Viva zoekt alle pijlers

Viva zoekt: een naam voor een nieuw carriereplatform!

04-12-2013 16:05 24 berichten
We gaan een nieuw platform lanceren waarbij we vrouwen tussen de 20-40 verbinden in hun werkende leven. Je kunt op dit platform in contact komen met andere vrouwen waarbij je elkaar helpt met het zetten van de volgende stap in je carriere of wellicht een carriere switch. Dit kan zowel in loondienst zijn of als ondernemer.



Je wordt gematched op basis van jouw expertises en de expertises die je wilt ontwikkelen. Het platform is laagdrempelig, open en toegankelijk. Een professioneel platform met eigen identiteit! Het draait hier niet om CV’s maar om het inspireren, adviseren, coachen en elkaar versterken.



Heb jij de naam? Vul hem hier in ,en win die goodybag!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 40+, mijn expertise is blijkbaar niet meer interessant.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben 40+, wens jullie succes met je ouderwetse, achterhaalde ideeën dat vrouwen boven de veertig uitgerangeerd zijn.



Misschien niet zo slim, om een groot deel van je bestaande populatie bij voorbaat af te schrijven?
Alleen als je tussen de 20 en 40 bent mag je meedoen platvorm geen goede naam?
Alle reacties Link kopieren
LinkdOut
Kwam Sanoma nog ergens een zak geld tegen?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Voelen nu alle 40plussers zich gediscrimineerd?
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Alle reacties Link kopieren
1x is ook genoeg.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Alle reacties Link kopieren
En wordt dat dan door Viva/Sanoma beheerd, of zit er een commerciële club achter?



Ik kan in mijn omgeving ook wel netwerkclubs vinden waar ik met andere professionals kan sparren of coaching krijg. Wat precies maakt jullie platform dan zo uniek?
quote:Blue_Yoshi schreef op 04 december 2013 @ 16:42:

Voelen nu alle 40plussers zich gediscrimineerd? Ik ben nog lang geen 40, vind gewoon een beetje raar.
quote:Blue_Yoshi schreef op 04 december 2013 @ 16:42:

Voelen nu alle 40plussers zich gediscrimineerd?

Nee hoor, ik vind het alleen onzinnig. Terwijl ik best nog wel een suggestie heb voor een dijk van een naam.



Maar ik ga me niet uitsloven voor iets waar ik toch geen deel van uit mag maken, ben wel goed maar niet gek.
Tss, zoeken, zoeken.... Ik probeer hier al een half jaar dingen te zoeken, lukt ook niet erg. Losers.
Alle reacties Link kopieren
quote:kettle schreef op 04 december 2013 @ 18:00:

Tss, zoeken, zoeken.... Ik probeer hier al een half jaar dingen te zoeken, lukt ook niet erg. Losers.







Belachelijk ja die leeftijdgrens. Kijk eens naar dit forum, de waardevolste adviezen worden gegeven door 40-plussers.
.
quote:impala schreef op 04 december 2013 @ 18:05:

[...]









Belachelijk ja die leeftijdgrens. Kijk eens naar dit forum, de waardevolste adviezen worden gegeven door 40-plussers.Eens! ende
Alle reacties Link kopieren
Het is maar net waar je die 20-40ers zet: ondermaat(s)jes middelmatigjes of bovenmaten.

zo dat zijn al 3 namen om te kiezen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 05 december 2013 @ 01:37:

Het is maar net waar je die 20-40ers zet: ondermaat(s)jes middelmatigjes of bovenmaten.

zo dat zijn al 3 namen om te kiezenDoe maar ondermaats, net als de kwaliteit van Viva forumsoftware.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 19, huilen
Alle reacties Link kopieren
Die Viva leert het ook nooit, een leeftijdsgrens stellen, pff.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al wel een toepasselijk plaatje gevonden voor het platform.



Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Tja, leuke ideeën zat, maar ik ben ook 40+. Ze zullen wel niet passend zijn
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
We hebben toch al LinkedIn? Wat maakt dit anders? Want de dingen die genoemd zijn, kun je daar ook. Leeftijdsgrens vind ik ook niet slim, behalve minimum 18.
Ik begrijp dat ik nog maar een paar maandjes mee mag doen? Dat lijkt me zeer terecht! Wat,

Ik denk niet dat iemand beneden de 40 mij kan helpen om mijn volgende carriere-stap te zetten. En ook geloof ik niet zo in een coach van 20+. Ik behoor dus idd duidelijk niet tot de doelgroep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven