Viva zoekt alle pijlers

Agressie op het werk

12-03-2013 13:18 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Steeds meer beroepsgroepen krijgen helaas te maken met (toenemende) agressie. Voor een interview zoekt Viva vrouwen (24 t/m 38j) die te maken hebben gehad met agressie op hun werk en hierover hun verhaal willen doen. Wat is er gebeurd? Hoe gaat het nu met je?



Mocht je mee willen doen of meer informatie willen dan kun je mailen naar milouvanroon@gmail.com. Thanks!
Ik geef je weinig kans om hier mensen voor te vinden. Als het de huidige baan is, dan kan het vallen onder beroepsgeheim (denk aan de zorg). Is het een vorige functie.... Dan is het nog steeds beroepsgeheim.
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt Plofkipje84, maar je kunt het begrip agressie breder trekken, en het is natuurlijk op meer beroepsgroepen toepasbaar dan alleen beroepen met beroepsgeheim. Zo kun je bij agressie ook denken aan een overval, bedreigingen, pestgedrag onder collega's, verbale agressie, enzovoort. Elk verhaal over een vorm van agressie op het werk is welkom.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als psychiatrisch verpleegkundige helaas regelmatig te maken met agressie op het werk. Onzin om te stellen dat daar niet over gesproken kan worden vanwege mijn beroepsgeheim. Zolang er geen namen en andere (herleidbare) gegevens genoemd worden, wordt het beroepsgeheim niet geschonden. Gelukkig maar, want anders zou ik er thuis ook niet over kunnen praten en dat is voor de verwerking erg belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gigi- schreef op 15 maart 2013 @ 22:58:

Ik heb als psychiatrisch verpleegkundige helaas regelmatig te maken met agressie op het werk. Onzin om te stellen dat daar niet over gesproken kan worden vanwege mijn beroepsgeheim. Zolang er geen namen en andere (herleidbare) gegevens genoemd worden, wordt het beroepsgeheim niet geschonden. Gelukkig maar, want anders zou ik er thuis ook niet over kunnen praten en dat is voor de verwerking erg belangrijk.



Hi Gigi,



Bedankt voor je reactie. Als je wilt, kun je me mailen op milouvanroon@gmail.com, dan kan ik je wat meer informatie geven over de productie en kunnen we eventueel doorspreken of je mee zou willen doen? Groeten, Milou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven