker plaatsen? Ik was net van plan om op bed aan te gaan... In plaats daarvan ga ik, na het kijken van dit filmpje, eerst nog even afwassen, de was ophangen, de ontbijttafel dekken, wat zooi opruimen. En als mijn hartslag weer genormaliseerd is, dan zal ik pas op bed aangaan.

Dank.
Alle reacties Link kopieren
quote:tof schreef op 04 oktober 2012 @ 22:27:

[...]



Kun je bij een dergelijke link 's avonds om 22.40 uur even een kleine waarschuwing voor de potentiele kijker plaatsen? Ik was net van plan om op bed aan te gaan... In plaats daarvan ga ik, na het kijken van dit filmpje, eerst nog even afwassen, de was ophangen, de ontbijttafel dekken, wat zooi opruimen. En als mijn hartslag weer genormaliseerd is, dan zal ik pas op bed aangaan.

Dank.Nah, het is nu ochtend, en ook op dit tijdstip vind ik em hartslagverhogend
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg geen voorrang en klapte vol in de zijkant van een andere auto. Ik heb geen rijbewijs. Heb je hier wat aan?
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik reed zelf op mijn fiets door rood en werd toen ontzettend hard aangereden van mijn rechterkant door een busje die te hard reed. En vervolgens ook doorreed. Waar de politie vervolgens te achterlijk voor woorden op reageerde door mij omhoog te tillen van de grond en me naar huis te laten gaan. Ze hebben zelfs de ambulance afgebeld... Belachelijk. Maar goed, nu ga ik misschien meer door op mijn haat voor de politie in Gelderland..
Alle reacties Link kopieren
Wij reden in de tunnel, s'nacht toen de achteras of zoiets brak van de auto, gevolg we gingen stuiteren van muur naar vangrails, heb 3 keer de vangrail op me af zien komen en 2 keer de muur, auto was total los, wij zijn er redelijk vanaf gekomen, mag eeen wonder heten.
Leef vandaag, niet morgen!
Alle reacties Link kopieren
quote:pyridine schreef op 20 september 2012 @ 20:45:

En waarom zijn die oproepjes toch steeds zo'n riooljournalistiek? Het blad is toch niet zulke trash als je hier zou gaan denken.Kennis van me is een keer door de Viva geinterviewd over haar werk en zei dat haar verhaal behoorlijk was verdraaid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven