Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: highschool sweethearts!

15-08-2012 14:37 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben jij De Ware al heel jong tegen het lijf gelopen? Zijn jullie inmiddels ongeveer 15 jaar (of langer!) bij elkaar en nog steeds gelukkig samen? Voor een mooie beeldreportage in Viva ben ik naar jullie op zoek! Zijn jullie tussen de 28 en de 38 jaar oud en willen jullie wel vertellen over hoe je dat doet, zo lang gelukkig blijven samen? Reageer dan op dit bericht of stuur een mailtje naar nikki@viva.nl
Alle reacties Link kopieren
Dan zijn het geen geheimen meer..
Alle reacties Link kopieren
Een kleine wijziging, nog steeds hard op zoek!
Alle reacties Link kopieren
wel al samen sinds ons 15de, maar pas 25-26 jaar oud.
Alle reacties Link kopieren
he jammer hij is na 11 jaar samen, een koophuis en een zoon verder net weggelopen :S je bent een jaartje te laat :p
Alle reacties Link kopieren
Mijn broer en zijn vrouw zijn sinds ze 15 zijn samen. Ze hebben nu een dochtertje van 1,5 en zijn 33 en 32.
Alle reacties Link kopieren
Wel een mooie gedachte....... 1 geliefde voor immer.....

Het is jammer dat het fysiologisch bijna ontdoenbaar is, maar ik vind het beter dan 3 maanden die en dan een paar maanden een ander....

Ik wilo graag romy schneider....
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik wel mooi rosalindes... Eerst heel lang samen en dan pas het kindje, dan hou je echt van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Sinds mijn 15e samen, nu 45, 19 jaar getrouwd, 3 super kinderen!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Mocht je toch nog iemand nodig hebben: sinds 15e samen, we zijn afgelopen zomer verloofd en volgend jaar gaan we trouwen. Dan zijn we 10 jaar samen
RRR
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dit berichtje nu pas, maar mocht je nog op zoek zijn: wij kennen elkaar vanaf ons 12e, verkering vanaf ons 15e, in januari alweer 13 jaar. Twee dochters gekregen in de tussentijd. We zijn nu allebei 28 jaar oud.
Alle reacties Link kopieren
Ontmoette hem op mijn 17e en nu al 10 jaar samen.

Dit jaar gaan we trouwen
Alle reacties Link kopieren
Samen sinds 17/18 nu dus 9 jaar en bijna 2 gelukkig getrouwd met een 2e kindje op komst...



Helaas te kort dus hahah
Alle reacties Link kopieren
Hier ook helaas tekort... ik was 15 hij 18.. nu 8,5 jaar samen..
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn komende december 15 jaar samen en volgend jaar gaan we (eindelijk ) trouwen. Ik ben 30 en hij is 31. Toen we verkering kregen was ik net 2 weken 16 en hij was ook 16. We zaten ook echt bij elkaar op school en op den duur zelfs bij elkaar in de klas.



Na al die jaren nu nog steeds enorm gelukkig samen!



gr

Inge
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn samen sinds 2000 en getrouwd sinds 2008. Nu zijn we 29 en 32 en hebben 2 kindjes. En zou heeeeeel graag meedoen als dit nog up to date is :-)
Alle reacties Link kopieren
Fireflyman en ik zijn highschoolsweethearts, maar ja, heel dik in de 40 inmiddels en dus te "oud" voor deze mooie beeldrapportage. Ik voel me nu wel een soort van fossiel nu hoor
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben elkaar op de middelbare school leren kennen en hebben in dezelfde examenklas gezeten. Inmiddels zijn we 12 jaar verder en na wat strubbelingen zitten we aan de andere kant van de wereld, samen!
Alle reacties Link kopieren
Niet voor de reportage,maar gewoon *trots*



14 en 18, 1998. Nu 15 jaar en 2 dochters verder, samen
Alle reacties Link kopieren
Samen sinds mijn 17e, nu bijna 10 jaar.

In oktober wordt ons eerste kindje geboren
Be the change you want to see in the world

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven