Viva zoekt alle pijlers

Vreemdgaan, affaires, bedriegen en stiekeme liefdes...

21-08-2012 13:42 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het een special over monogamie of over vreemdgaan? Genoeg topics op het forum in ieder geval.
zip, dacht dat ik op de relatiepijler zat
Alle reacties Link kopieren
Heb al jaren een vriend. Nu heb ik laatst een meisje gekust. We hadden allebei drank op en van het een kwam het ander. Nu doen we het zo nu en dan met elkaar en ik moet zeggen. Vind het heerlijk met haar.
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_154627 wijzigde dit bericht op 29-10-2012 22:29
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ perzik2001 en flore- , willen jullie via de mail contact met mij opnemen? nikki@viva.nl! Hoor graag meer over jullie ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
quote:flore- schreef op 26 augustus 2012 @ 09:58:

Ik heb een jaar lang sex gehad met een jongen die al 6 jaar een relatie heeft.Lekker ben jij zeg!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sweety486 schreef op 05 september 2012 @ 18:07:

[...]





Lekker ben jij zeg!!!!!!Waar bemoei je je mee? Ik zeg niet dat ik goed zat inderdaad, maar zolang jij de situatie niet kent kun je niet eerlijk oordelen en moet je dat ook zeker niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Eens met sweety! Als die jongen een relatie heeft blijf je er met je poten af! En zielige smoesjes als " de seks is slecht tussen hun" "zij geeft hem niet wat hij wil" enz gaan niet op. Als hij een slechte relatie heeft maakt hij het maar gewoon uit. En als hij een goede relatie heeft kwam hij niet bij jou. Geen excuus voor dit, wat de situatie ook is!
Alle reacties Link kopieren
quote:italie_meisje schreef op zaterdag 15 september 2012 11:38 Eens met sweety! Als die jongen een relatie heeft blijf je er met je poten af! En zielige smoesjes als " de seks is slecht tussen hun" "zij geeft hem niet wat hij wil" enz gaan niet op. Als hij een slechte relatie heeft maakt hij het maar gewoon uit. En als hij een goede relatie heeft kwam hij niet bij jou. Geen excuus voor dit, wat de situatie ook is!Eens!
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je binnenkort een mailtje Nikki!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben na zeven jaar stabiele relatie met ''mister rightguy'' verliefd geworden op een man waarme een relatie onmogelijk leek, gezien de situatie. Ik voelde mij zo aangetrokken tot hem. We hadden een connectie waarvan ik het bestaan niet eens kende. Hij lag zelf nog in scheiding, wat overigens los stond van 'ons'. 9 maanden hebben wij een relatie met elkaar gehad, het voelde niet als een affaire laatstaan als vreemdgaan. Na 10 maanden de knoop doorgehakt. Nu woon ik reeds 3 maanden samen met deze man, iets wat voor ons onmogelijk leek. Ik heb een hoge prijs moeten betalen voor mijn daden, maar het was alle moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tuya schreef op 15 september 2012 @ 14:19:

[...]



Eens!Zo dacht ik ook, maar helaas ligt het niet altijd zo zwart-wit. Dus misschien kunnen we gewoon mensen laten reageren zonder ze te veroordelen?
Alle reacties Link kopieren
Precies. Maar dat zou betekenen dat ik ook recht heb op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Zeker, maar die hoef je niet te pas en te onpas beer te zetten. Ik kan prima tegen commentaar, maar jij kan er niet over oordelen, gezien je geen enkel idee hebt van de situatie, en dan moet je dat ook niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Te pas en te onpas? Mijn hele bijdrage in dit topic bestond uit 1 woordje. Volgens mij leeft het hele forum op meningen. Het is geen Wikipedia. En als je erbij zet 'zo dacht ik ook', spreek je jezelf enigszins tegen.



Ik vind het niet fair als mensen vreemdgaan, en dat mag ik vinden. Daarmee beoordeel ik geen mensen op karakter, maar op gedrag. En als je niet wilt dat mensen een oordeel over je hebben, lijkt het me niet zo slim om je verhaal op een openbaar forum te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Grappig flore! Daar sparren vrouwen die met een gebonden man gaan altijd mee " je weet niets van de situatie af" maar het mooie is, de situatie komt altijd op het zelfde neer. De situatie is altijd hetzelfde... Je blijft over.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je het grappig vind. Misschien dat al die vrouwen dan wel gelijk hebben? Hier op het forum is het namelijk lekker makkelijk oordelen van achter je computertje. Maar of je het nou wil toegeven of niet, je weet niets van de situatie af, niets van hem, niets van mij en niets van ons. Dus nee je kan er niet over oordelen.

En tuurlijk. Ik weet ook dat het niet helemaal juist is wat wij doen. Maar dat hoef ik hier niet nog 10 keer te horen als ik alleen aangeef aan TO dat ik wel mee wil werken. Ik vroeg niet om commentaar. Als ik dat wel wilde had ik wel een apart topic aangemaakt.

Maar dankjewel hoor, voor je interessante bijdrage!!!!
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk een stuk wat ik leuk zou vinden. Ik zou wel mijn verhaal willen vertellen.



greetje1981@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk een stuk wat ik leuk zou vinden. Ik zou wel mijn verhaal willen vertellen.



Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Vreemdgaan is niet goed maar je kunt ieemand alleen maar deoordelen op zijn daden en helaas niet op z'n motivaties en argumenten. Dus als het gebeurt zal er wel een goede reden voor zijn aan beide kanten.
Alle reacties Link kopieren
Overigens ben ik ook wel eens vreemdgegaan; tot en met de stomende sex toe. Maar achteraf was het eigenlijk helemaal niets bijzonders; alleen maar een manier om je lust en geiligheid kwijt te raken voor een moment. Net zo als de kerels dus.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ligt het aan mij, maar als hij een relatie heeft, zit hij toch fout? Hij heeft seks met iemand anders terwijl hij een relatie heeft, als hij daar mee kan leven, is dat zijn beslissing. Jij doet als persoon waarmee hij vreemdgaat, niets fout.
Alle reacties Link kopieren
quote:detenzij schreef op 08 november 2012 @ 21:47:

[...]





Zo dacht ik ook, maar helaas ligt het niet altijd zo zwart-wit. Dus misschien kunnen we gewoon mensen laten reageren zonder ze te veroordelen?Dit ja. Niet oordelen voor je de situatie kent. Dat ik het met bovenstaande eens ben, dat de dingen niet altijd zo zwart/wit liggen ben ik ook sinds een jaar achter. Zo principieel en zwart/wit als dat ik over vreemdgaan dacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivanikki schreef op 21 augustus 2012 @ 13:42:

Voor een special over monogamie is VIVA op zoek naar vrouwen die vertellen over vreemdgaan.De logica ontgaat mij.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik net samen was met mijn ex-vriend, stelde hij me voor aan zn vrienden. Voor een van zijn vrienden smolt ik direct. Wat een geweldige man! Hij had toen een vriendin en hij leek mij "out of my league". Daarnaast was ik net samen met een van zijn vrienden, waar ik ook ontzettend gek op was. We zagen elkaar regelmatig omdat hij veel met mijn ex omging. Ik had altijd stiekem een oogje op hem, maar hield het bij kijken. Ongeveer 3 jaar na onze eerste ontmoeting volgde een zoen waarop wij beide zeiden: Dit wil ik al heel lang doen.



Het was een lastige situatie en als ik er over nadenk voel ik me verschrikkelijk schuldig over de stiekeme afspraakjes en de uiteindelijke breuk met mijn ex.



We zijn nu anderhalf jaar na de eerste zoen en ik we zijn nog steeds bij elkaar. We genieten van ieder moment samen en zijn er van overtuigd dat "dit is zoals het hoort te zijn".



Ik vind vreemdgaan een verschrikkelijk iets en soms kan ik niet geloven dat ik hier ook schuldig aan ben geweest, maar toch ben ik nu ongelofelijk blij met wat er destijds is gebeurd.



Mijn ex weet niet wat er destijds tussen mij en zijn vriend gebeurd is en dat wil ik graag zou houden. Het zou hem onnodig veel pijn doen. Het feit dat ik, na onze breuk, een relatie met een van zijn vrienden kreeg deed hem al genoeg pijn. Inmiddels is hij ook weer gelukkig met een nieuwe liefde. Uiteindelijk is alles goedgekomen, voor ons allebei.
Typfout bij mijn registratie. Niet uit 1965, maar uit 1985

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven