Viva zoekt alle pijlers

Kandidaten gezocht voor nieuw programma SBS

28-11-2014 14:32 15 berichten
Zijn jij en je geliefde allebei (veel) te zwaar? Lukt het jullie maar niet om af te vallen, omdat jullie elkaars verkeerde eetgewoonten versterken? En gaat jullie relatie letterlijk en figuurlijk gebukt onder jullie overgewicht?



Voor een nieuw programma zoeken wij stellen die allebei kampen met (zwaar) overgewicht. Onder professionele begeleiding gaan jullie 25 weken lang de strijd aan met de kilo’s. Willen jij en je partner weer grip krijgen op jullie gezondheid en jullie relatie? Geef je dan nu op via kandidaat@eyeworks.tv
Klinkt sjiek.
Alle reacties Link kopieren
Ach jee, alweer zo'n bij voorbaat mislukte SBS keutel.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist trouwens niet dat de doelgroep van SBS op het Vivaforum te vinden is.
verba volant, scripta manent.
Schuift 't?
quote:StoraHuntur schreef op 28 november 2014 @ 15:35:

Schuift 't?Gaan we ons aanmelden? Ik vind dat die 130 kg jou echt niet staat én je kunt minder goed naar de Mac fietsen als ik honger heb.
Ik bedoel, voor een jaar abo bij de Mac wil ik wel meedoen hoor. Ben ook typisch SBS volk dussss.
Wat moet ik me voorstellen bij 'een relatie die letterlijk gebukt gaat onder overgewicht' of erger 'een dik persoon die letterlijk gebukt gaat onder overgewicht (=in een hernia schieten bij vrouw bovenop?)?
Thordis, no offense maar ben jij niet meer Veronica volk? Da's toch een ander publiek he.
quote:verhuisd schreef op 28 november 2014 @ 15:39:

Wat moet ik me voorstellen bij 'een relatie die letterlijk gebukt gaat onder overgewicht' of erger 'een dik persoon die letterlijk gebukt gaat onder overgewicht (=in een hernia schieten bij vrouw bovenop?)?
quote:StoraHuntur schreef op 28 november 2014 @ 15:41:

[...]



[img]http://www.50plusser.nl/pictures/animat ... rouw_1.jpg[/img]Haha pijnlijk letterlijk
quote:StoraHuntur schreef op 28 november 2014 @ 15:39:

Thordis, no offense maar ben jij niet meer Veronica volk? Da's toch een ander publiek he.50 kg geleden ja.
Sorry, ik zit al met mijn partner in tv-sekstherapie. Daarna pakken we wellicht de overtollige kilootjes aan, maar alles op zijn tijd he.
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 november 2014 @ 16:02:

Sorry, ik zit al met mijn partner in tv-sekstherapie. Daarna pakken we wellicht de overtollige kilootjes aan, maar alles op zijn tijd he.Kijk, daar kan ik me 'letterlijk gebukt (onder) gaan' wél voorstellen (maar hoef het niet te zien)
quote:StoraHuntur schreef op 28 november 2014 @ 15:41:

[...]



[img]http://www.50plusser.nl/pictures/animat ... rouw_1.jpg[/img]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven