Viva zoekt alle pijlers

VIVA zoekt vrouwen van 30 ja of ouder met een nieuwe relatie

26-07-2013 16:33 10 berichten
VIVA zoekt voor een interview......

Vrouwen van 30 jaar of ouder met een nieuwe relatie. Dit kan tot hoofdbrekens leiden, zoals: ineens moet je weer rekening houden met iemand, je vergelijkt je nieuwe vlam met z’n voorgangers, je hebt een kinderwens en daardoor snel behoefte aan de ‘gaat dit ergens naartoe-conversatie’, etc. Heb jij sinds kort een relatie en pieker je hierover? Stuur dan een bericht naar amandavschaik@gmail.com. Interviewtje kan eventueel anoniem.

Met vriendelijke groet,



Amanda van Schaik

Freelance journalist

06-41255837

www.amandavanschaik.nl
Oh ja, ik herken me wel in de openingspost als 30 plusser met nieuwe relatie. Wat mij vooral, en ook logisch, erg opvalt is dat je allemaal je pakket meeneemt. En dat vraagt meer van je dan dat je beiden 20 bent en blanco instapt. Wensen zijn duidelijker, allergieën reeds opgebouwd.



Dan nog je levensplannen, zoals kinderwens. Ik heb nu 4 mannen op rij die een kind willen. En ik niet meer, ik heb ze al. Aaarghh.
En ja je komt veel sneller ter zake, want als je er na 1,5 jaar achterkomt dat kinderwens niet overeenkomt is dat eeg vervelend en veel tikd verspild voor allebei
*poef*
nn
Alle reacties Link kopieren
Pfff herkenbaar! Net aan t daten en ik vind het maar complex ik ben niet echt verliefd maar het is wel een hele goeie jongen waar ik eigenlijk altijd naar op zoek was. Kan niet luchtig daten zonder elke keer te denken is t hem wel of niet. En tegelijk ben ik te kritisch? En ook de behoefte aan tijd voor mezelf. Zo lekker tegenstrijdig dan komt er iemand op je pad denk je weer teveel na! Als ik 20 was geweest was t veel makkelijker..
Alle reacties Link kopieren
ik heb interesse
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk ja ik herken me hier in ben jaren single geweest en heb nu sinds een halfjaar een relatie dat terwijl ik niet op zoek was daten stopte ik even mee reden zie sundhine76 . Hij is een kennis van vroeger na jaren elkaar uit het oog te zijn verloren vonden we elkaar terug op facebook zelfs op onze 1e afspraak zeiden we, meerdere malen tegen elkaar denk er aan het is echt geen date. Toeval wilde dat het ook nog eens valentijnsdag was. Afijn doordat ik jaren single was had ik nooit verwacht dat ik nu al samenwoon Nadenken deed ik steeds net zoals sunshine76 zo maak je het niet leuk voor jezelf voorzichtigheid kan geen kwaad maar teveel nadenken is een soort ziekte als je het mij vraagt. Ik dacht bij huidige vriend na een aantal dates niet nadenken een relatie kan altijd overgaan of je nu jaren samen bent of niet En je leeftijd maakt niet uit. Opnieuw beginnen kan altijd. En je hebt elk geval echt er van genoten. En dat is wat ik nu doe. Go with the flow zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Pffff zeer moeilijk ook ik heb moeite om relaties met mannen te onderhouden door een vervelende relatie. Daar komt nog bij dat ik borderline heb. Sinds een 5 tal

Maanden heb ik een relatie met iemand ook met een verleden, maar die ik al 8 jaar ken. Hij was altijd verliefd op mij, maar doordat ik getrouwd was ondernam hij geen actie. Nu heb ik moeite met vertrouwen, wil graag de controle hebben, denk vaak wat moet hij met mij enz. Dan slaapt ie weer een paar dagen bij me en dan zet ik hem weer buiten de deur om het even netjes te zeggen terwijl hij echt zijn best doet niet boos wordt en zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook 30+ en heb net sinds 3½ maand een nieuwe relatie.

Ik heb een dochter van 1½ dus ik neem niet alleen een rugzak mee.

Gelukkig heb ik uit mijn verleden wel geleerd om te genieten en dat doe ik dus ook volop.

Ik vind het echt geweldig en geniet dan ook van (bijna) elk moment dat we samen zijn.

Ja, bijna... ook wij hebben wel onze dingetjes, maar dat komt in de beste relaties voor.

Ik ben tot over mijn oren verliefd op deze man geweest en die verliefdheid is nu heel langzaam omgedraaid naar houden van.

Daarnaast is het ook nog eens een GEWELDIGE papa voor mijn dochter.

Ben zo enorm trots op hem.

En dat terwijl ik genoeg redenen heb om mannen niet te vertrouwen, om geen vertrouwen meer te hebben in een goede relatie, om onzeker te zijn...

Maar ik vertik het gewoon om de mensen die mij al genoeg schade hebben aangericht het genot te gunnen die controle over mijn leven te hebben.

Ik neem zelf de controle en kies er voor om gelukkig te zijn en gewoon lekker ongelimiteerd zonder begrenzingen te genieten.

Het lijkt wel een sprookje als ik het zo op schijf en dat is het ook.

het is mijn sprookje.



Love my life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven