Viva zoekt alle pijlers

Het beste wat jou in 2012 is overkomen

09-10-2012 16:39 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is het beste wat jou in 2012 is overkomen?

Koos je minnaar eindelijk voor jou? Ben je ontzettend blij met de borstvergroting die je hebt laten doen? Ben je na veel proberen zwanger?

Wij zijn benieuwd! Mail voor meer info naar danielle@viva.nl

De leukste reacties worden gepubliceerd in Viva.



--- We hebben inmiddels genoeg reacties binnen.---

Een selectie wordt gepubliceerd in VIVA 51, die op 12 december uitkomt.

Iedereen bedankt voor het reageren!
Alle reacties Link kopieren
Geen vent meer maar een mopshondje in huis gehaald!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn baarmoeder laten verwijderen. Ben nog volop aan het herstellen, maar ik voel me super. Had ik al veel eerder moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
De 40e verjaardag van Viva natuurlijk!



Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dat ik me heb aangemeld op het Vivaforum!!
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk verhuizen!
Alle reacties Link kopieren
spontaan zwanger zijn na 14 maanden proberen (en nog 8 weken te gaan), binnenkort trouwen, nog steeds super gelukkig met vriend (verloofde) na bijna 10 jaar, gezonde ouders, gezonde katten, ik kan nog wel even door gaan, top jaar dit!
Alle reacties Link kopieren
Ten huwelijk gevraagd op het Sint Pietersplein in Rome! ? Door de liefde van mijn leven, die nu mijn man wordt! Hartstikke romantisch dus!!
Mijn 2012 duurt nog een paar maanden maar mijn voorlopige antwoord is dat ik mijn bachelor heb gehaald. Hoewel ik dat meer zelf heb gedaan dan dat het me is overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Na 8 keer zakken eindelijk mijn rijbewijs gehaald!! En sinds een maand een hele lieve kitten....
Onze dochter is in februari geboren. Dat is toch wel het allermooiste
Sorry, alleen maar hernia ellende dit jaar. Misschien eindigt het jaar nog goed, maar anders alleen een petjaar.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik met m'n vriend in Engeland samen ben gaan wonen. Ik was de afstand Amsterdam - Den Bosch wel een beetje zat, en we hebben het hier echt onwijs fijn samen.
Bij m'n vent weggegaan!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!

@Lizzl, mopje1984, mama_lein, saartje84, marlieky, fineline, Stripes, Waxine: kunnen jullie mij mailen op danielle@viva.nl?



Ik zou graag iets meer willen weten!
De liefde van mijn leven die een hersteloperatie heeft ondergaan en dat ik 3 maanden later zwanger was! Zeer bijzonder!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 09 oktober 2012 @ 18:47:

Sorry, alleen maar hernia ellende dit jaar. Misschien eindigt het jaar nog goed, maar anders alleen een petjaar.Same here. Op naar 2013
Alle reacties Link kopieren
Het verwijderen van mijn blaas en aanleggen van een stoma
Alle reacties Link kopieren
Ik heb DE Liefde van mijn leven gevonden!!!!! Ik ben zo gelukkig na alle ellende!!!
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk getrouwt en met onze zoontjes als bruidskindertjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

wat een leuke, mooie dingen komen hier allemaal voorbij! Willen jullie contact opnemen met danielle@viva.nl?

Alvast veel dank!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben getrouwd in 2012! Ook kreeg ik eindelijk een echte baan. Ook mijn man mocht weer terug naar zijn oude baas. We zeiden het al op oudejaarsavond: 2012 wordt ONS jaar. Nu al gelukt!
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
2012 heeft mij de meest denkbare en oprechtste liefde gebracht!

Nooit verwacht dit nog te kunnen ervaren..

Nu intens intens intens gelukkig en op naar alle andere jaren die voor ons in het verschiet liggen

Zo dankbaar!
Alle reacties Link kopieren
2012 bracht mij (en mijn vriend en drie kindjes) absolute verlossing na twee jaar ellende. Allereerst verkochten wij afgelopen zondag ons net gerenoveerde, nieuwe huis en kunnen we terug naar ons oude, kleine arbeidershuisje. Een moment waar we al ruim een stressvol en zorgelijk jaar met ons hele gezin op wachtten. Een enorme last van onze schouders! Daarnaast werd in ditzelfde weekend onze zelfgemaakte App voor op de iPad goedgekeurd door Apple en staan we in de AppStore! Na maanden hard werken is Noa & Kapoen eindelijk beschikbaar. Vanaf nu durven we weer te hopen op een stijgende lijn.
Alle reacties Link kopieren
2012 is tot nu toe het beste jaar van mijn leven;



- na 16 jaar ziek eindelijk een diagnose (coeliakie)

- eindelijk een baan waar ik op mijn plek zit en gewaardeerd wordt

- een prachtige nieuwe woning

- gestart net een nieuwe studie

- en het mooist, op mijn 31 voor het eerst een vriendje met veel eerste keer ervaringen, terwijl ik de hoop al had opgegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven