Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: relatiesouvenirs

27-08-2013 10:09 2 berichten
Op de laatste pagina in Viva staat elke week een foto van voorwerp dat aan een verbroken relatie doet denken. Erbij het verhaal van de eigenares (of eigenaar, want mannen kunnen ook meedoen!) in een notendop. Zo hadden we al eens een hotelrekening (herinnering aan een rokkenjager) en haar leren korset (stiekem achtergehouden nadat het uitging). We zoeken weer voorwerpen voor deze rubriek (‘Over & uit’)! Heb je een ding liggen dat het goed zou doen op de foto, en wil jij je verhaal anoniem vertellen? Mail tamaraklopper@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Toen ik een relatie had met een van mijn toenmalige vriendjes, rommelde ik ook nog wat aan met mijn exvriend. Ik had aardig wat moeite om mijn exvriend los te laten ook al wist ik dat het toch niets ging worden.



Tijdens mijn verjaardag waar iedereen incl. de familie en mijn toemalige vriend aanwezig was, besloot mijn ex ook langs te komen. Hij had een kadootje bij zich en zei dat ik dit moest openmaken als ik alleen was.

Echter toen hij dat zei had ik al een paar wijntjes op. Ik was het helemaal vergeten toen ik het kadopapier eraf scheurde. Ondanks dat mijn ex aan het seinen was, ging ik rustig door met het uitpakken.

Toen de verpakking er af was kon ik niet goed zien wat het was. Het was iets elektrisch en ik dacht dat het een manicureset was. Nadat mijn vader en mijn toenmalige vriend het kadootje nader gingen inspecteren bleek het een trilei te zijn voor vaginaal gebruik. Ik had het kunnen weten, mij ex hield graag van sexspeeltjes en wilde mij hiermee bevredigen.



Mijn toenmalige vriend was not amused en de rest van de gasten waren of in shock of aan het giegelen. Mijn ex voelde zich behoorlijk gegeneerd en ik voelde me betrapt. Ik had mijn ex voorgesteld aan mijn toenmalige vriend als zijnde een oude kennis. Maar oude kennissen geven niet zo snel sextoys. Het is namelijk een heel intiem kado. Mijn toenmalige vriend had snel door dat ik rommelde met mijn ex en kort daarna ging het uit tussen ons.

Het tril ei heeft nog een tijdje in de verpakking gelegen, totdat ik op een eenzame avond dacht, dit ga ik eens proberen.



Zowel de hoge als de lage trilstand voelden zeer onprettig en heb het trilei daarna uitsluitend gebruikt voor nekmassages.

Ik heb het nog jaren in mn bezit gehad, totdat ik het had weggegooid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven