Viva zoekt alle pijlers

Ode aan vrouwelijke onzekerheden

27-06-2013 14:34 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
VIVA zoekt mannen die een ode willen brengen aan dingen waar vrouwen onzeker over zijn. Denk aan: cellulitis, een buikje, kleine (of juist grote) borsten, extreem dunne benen of een stevige kont etc.



Ben jij of ken jij een leuke vent (25-40 jaar) die zulke onzekerheden niet als minpunt ziet? En die zijn verhaal wil doen? Mail dan jouw verhaal en foto naar marloes@viva.nl voor meer info.
Alle reacties Link kopieren
Ben je nou op zoek naar mannen die

1. De onzekerheid over bijvoorbeeld cellulitis niet erg vinden?

2. De cellulitis niet erg vinden?



Vrij onduidelijke oproep.
Nog afgezien daarvan, er zullen wel vrouwen zijn die niet helemaal zeker in hun vel zitten, maar loopt het zo de spuigaten uit dat daar op zo'n rare manier aandacht aan moet worden besteed?
Alle reacties Link kopieren
Nou Cateautje.. Moet je dit Forum maar eens door gaan!



Maar snap dat als je n drukke baan hebt je niet elke 2 min op t forum zit en bijna altijd bij de 1e 5 reageerders zit!!
quote:Anthonius schreef op 27 juni 2013 @ 17:10:

Nou Cateautje.. Moet je dit Forum maar eens door gaan!



Maar snap dat als je n drukke baan hebt je niet elke 2 min op t forum zit en bijna altijd bij de 1e 5 reageerders zit!!

Zoals jezelf bijvoorbeeld.



Dit forum is geen gemiddelde van de samenleving. die gedachte wordt vaak genoeg geopperd, maar is absoluut niet waar.



Wacht even, dit wil ik eigenlijk helemaal niet schrijven. Ik stel liever een vraag.



Dus jij vind als man zijnde dat het de vrouwen die last hebben van dergelijke onzekerheden goed zou doen als mannen vertellen dat de neukbaarheidsfactor van een vrouw met ernstige cellulitis net zo groot is als bij een gave vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Absoluut!!



Hoe onzeker vragen de vrouwen zich dat niet af hier?!? En van andere vrouwen horen dat t niet zoveel uitmaakt ja Duh..



Het gaat de TO's vaak om hun date en of nieuwe liefde en niet om hun vriendinnen!!
Alle reacties Link kopieren
En wat bedoel je met dat dit forum geen gemiddelde is van de samenleving?



Waarom denk je dat?
Maar jij bent die date niet. Je bent zomaar een man met een mening, die nog maar eens waar moet zien te maken dat hij ook echt meent wat hij zegt.

Persoonlijk zou ik van geen enkele man dergelijke troostende woorden willen horen. Ik vind het eerder beledigend dan een opsteker.



-----------------------------------------------------------------------------------



Nee Viva is niet representatief voor de Nederlandse maatschappij, daar ben ik van overtuigd.

Ik heb verder geen bewijzen, maar dit is een doelgroep gericht forum en de gemiddelde forummer hier voldoet aan dat profiel.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je dat niet kunt 'bewijzen' ;)



Maar vertel me eens meer over wat jij ziet als 'de doelgroep' dan? En dat profiel, kun je dat omschrijven?



Ik ben erg benieuwd namelijk!



(Absoluut niet sarcastisch bedoel overigens)
Alle reacties Link kopieren
Oh en waarom zou ik niet echt menen wat ik zeg?



Dit is een anoniem forum, als je ergens kunt menen wat je zegt is het hier, toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 27 juni 2013 @ 17:50:

Absoluut!!



Hoe onzeker vragen de vrouwen zich dat niet af hier?!? En van andere vrouwen horen dat t niet zoveel uitmaakt ja Duh..



Het gaat de TO's vaak om hun date en of nieuwe liefde en niet om hun vriendinnen!!



Ja precies, om de man die ze liefhebben...Duuuuh dat ze door hem aantrekkelijk willen worden gevonden. Evenals leuk, lief, grappig, slim, fantastisch in bed en keuken etc etc



De mooiste vrouwen ter wereld met de meeste aandacht van mannen zijn nog steeds onzeker. Dus die bevestiging van andere mannen voegt uiteindelijk niets toe.
quote:Anthonius schreef op 27 juni 2013 @ 18:04:

Ik snap dat je dat niet kunt 'bewijzen' ;)



Maar vertel me eens meer over wat jij ziet als 'de doelgroep' dan? En dat profiel, kun je dat omschrijven?



Ik ben erg benieuwd namelijk!



(Absoluut niet sarcastisch bedoel overigens)Dat profiel staat uitgebreid beschreven in het forum zelf, dat zou je moeten weten.
quote:Anthonius schreef op 27 juni 2013 @ 18:05:

Oh en waarom zou ik niet echt menen wat ik zeg?



Dit is een anoniem forum, als je ergens kunt menen wat je zegt is het hier, toch?Ik had het over waarmaken dat hij meent wat hij zegt. Mooie woorden alleen voldoen niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 27 juni 2013 @ 18:00:

Persoonlijk zou ik van geen enkele man dergelijke troostende woorden willen horen. Ik vind het eerder beledigend dan een opsteker.



Eens.

Maar goed, doe dan ook een serie reportages met vrouwen die hun man accepteren zoals hij is, met bierbuik, overmatige beharing, dunne beentjes e.d.

Man, man, alleen zo'n artikel waarbij de nadruk wordt gelegd op zogenaamde imperfecties moet vrouwen alweer doen geloven dat er iets aan ze mankeert.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 27 juni 2013 @ 17:10:

Nou Cateautje.. Moet je dit Forum maar eens door gaan!



Maar snap dat als je n drukke baan hebt je niet elke 2 min op t forum zit en bijna altijd bij de 1e 5 reageerders zit!!

Tja, ik denk ook niet dat al die vrouwen die wel goed in hun vel zitten het nodig vinden om een topic te openen over het feit hoe tevreden ze over hun lijf zijn.

Ik vind het meer iets over jou zeggen als jij wilt geloven dat (bijna) alle vrouwen onzekere mutsen zijn.
Alle reacties Link kopieren
[quote]dolly81 schreef op 27 juni 2013 @ 19:39:

[...]



Tja, ik denk ook niet dat al die vrouwen die wel goed in hun vel zitten het nodig vinden om een topic te openen over het feit hoe tevreden ze over hun lijf zijn.

Ik vind het meer iets over jou zeggen als jij wilt geloven dat (bijna) alle vrouwen onzekere mutsen zijn.[/quote]





Dat is het niet... Maar als ik de topics hier zo wel eens lees, men wat een bak ellende en onzekerheid komt er dan wel niet voorbij!



Dat geld natuurlijk niet voor elke vrouw maar, en dan kom ik weer terug op Cadeautje, ik dacht dat het forum hier een goede afspiegeling is van onze maatschappij, zij echter niet...



@cateautje Waar kan ik dan lezen wat de beoogde doelgroep is van dit forum?? En ik snap dat het een Forum voor vrouwen is en dan dus geen afspiegeling van iedereen in deze maatschappij, maar dan toch ten minste wel het vrouwelijke gedeelte, toch?
Alle reacties Link kopieren
En... Stilte....;)
Alle reacties Link kopieren
@ Cateautje



Het enige wat ik heb kunnen vinden mbt een doelgroep is gebaseerd op leeftijd...



anoniem6854165816854 in "Zit jij in de doelgroep van de Viva?"



Bedoelde je dat?
Alle reacties Link kopieren
Ben nu al benieuwd naar de verhalen...



-"Nee hoor, die vetrollen van m'n vrouw/vriendin let ik helemaal niet op"



-"Die striae op haar buik, vind ik geen probleem"



-" Cellulitis? Zijn dat die schattige putjes in m'n vrouw dr benen?



Net of vrouwen in deze maatschappij al niet genoeg te verduren hebben? Dit weten ze echt zelf wel, voegt niet veel toe als er een verhaal van hun man komt die het allemaal laat klinken alsof ze de mooiste vrouw op aarde is terwijl ze zelf beter weet en hij dus liegt.



Laten we een topic openen met ode aan de onzekerheden van de man...veel interessanter
Everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het helemaal voor me; liefdesliedjes met teksten als:

"Liefste, ik droom de hele nacht... van jouw vetrollen, die zijn zo zacht. De wallen onder je ogen zo blauw, dat is waar ik zo van hou"





Volgens mij zijn kerels helemaal niet zo bezig met dat soort zogenaamde "imperfecties", overigens...
Een ode aan mijn puddingdelen focust teveel op het negatieve en fysieke. Het doet niemand goed.
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom zijn puddingdelen bij voorbaat negatief??



Er zijn een hoop mannen die dit wel aantrekkelijk vinden, daar gaat deze hele oproep om, toch??
quote:Anthonius schreef op 23 juli 2014 @ 15:43:

Maar waarom zijn puddingdelen bij voorbaat negatief??



Er zijn een hoop mannen die dit wel aantrekkelijk vinden, daar gaat deze hele oproep om, toch??Omdat puddingdelen onzeker maken en onzekerheid energie kost die niets oplevert. Daarom zijn ze negatief. Als viva echt er iets aan ons negatief zelfbeeld zou doen dan zouden ze geen reclames met uitgemergelde 16 jarigen meer plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Beste vrouwen, het is geen minpunt zolang JIJ geen minpuntje van maakt... En als ze echt van je houden kan hun geen moer schelen of je nou een buikje heb of een wat dan ook! Accepteer jezelf! Dit is echt typisch vrouwen gezeik en ik ben zelf ook een vrouw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven