Viva zoekt alle pijlers

Het jaar dat ik...

16-10-2012 14:50 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dit het jaar dat jij 60 kilo afviel, jouw biologische vader zocht en vond, uit coma ontwaakte, een miljoen euro won of iets anders heel bijzonders hebt meegemaakt? Dan zijn wij voor het eindejaarnummer waarin we terugblikken op 2012 op zoek naar jou. Mail naar marloes@viva.nl voor meer info.
18 kilo afgevallen?
Alle reacties Link kopieren
HET JAAR DAT IK het eerste voetbalteam in Nederland heb opgezet voor jongens die hun been of arm missen door een ongeval/ziekte. Ik, vrouw die totaal niet van voetbal houd, geniet als ik deze jongens weer zie stralen.
Alle reacties Link kopieren
Het jaar dat mijn leven compleet onderste boven is gegooid en dat ik nu op een leeftijd van 33 op alle vlakken van het leven opnieuw moet beginnen.......
Alle reacties Link kopieren
2012 is voor mij het eerste volle jaar zonder mijn moeder
voor het eerst moeder ben geworden van een prachtzoon
Alle reacties Link kopieren
Het jaar dat ik eindelijk al mijn angsten en dingen overboord heb gezet en 2 maanden met een vriendin (zonder vriend...) naar India ben gegaan om hier de wereld enigszins te verbeteren!
Alle reacties Link kopieren
2012 is het jaar dat ik geestelijk volledig ingestotr ben en alles letterlijk om ga gooien. Ik stond op het punt om Marloes te mailen maar blijkbaar is er maar ruimte voor een zeer beperkte groep mensen die in de viva komen met hun of haar verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Het jaar dat de bodem onder mijn werk, gezondheid en familie zakte. En toch ben ik er nog, even sterk als altijd. Een mens is flexibeler dan hij denkt dat hij is,..
2012 is het jaar dat ik door de pil heen zwanger raakte en een paar maanden later erachter kwam dat mijn beste vriendin een jaar lang een affaire had met de vader van mijn kind ook nadat ze wisten van mijn zwangerschap, maar 2013 wordt hét jaar van mij en mijn prachtige kindje
Alle reacties Link kopieren
2012 is het jaar waarin mijn vriend en ik een bouwval hebben gekocht. Met heel veel vrienden 17 weken iedere dag aan het klussen geweest. Sinds 2 weken wonen we eindelijk in ons eigen paleis. Iedereen die binnenkomt kijkt zijn ogen uit met hoe het was en hoe het nu is!
Alle reacties Link kopieren
2012 het jaar waar ik mijn 2e kindje kreeg en weken niet de straat op durfde door paniekaanvallen,nu eindelijk de stap gezet voor medicijnen en therapie,veel mensen weten het niet en kennen mij alleen als feestbeest ,nu is voor mij de albert heijn in en uit al een hele overwinning.
Alle reacties Link kopieren
Het jaar dat ik na drie jaar onderzoeken, hoorde dat ik nooit meer beter zal worden, maar ik ga er ook niet dood aan zolang ik mijn sondevoeding heb. Het jaar van duidelijkheid, maar ik had liever wat anders gehoord! Dit word het jaar van leren accepteren en dan gaan kijken hoe we dit kunnen gaan inpassen in onze levens. Ik hoop van harte dat 2013 wat positiever word......
Alle reacties Link kopieren
Het jaar dat het 10 jaar geleden is dat ik mijn kinderen kwijtraakte door ontvoering (na deze kerst), en het contact dat vorig jaar is ontstaan helaas niet is uitgepakt zoals ik had gehoopt...
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Het jaar dat ik naar de andere kant van de wereld emigreerde en mijn draai daar probeer te vinden.
Alle reacties Link kopieren
2012, het jaar dat ik een burn out overwon
Alle reacties Link kopieren
2012 kan voor mij maar beter geschrapt worden. Ben werkloos geraakt en niet meer aan werk gekomen. Mijn leven was verschrikkelijk in 2012. Ik hoop dat het stukken beter wordt in 2013, want ja, na regen komt zonneschijn ! :-)
Alle reacties Link kopieren
2012 is het jaar waarin ik 3 geliefden heb moeten wegbrengen. Mijn vader opa en oom. Het jaar waarin mijn man werd ontslagen omdat het bedrijf falliet ging. Het jaar waarin ik een groot gevecht heb gehad en nog steeds met jeugdzorg. Het jaar waarin we angsten hebben uitgestaan omdat ze dachten dat mijn man ernstig ziek was. We 2 keer hebben moeten verhuizen..

2012 was voor ons echt een rotjaar en we hopen dat 2013 een stuk beter word..
Het jaar dat ik de stap heb gezet en voor mezelf gekozen heb, de toekomst is onzeker, veel dingen vallen tegen maar ik weet van binnen dat het de enige juiste keuze was.
Alle reacties Link kopieren
Nadat ik tijdens mijn zwangerschap darmkanker bleek te hebben, met uitzaaiingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:elvis77 schreef op dinsdag 22 april 2014 20:19 Nadat ik tijdens mijn zwangerschap darmkanker bleek te hebben, met uitzaaiingen.Oud topic..
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Het jaar dat mijn man een dwars leasie kreeg , door middel van een afschuwelijk ongeval !
Alle reacties Link kopieren
Deze oproep is twee jaar oud ... Denk niet dat ze nog willen weten wat jij in 2012 deed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven