Viva zoekt alle pijlers

Ken/ben jij Man met Knuffel?

05-08-2014 09:11 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
OPROEP: LEUKE MANNEN MET KNUFFELS, WAAR O WAAR ZIJN JULLIE?



We hebben ‘em bijna allemaal nog: de beer die we als baby van oma kregen. Of het stukgeknuffelde konijn zonder wie we niet konden slapen. Heeft jouw vriend/man/broer/neef/buurjongen ook een exemplaar waar hij maar geen afstand van kan doen? Diep in de sokkenla verstopt, prominent naast zijn bed of als mascotte in de sporttas? We zoeken nog een paar leuke mannen die het lachen lijkt om mee te werken aan een productie in Viva. Een interviewtje + mooie fotografie.

Dus ken/ben je…? Stuur dan een bericht met fotootje naar journalisten Heidi en Marleen via vertel@littlebirdie.nl. Dank!
Alle reacties Link kopieren
quote:marliesjansen schreef op 05 augustus 2014 @ 09:11:

We hebben ‘em bijna allemaal nog: de beer die we als baby van oma kregen. Of het stukgeknuffelde konijn zonder wie we niet konden slapen.



Nee hoor



Heeft jouw vriend/man/broer/neef/buurjongen ook een exemplaar waar hij maar geen afstand van kan doen?



Als dat zo zou zijn, zou hij heel snel weer vrijgezel zijn en zou ik hem terug afleveren bij zijn moeder. Ik wil een man, geen kleuter



We zoeken nog een paar leuke mannen die het lachen lijkt om mee te werken aan een productie in Viva. Een interviewtje + mooie fotografie.



Die mannen zijn niet leuk, die mannen zijn onvolwassen en niet rijp voor een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij of is deze oproep heul vreeschlijk geschreven? En leuke mannen met knuffels? Brrrrr. Misschien hooguit als ze een exemplaar bewaren voor het nageslacht.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven