Viva zoekt alle pijlers

BFF met je huisdier

01-08-2013 11:49 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Viva zoekt baasjes die best friends zijn met hun huisdier. Krijgt jouw hond in het restaurant ook een biefstukje? Doe je samen aan kattenyoga? Vliegt je hamster first class? Kortom: leuke baasjes die willen vertellen wat voor extreme dingen ze doen uit liefde voor hun huisdier. Ken je iemand voor deze productie? Mail dan milouvanroon@gmail.com. Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Echt waar...



Hoe verzin je het?
Alle reacties Link kopieren
BFF? Misschien op het Tina forum?
Alle reacties Link kopieren
Dus als je, je huisdier 'verwent' en goed voor je beest ben. Is je huisdier je BFF, doe eens normaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niet zeggen dat mijn hondje mijn BFF is, maar hij wordt wel enorm verwend. Veel speeltjes, koekjes, snoepjes, eet met het avondeten mee, gaat mee naar bed, maar heeft ook een heel groot loungekussen en een mand waar hij drie keer in past. En ja, ik moet altijd een traantje wegpinken als ik hem een nacht moet missen.
Alle reacties Link kopieren
Vind je dat normaal?




BFF... het wordt hier steeds infantieler.
Alle reacties Link kopieren
dit is een geintje toch?
Alle reacties Link kopieren
Zo raar is het toch niet? Mijn hond is ook m'n beste vriend, hij si 24 uur per dag bij me en gaat eigenlijk altijd overal mee naar toe. En ja, omdat ik met dieren werk kan hij ook gewoon mee naar het werk. Hij is gewoon mijn maatje
Blijf jezelf, er zijn al anderen genoeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:lindy1989 schreef op 22 augustus 2013 @ 15:52:

Ik wil niet zeggen dat mijn hondje mijn BFF is, maar hij wordt wel enorm verwend. Veel speeltjes, koekjes, snoepjes, eet met het avondeten mee, gaat mee naar bed, maar heeft ook een heel groot loungekussen en een mand waar hij drie keer in past. En ja, ik moet altijd een traantje wegpinken als ik hem een nacht moet missen.Hier idem dito! Behalve dat hij met het avondeten mee eet!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een hond, hij is alles voor mij...

Is mijn beste maatje, sinds ik hem heb als pup...
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat is mijn maatje maar biefstuk en yoga is voor mensen. Katten krijgen kip en een speelgoedmuis, primadjima.
Alle reacties Link kopieren
BFF lijkt mij een beetje overdreven.. Maar mijn katten zijn toch wel mijn maatjes :-)
Live and enjoy Today
Alle reacties Link kopieren
BFF is sowieso niet overdreven! waar halen jullie het lef vandaan om dat te zeggen? als Hector (mijn doggie) en ik in het pannenkoeken restaurant zitten krijgt hij een lege pannenkoek, we slapen elke nacht in mijn tweepersoonsbed en hij volgt me overal.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zeker niet overdreven. Mijn kat is gewoon mijn alles. Helaas moet ze voor nu bij mijn ouders blijven want voor een kat in mijn kleine appartementje is niet zoveel ruimte. Maar als ik weer thuis kom blijft ze net als vroeger de hele dag om me heen hangen. Waar ik ben, is zei. Of ik nou de badkamer in moet, of een wandeling maak om de hoek. Ze begon altijd al in de ochtend. Dan zet ze de lamp aan om 7 uur precies en begint als alarm te spelen. Af en toe even ruiken of ik al wakker word en dan weer verder alarmpje spelen. Dan moet ik haar weer eventjes opsluiten in een kamer zodat ze mij niet via de kattenluikjes naar buiten volgt om vervolgens achter mij aan te rennen terwijl ik naar school ging.

En zo heb ik nog genoeg verhalen met haar samen haha.
BFF? kattenyoga? kom op zeg Viva?

Kop gestoten?

Of zijn jullie vergeten welk blad het is en welke doelgroep? Dit is de viva, niet de Tina.



Mijn dieren zijn mijn alles en ik heb heel veel voor ze over en als ik weg ben geweest ( vakantie ofzo) dan ben ik heel blij dat ik ze weer zie en ik mis ze op vakantie ook echt wel. Ze worden poep verwend maar het zijn wel dieren en geen mensen.

Het zijn mijn maatjes en ik mis mijn overleden cavia nog steeds maar het is en blijft een dier.



Ik vind het dan ook belachelijk dat mensen het honden aan doen om kleren te dragen ( of nog erger katten die kleren dragen) tenzij ze naakt zijn en het koud is dan heeft het een functie maar anders, kom op zeg.



Vanmorgen zag ik op fb: nagellak voor de hond. Echt dan ben je volgens mij echt hard met je kop op de grond gevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven