Viva zoekt alle pijlers

'Souvenirs’ van exen gezocht!

30-01-2014 15:29 12 berichten
Je kent ‘m vast: onze rubriek met voorwerpen van exen. Je vindt ‘m elke week op de laatste pagina van Viva. We hadden al eens een armband (cadeau van een grote liefde uit Parijs), een vibrator (in allerijl meegenomen toen hij het uitmaakte) en nog veel meer voorwerpen waar een herinnering van een oude liefde aan kleeft. Heb jij ook zo’n voorwerp? En wil je er anoniem over vertellen? Daar zijn we altijd naar op zoek! Mail tamaraklopper@hotmail.com. Zowel vrouwen als mannen kunnen meedoen.
In de papieren viva?
Chlamydia?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele mooie dochter van hem gekregen en die geef ik echt niet terug
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een dure svarofski armband met hartjes van mijn ex-vriendje gekregen voor valentijnsdag. Het ligt nu stof te vangen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Gina, zou je mee willen werken? Mail je me dan? Maandag gaan we bij Viva weer voorwerpen fotograferen. En ik ben nog op zoek geïnterviewden. Het gaat om de rubriek op de laatste pagina in de papieren Viva. En voor iedereen geldt: wie mee wil werken en vragen heeft: tamaraklopper@hotmail.com Ik mail met liefde een voorbeeld van de rubriek

Groet van Tamara, de redacteur van Over & Uit, de rubriek over souvenirs van exen
Alle reacties Link kopieren
diverse truien... waarvan 1 nu gebruikt wordt als klustrui :D
Alle reacties Link kopieren
Een gele vibrator, vorm gepelde banaan met een lachend gezichtje er op. Mijn dochter kwam er eens mee aanlopen toen we mijn kast aan het opruimen waren. Wat is dit? Oh niks, da's van ... Toen maar goed verstopt! Waar is dat ding eigenlijk?
Ik ben jaren en jaren bloeddonor geweest en mag dat nu niet meer doordat mijn ex me syfilis heeft gegeven. Ben er hardstikke blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Tatoeage
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven