Viva zoekt alle pijlers

Feestfobie

02-08-2012 15:44 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
De meeste mensen zullen niet snel een fijn feestje afslaan. Voor andere mensen is de gemiddelde verjaardag een ramp. Dit omdat zij een enorme angst (fobie) hebben voor feestgerelateerde zaken: clowns, ballonnen, harde geluiden, confetti, en dat soort dingen. Herken jij jezelf hier in en wil je anoniem je verhaal doen? Mail dan milouvanroon@gmail.com.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je daar nou bij?



Feestfobie? En waar baseer je dat op dan?
Alle reacties Link kopieren
Naar welke feestjes ga jij?
Alle reacties Link kopieren
Echt hè Daydream?!?



Wat een onzintopic zeg..
Alle reacties Link kopieren
Serieus?




Denk je dat we alleen maar naar kleuterverjaardagen gaan ofzo? Iets teveel sex and the city gekeken misschien?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha feest fobie
Alle reacties Link kopieren
quote:nellaaa schreef op 02 augustus 2012 @ 15:51:





Denk je dat we alleen maar naar kleuterverjaardagen gaan ofzo? Iets teveel sex and the city gekeken misschien?Nou inderdaad. Confetti, clowns en ballonnen??
Alle reacties Link kopieren
Ben bang voor clowns en ballonnen ja, en heb de pest aan verjaardagen. Confetti doet me dan weer niks. Telt dat?
Alle reacties Link kopieren
Nou Milou?



Wel zo netjes om dan weer even te reageren hè?!?
Clowns, ballonnen, harde geluiden of confetti schrikt mij niet af. Ik heb wel een vreselijke hekel aan de schone schijn-sfeer die op verplichte feest- en verjaardagen heerst. Ook ga ik niet graag uit, als ik verwacht word op een feestje vertrek ik zo laat mogelijk en lig ik zo snel als ik kan gewoon in mijn eigen bed. Telt dat ook?
Alle reacties Link kopieren
"gemiddelde verjaardag"

&

"clowns, ballonnen, harde geluiden, confetti"



Ehm..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang voor clowns en (knappende) ballonnen. Hoef ik echt niet anoniem voor te blijven ofzo. Maar ik ben dan wel weer gek op feestjes. Gezellig kletsen, hapje en drankje, leuke sfeer.

Sorry, volgens mij voldoe ik niet aan de criteria voor een feestfobie:).
Alle reacties Link kopieren
Ja ben bang voor balonnen.... Brrr bang dat ze klappen! Loop altijd weg met mn handen op mijn oren en ogen dicht als ik er een zie haha!
Alle reacties Link kopieren
Als er clowns aanwezig zijn, is het feest voor mij al voorbij

Doodeng!
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
Aan je voor- en achternaam kan ik trouwens zien wie je bent en ik ken jou

Je werkt helemaal niet voor de Viva, maar voor een dagblad.
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
quote:Stofmuis schreef op 02 augustus 2012 @ 20:23:

Aan je voor- en achternaam kan ik trouwens zien wie je bent en ik ken jou

Je werkt helemaal niet voor de Viva, maar voor een dagblad.Bannen die slappe hap dussssss.
Alle reacties Link kopieren
Tenzij ze een carriereswitch gemaakt heeft natuurlijk, ook altijd nog mogelijk
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
@Stofmuis Je loopt inderdaad achter, ik werk voor beide. Mocht je willen vertellen over je angst voor clowns dan mag je me mailen.



@Maantje91 @nicolientje2410 @ishetdanechtzomoeilijk Als je wilt kunnen jullie me mailen. Dat zou fijn zijn!



@saracanen Het gaat in principe echt om angst voor feestvoorwerpen, sorry!



@anthonius Er zijn mensen die een angst hebben voor dingen als bijvoorbeeld clowns en ballonnen. 'Feestfobie' is daarvoor even een korte samenvatting.
Alle reacties Link kopieren
Gaaf Milou, succes bij de Viva! Ik weet nog niet of ik ga mailen hoor, ben niet zo publiciteitsgericht

Ik zal erover nadenken!
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
@stofmuis Het kan volledig anoniem hoor :)!
Feestfobie? Een hekel aan grote groepen en allerlei harde geluiden/gesprekken door elkaar. Kun je niet beter gelijk zoeken naar mensen met autisme? :P
Alle reacties Link kopieren
IK ben wel bang voor ballonnen, maar een feestfobie? Nee hoor, ik hou wel van een feestje. KLinkt ook heel raar, feestfobie.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft toch net uitgelegd wat ze ermee bedoelt? Niet zo zeuren he!
Alle reacties Link kopieren
Nou ja net, 3 maanden geleden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven