Viva zoekt alle pijlers

Extreme eetgewoontes

27-06-2013 16:28 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
VIVA zoekt vrouwen met extreme eetgewoontes. Dus leef jij al vijftien jaar op pizza Margarita? Ben je verslaafd aan haring? Eet je minstens vijf eieren per dag? Lust je misschien helemaal niets? Eet je altijd hetzelfde? Helemaal niets of extreem veel? En wil jij (anoniem) jouw verhaal vertellen? Mail dan naar marloes@viva.nl
Alle reacties Link kopieren
Ik eet elke dag op dezelfde tijd.



Schijnt ook heel vreemd te zijn.
Hè leuk, een freakshow! Goed voorbeeld ook weer
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niets eten kan niet.
Alle reacties Link kopieren
iedereen zegt altijd dat ik te weinig eet daarom dat ik eens wil vragen of hetgene wat ik eet echt wel zo weinig is pak nu gisteren:



in de ochtend eet ik altijd crackers, namelijk parovita's, ik weet niet of je het kent maar ik neem 1 pakje van 4 crackers



's middags is altijd verschillend, maar gisteren heb ik 2 sneetjes brood (zonder de korst) gegeten en dan nog een appel



dan 's avonds gebakken aardappeltjes 2 opscheplepels dan een stukje kipfilet en dan groenten in de wok



ik vind dit niet te weinig en heb hier dus ook echt genoeg mee, maar het is echt vaak dat ik gedwongen word om meer te eten en das niet echt leuk
Alle reacties Link kopieren
Ik was vroeger iemand die helemaal niets lustte, sausjes, kruiden, dingetjes alles viste ik uit mijn eten of ik at het niet. Dus er zijn echt mensen die niks lusten; nu is het niet meer zo en ik kan dus niet mee werken. Al vinden mensen mij nog steeds een zeur omdat ik al die poespas dingetjes niet hoef :P
Alle reacties Link kopieren
Hallo evelientje,



Het is niet echt veel wat je eet. Het is ook een beetje afhankelijk van je lengte en gewicht en inspanning die je levert op een dag, als dat goed is adviseer ik tussendoor bijv een wortel te nemen bevat weinig calorieën en bijv met avondeten meer groenten... Maar je moet wel op gewicht blijven! Te dun is niet mooi en erg ongezond!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik eet dus elke dag penne met de Ah-paastasaus( tomaten/basilicum en olijfolie) met 1 redbull. echt elke dag gewoon!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet van sausjes, liever alles naturel (droge rijst, droge kipfilet, alleen gekookte groenten, droge aardappelen, gestoomde vis enz)
Alle reacties Link kopieren
Ik volg het hormoonbalans dieet. Werkt fantastisch! Maar volhouden is soms wel een uitdaging..
Love to live life
Alle reacties Link kopieren
Een van de minpunten dat ik heb, is dat ik moeite heb met beginnen met eten vanaf wanneer ik wakker word.

Soms word mijn ontbijt dan ook pas rond drie uur, pluspunt is dat ik het vanaf dat tijdstip wel weer goed verdeel.

Verder eet ik zo gezond mogelijk als ik kan.

O.a havermout, fruit, rijstwafels, yoghurt en absoluut geen take away food of andere ongezonde opties.



De volgende minpunt: om het vol te houden neem ik dagelijks wel een of twee glaasjes zero frisdrank of zero redbull zodat ik niet de mist in ga door cheatdays in te schakelen.

Overigens is het sinds kort ook goed gekeurd, zolang je het met mate doet, wat mij erg happy maakt gezien deze manier van gezond leven mij geen narige overbodige kilos brengt of depressieve gevoelens opwekt!
Alle reacties Link kopieren
Ik eet echt extreem. Ik begin heel normaal met een ontbijt. En dan rond 12u brood, maar dan ben ik los en eet ik heel veel. Zodra ik thuis ben van mijn werk eet ik alles wat los en vast zit. Ik eet gerust een zak chips en/of een pak koekjes als avondeten. Ik heb hierdoor eigenlijk altijd buikpijn..
carpediem
Alle reacties Link kopieren
Ik drink belachelijk veel zoethout thee. Denk wel 15 koppen per dag. Vroeger was het 2 liter cola light per dag.. dus dit is al wel iets gezonder... toch? :P
Alle reacties Link kopieren
Ik werk bij een zak M&M's altijd van kleur naar kleur
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Gut jammer dat dit al zo oud is, ik zou perfect zijn geweest. Ik leef alleen op snoep. En eet vlot een hele marsepeintaart op.
Alle reacties Link kopieren
Idd jammer, hier ook eentje die perfect had gepast. Ik eet bijna niets zonder rauwe ui, tomaten en peper (saus)

Elke dag minstens 2 rauwe uien, tomaten, rode peper en drink naast water en koffie alleen groentesap.

Als ergens geen ui en peper in zit vind ik het niet lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik maak altijd alles zelf, behalve kaas. Ik vind het fijn om te weten waar mijn eten vandaan komt, daarom bak in mijn eigen brood, maak ik mijn eigen chocolade, pindakaas, eehmm... Alles van scratch. Heeeel soms zul je een keer iets tegenkomen wat ik niet 100%van scratch heb gemaakt maar dat is dan meer uit tijdnood ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat is scratch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven