Viva zoekt alle pijlers

Testers gezocht voor nieuwe VIVA iPad app

19-07-2013 13:08 23 berichten
Wil jij meedenken over de nieuwe VIVA iPad app en ben je in het bezit van een iPad? Meld je dan nu aan!



VIVA werkt aan een nieuwe iPad app en om ervoor te zorgen dat deze helemaal voldoet aan je wensen en verwachtingen, zijn we op zoek naar testers die het leuk vinden om deze nieuwe VIVA app als eerste uit te proberen en hun feedback te geven. Voor het testen van de nieuwe app zijn we op zoek naar: viva.nl bezoekers, lezeressen van het tijdschrift VIVA en mensen die actief zijn op het VIVA forum. Maar je kunt ook mee doen als je nog helemaal niet bekend bent met VIVA.



Wat houdt het in?

Je mag gedurende de ontwikkeling verschillende versies van de app testen. Van het begin af aan mag er mee gekeken worden. Je mening is dus erg belangrijk om de app verder vorm te geven en in te vullen. Elke twee weken zullen wij jou een nieuwe versie van de app toesturen die je kunt testen. Daarnaast vragen we je per keer een korte vragenlijst in te vullen en heb je de mogelijkheid om met andere testers zaken te bespreken of ideeën met ons te delen.



Aanmelden

Wil jij de VIVA iPad app testen en je mening geven?



Vul dan dit formulier in



Om een zo representatief mogelijk beeld te krijgen van de testers willen we je vragen om in het formulier onder 'Oplossing' het volgende in te vullen: of je het tijdschrift leest, of je viva.nl en/of het forum bezoekt, of dat je geen van allen leest/bezoekt.
Alle reacties Link kopieren
Niet voor iPhone? :(
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik stem ook voor iPhone!
Ik ook voor de iPhone!
Gaat die van de iPhone het dan ook eindelijk fatsoenlijk doen? Ik scroll me een muisarm
iPhone staat ook op de agenda, maar is een ander project. Zodra dat loopt melden we het uiteraard ook.



iPad moest ook aangepakt worden omdat die ontzettend verouderd was en enkele maanden terug uit de lucht gehaald is, vandaar.
Ik weet niet of ik hier goed ben met deze vraag, maar komt er ook een Viva app voor android telefoons?
quote:Tooth_Fairy schreef op 19 juli 2013 @ 14:31:

Ik weet niet of ik hier goed ben met deze vraag, maar komt er ook een Viva app voor android telefoons?Je bent me net voor!
Ik zou zeggen, voor wat betreft de iPhone: verwijder de héle app en begin helemaal opnieuw met het bouwen ervan. Want zo'n waardeloze app valt niet meer recht te breien. Oh, en neem een nieuwe programmeur aan.
Alle reacties Link kopieren
En de zoekfunctie mag ook wel onder handen worden genomen
Moet je iPad dan jailbreaked zijn, wil je iets kunnen met een toegestuurde app?
Alle reacties Link kopieren
Lekker sociaal dat er ook een app komt voor de androidgebruikers
Alle reacties Link kopieren
Moet dit niet op het prikbord ?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Aangemeld.. Ben benieuwd! Viva kan wel een nieuwe app gebruiken (zowel voor Ipad als Iphone inderdaad)
Alle reacties Link kopieren
Kei leuk! Heb me opgegeven. Zou leuk zijn, kan het mioi testen in mn zwangerschapsverlof ..Duimen nu
Alle reacties Link kopieren
Doen jullie er dan gelijk ff de app voor de Android bij?!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de nieuwe App erg mooi alleen mis ik in het begin een overzicht van wat er allemaal te zien en te lezen is.



Blij dat ik me heb aan gemeld.
Alle reacties Link kopieren
Echt belachelijk dat eerst de iPad app aangepakt wordt. Zorg eerst eens dat die iPhone app behoorlijk werkt. Die kun je immers ook gewoon op je iPad zetten maar andersom niet!
Alle reacties Link kopieren
Er zit geen forum op de nieuwe app dus jullie missen nog niets. Kunt alleen blogs lezen
Ik heb me ook aangemeld!
Alle reacties Link kopieren
Iphone iphone iphone !!!!



Sinds iphone S5 werkt dat al helemaal amper nog !!!
Ik zie hier dat ik me blijkbaar destijds heb aangemeld. Maar ik heb hier nooit meer iets van vernomen. Heb geen app om te testen ontvangen. Iemand anders wel?
Alle reacties Link kopieren
ik ga voor de iPhone!
leef je leven goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven