Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: vrouwen die een cosmetische ingreep hebben gehad

06-02-2014 13:31 14 berichten
Zeg eens eerlijk, heb jij een cosmetische ingreep gehad? Ben je jonger dan 45 jaar en heb je een ooglidcorrectie/ liposuctie/ buikwandcorrectie/ nosejob/ borstvergroting of andere chirurgische ingreep gehad? Of houd je het op een botox-spuit of fillertje hier en daar? Wat je ervaring ook is - positief of negatief - wij zijn heel benieuwd. Als je geïnterviewd wil worden voor een artikel hierover (kan anoniem en is een kort interviewtje), stuur dan een mail naar contact@amandavanschaik.nl.
Alle reacties Link kopieren
Moet je je daar dan voor schamen?
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me er ook niet voor hoor. Ik loop er niet mee te koop, maar het is nou ook niet echt een groot geheim.
Oh ..nog nooit gedacht idd dat ik schaamte zou moeten voelen over mijn borstverkleining en ooglidcorrectie.

Rare insteek van het interview.
Alle reacties Link kopieren
Of houd je het bij een fillertje hier en daar? Wat een denigrerende vraagstelling :s
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb een bwc gehad en ik schaam me er zeker niet voor. Ben er zelfs trots op.

En nee, ik ga niet voor een interview!
Alle reacties Link kopieren
Waar staat dat je je ervoor moet schamen? Heb de OP drie keer doorgelezen, maar kan het niet vinden.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Staat er ook niet letterlijk. Maar ik vind de toon van 'zeg eens eerlijk' overkomen alsof je iets te verbergen hebt, alsof je je er voor schaamt.
quote:slempie schreef op 06 februari 2014 @ 20:36:

Staat er ook niet letterlijk. Maar ik vind de toon van 'zeg eens eerlijk' overkomen alsof je iets te verbergen hebt, alsof je je er voor schaamt.Ik lees ook een beetje een vingertje idd.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn mensen die het echt ontkennen... Het is dus geen rare vraag
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een borstverkleining en een lift gehad. De verkleining was medisch, de lift cosmetisch.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen vrijdag een borstvergroting gehad en ben er super blij mee 😀
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een borstvergroting en blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Heb botox gehad,super!

Ik ben pas 22 jaar en had enorme fronsrimpels!

Als iemand erom vraagt heb ik geen probleem met het toegeven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven