Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: dames met een verzameling/koopverslaving

24-06-2014 17:05 11 berichten
Voor een reportage in Viva zijn we op zoek naar vrouwen met een bijzondere verzameling/koopverslaving. Heb jij een huis vol robots, lucky cats of een andere kleurrijke collectie waar je mee op de foto wil? Stuur dan een mailtje naar journaliste Yvette Bax: info@yvettebax.com.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha benieuwd!

Echt verslaafd zou ik niet willen zeggen maar parfum blijft een passie van mij!

Heb er toch behoorlijk wat staan, 35 stuks is een aardige stash maar lang niet extreem genoeg voor in de viva
Ik heb een treinkaartjesverzameling en een Jip en Janneke verzameling.
Ik spaar geld
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu zo'n 80 paar schoenen! Elke maand komt er wel een paar bij... Vaak wel vaker dan 1 keer per maand :-)
Als kind spaarde ik al van die latex piepbeesten voor baby's of honden. Ik ben nu 28 en heb ze nog altijd ergens in een doos bewaard (stuk of 100/150). Heel soms vind ik nog een leuke die ik nog niet heb, maar dat is dan een zeldzaam geval. Ik heb ook nog nooit iemand gezien of ontmoet die ze ook spaart.
Het hebben van een verzameling is iets anders dan het hebben van een koopVERSLAVING.



Zo van 'alcoholist gezocht met Whiskey flessen verzameling' .



Niet echt lang over nagedacht zeker dames vd redactie?
Alle reacties Link kopieren
Ik spaar nagellak, en heb zo'n 250 potjes.
Een dikke streep is ook een lijn
Alle reacties Link kopieren
quote:wriemeltje schreef op 05 september 2014 @ 17:18:

Als kind spaarde ik al van die latex piepbeesten voor baby's of honden. Ik ben nu 28 en heb ze nog altijd ergens in een doos bewaard (stuk of 100/150). Heel soms vind ik nog een leuke die ik nog niet heb, maar dat is dan een zeldzaam geval. Ik heb ook nog nooit iemand gezien of ontmoet die ze ook spaart.In Gent (BE) loopt er momenteel een tentoonstelling over piepspeelgoed:

http://www.huisvanalijn.be/collection/expo-piep
Alle reacties Link kopieren
quote:mevrouweland schreef op 16 september 2014 @ 10:54:

Ik spaar nagellak, en heb zo'n 250 potjes.Lak je je nagels ook uit die potjes of gaat het puur om het verzamelen? En is dat voor de kleuren?
Alle reacties Link kopieren
Ik verzamel boekenweekgeschenken, heb alleen die van 1934 niet.

En ik verzamel suske en wiske albums, die heb ik allemaal (alleen de rode reeks).

Beide verzamelingen zijn gestart door mijn moeder en ik ben ermee verder gegaan
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven