Viva zoekt alle pijlers

Dankzij Viva...

08-08-2012 12:18 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
VIVA bestaat binnenkort 40 (!) jaar. Dat vieren we met een dikke jubileum-VIVA. Daarvoor zijn we op zoek naar jullie quotes!



Heb jij dankzij (een artikel in) VIVA een carrièreswitch gemaakt, je man verlaten, een beste vriendin gevonden of iets anders in deze trant? Heb je iets geleerd wat je nog niet wist, wat een impact op je leven heeft gehad?



Stuur dan een mailtje naar danielle@viva.nl



Leuke, grappige en ontroerende reacties komen in het feestelijke jubileum-issue dat in oktober verschijnt!
anoniem_157114 wijzigde dit bericht op 08-08-2012 16:34
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dankzij het forum van Viva heb ik er een aantal dierbare vriendinnen bij gekregen. Heb leuke contacten opgedaan. En heb ik andere inzichten gekregen. En heb ik veel geleerd.



Of moet het met over het blaadje gaan?



Dan kan ik me nog wel herinneren dat ik bij het kopen van mijn eerste auto aan een artikel over 2ehands auto's in de Viva dacht: ik moest mijn stuur tijdens het rijden los laten en kijken of hij afweek of rechtdoor bleef rijden.

En uit de Help-rubriek (waar blijft de tijd) heb ik ook wel het een en ander opgestoken.



Kom ik nu in de Viva?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dankzij Viva loop ik minder te zeuren over zwanger worden tegen over mijn vriend. Ik kan nu lekker mijn (vrouwen) ei kwijt op het forum.
Alle reacties Link kopieren
Dankzij Viva durf ik nu mijn mening te geven ;)
Alle reacties Link kopieren
Twaalf jaar geleden met m'n partner in de viva gestaan in een artikel over turborelaties. Wij zijn nog steeds bij elkaar en ik ben wel benieuwd hoe het de andere stellen uit die reportage is vergaan.



Maar of dat nou dankzij of ondanks viva is...
Alle reacties Link kopieren
Dankzij Viva (HET forum) heb ik een aantal dierbare vriendinnen ontmoet, durf ik meer mezelf te zijn en sta ik meer open voor andere meningen.



Dankzij Viva (het blad) heb ik wat te lezen als ik me heeeel erg verveel
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 08 augustus 2012 @ 12:22:

Dankzij het forum van Viva heb ik er een aantal dierbare vriendinnen bij gekregen. Heb leuke contacten opgedaan. En heb ik andere inzichten gekregen. En heb ik veel geleerd.



Of moet het met over het blaadje gaan?



Dan kan ik me nog wel herinneren dat ik bij het kopen van mijn eerste auto aan een artikel over 2ehands auto's in de Viva dacht: ik moest mijn stuur tijdens het rijden los laten en kijken of hij afweek of rechtdoor bleef rijden.

En uit de Help-rubriek (waar blijft de tijd) heb ik ook wel het een en ander opgestoken.



Kom ik nu in de Viva?



Bedankt voor je reactie. Het mag zowel over het blad als over het forum gaan. Kun je mij iets meer vertellen via de mail? danielle@viva.nl

Als je wil kom je dan in de Viva ja
Alle reacties Link kopieren
Dank zij Viva ga ik 1 maart 2013 trouwen! Mijn beste vriendin is al jaren lid van de Viva. 6 Jaar geleden was ik een arme student en mocht ik ze altijd lezen van haar, dus zo kwam ik aan mijn gezonde dosis Viva. In die periode waren we aan het internetdaten en er kwam een nieuw concept, namelijk Paiq. Zonder uitnodiging kon je er niet op. In de Viva stond een code, waarmee mijn vriendin zich aanmeldde en ze nodigde mij uiteraard ook uit. Ik kwam een aantal exen tegen, dat was wel grappig. Maar echte matches kwamen er niet uit. Er was ook een ordinaire vleeskeuring, waarbij je uit twee foto's kon kiezen. Op een bepaald moment zag ik een mega lekker ding en heb ik een oneliner bij zijn foto geplaatst. Daar reageerde hij op en we hebben dagen en nachten zitten kletsen op msn. Na een aantal maanden gingen we daten op de dag voor zijn verjaardag. De volgende dag (dus op zijn verjaardag) is het "aan" gegaan. Binnen een jaar woonden we samen en afgelopen oudejaarsavond heeft hij me heel romantisch ten huwelijk gevraagd. Op elk potje past echt een dekseltje, want de foto die het hem heeft gedaan, was niet zo best beoordeeld... lucky for me! Dus ik ben Viva errug dankbaar! Door Viva heb ik mijn soulmate gevonden, bij wie ik mag zijn wie ik ben. Ik heb nog nooit een relatie gehad waarbij alles zo makkelijk gaat!
Alle reacties Link kopieren
Ben nu 49 jaar, maar was toen een jaar of 14/15 dus heeeeel lang geleden toen stond er in de viva iets over masturberen ik vroeg toen aan me moeder wat is dat . Ze zat de krant te lezen en schoof die opzij en zei toen: oh dat is spelen met je eigen poes begreep het gelijk.
Alle reacties Link kopieren
jeetje wat vliegt de tijd, (heb Sara al gezien)ik kocht/koop de Viva altijd als er iets in staat wat mij ook bezig houdt. Ik heb herkenning gevonden en soms las ik woorden die ik zelf opdat moment niet had om mijn gevoel te verwoorden. Het tijdschrift als ik het uit had gaf/geef ik altijd door.

ik wens de Viva nog veel succes en veel inspiratie toe.
Ik ken de Viva ook al heul lang: ben dan ook al 49 jaar...

Door een artikel in de viva te lezen over jonge vrouwen en borstkanker wist ik dat het krijgen van borstkanker niet alleen voorbehouden was aan dames van 50+. Toen ik begin 2001, ik was 37 jaar, dan ook een pijnlijk knobbeltje ter grootte van een mini- erwtje in mijn linkerborst ontdekte ging ik er meteen mee naar de ha. Omdat hij vond dat het voor 99,9 procent geen borstkanker kon zijn (dat zei hij letterlijk)

slaakte ik al een zucht van verlichting. Maar toen schoot me dat artikel van de Viva weer door mijn hoofd en drong ik aan op een doorverwijzing voor een echo-onderzoek en een mammagram.

Hoofdschuttend ging hij accoord waarna ik na vier(!) weken in het ziekenhuis terecht kon voor beide onderzoeken. Het bleek dat ik tot de 0,1 procent behoorde: ik had wel degelijk 100 procent borstkanker! 2 operaties, chemos, radiotherapie, jarenlang anti-hormonen en een grote dosis geluk waren ervoor nodig om de kanker te verslaan. Nu, 11 1/2 jaar later, prijs ik me gelukkig dat ik ooit las in de viva dat borstkanker niet alleen iets is voor vrouwen van 50+ maar dat ook jonge vrouwen het kunnen treffen en zelfs mannen.



Dank je Viva, en gefeliciteerd met jouw aankomende 40e verjaardag!
Alle reacties Link kopieren
Via de oproepjes pijler op het forum een 'vriendin blind date' gehad in mijn nieuwe stad en daardoor binnen 2 maanden een hele nieuwe vriendengroep opgedaan (nu 6,5 jaar geleden).

Via het tijdschrift een reis gewonnen en een hele leuke vakantie met een vriendin gehad (6 jaar geleden).

Via de Reizen-pijler een hele leuke groep (internet-)vriendinnen opgedaan die over de hele wereld wonen (woon zelf ook in het buitenland voor een paar jaar). Via een van hen zelfs twee weken in Midden-Amerika geweest!
WTF?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor jullie reacties en mailtjes! Goed om te horen

Helaas is deze publicatie in Viva komen te vervallen in verband met ruimtegebrek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven