Viva zoekt alle pijlers

Wie heeft er een bijzonder huisdier?

17-02-2015 14:59 15 berichten
Voor een leuke beeldreportage in VIVA zijn we op zoek naar dierenvrienden met een bijzonder huisdier. Heb jij een berggeit in de tuin, reptielen in de huiskamer of een pluizig angorakonijn? Dan zoeken we jou!



Het gaat om een fotoshoot (inclusief dier) en een kort interview. Ben of ken jij iemand die helemaal in dit plaatje past en mee zou willen doen? Opgeven, of meer informatie vragen, kan via: babs.jansen@sanoma.com
Voor in de Viva? Wat een suf onderwerp!
Ik heb een kat! Heel bijzonder dier de mijne
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een harige holbewoner, maar dat telt zeker niet?
Alle reacties Link kopieren
vraag eens in Heerlen: daar houden ze blijkbaar krokodillen in de kelder
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Ik heb een kat zonder staart en een kale kont... ook heel bijzonder.
quote:belgali schreef op 17 februari 2015 @ 15:02:

vraag eens in Heerlen: daar houden ze blijkbaar krokodillen in de kelder Lol
Ik heb een hoogbegaafde kakkerlak in één van mijn keukenkastjes wonen. Zal hem eens vragen of 'ie zin heeft in een fotoreportage.



Vind dit overigens eerder een onderwerp voor in de National Geographic Junior. Of voor in de Okki of Taptoe.
Ik heb vissen die door een hoepeltje kunnen zwemmen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Teddy kruising konijn met een vacht op maximale lengte van 6-7 cm. Maar daar heeft ie alleen maar last van dus die knip ik kort, eens in de zes weken, hahaha. Weet je hoe vaak je hem anders moet kammen? Dat is echt iets voor de fanatici om die vacht lang te laten. En dat doen ze voor het uiterlijk want voor het bewegen is het niet handig. Ze struikelen zowat over hun eigen vacht als je die lang laat. Hij heet dan ook Bobby want zijn vacht maakt vanzelf dreads als je hem niet elke dag kamt en niet knipt, haha.



Bovendien ben ik cameraschuw. Bobby ook trouwens. Ik denk dat de meeste dieren een fotoshoot niks vinden. Maar er zijn altijd uitzonderingen. Misschien ga ik dan wel een keer de papieren Viva kopen, verhalen over bijzondere dieren vind ik altijd leuk.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een leuk onderwerp eigenlijk! Ben benieuwd welke dieren er aan bod zullen komen.



Zelf vind ik mijn kat natuurlijk heel bijzonder maar denk dat de viva-redactie daar anders over denkt
Alle reacties Link kopieren
Je hebt mail!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
@maayke, gaat zeker over die kleine vriend op je schouder in je ava, of niet? Vogels kunnen zo leuk zijn, helaas heb ik vier katten.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Het Ministerie van Economische Zaken heeft een lijst opgesteld met dieren die sinds 1 februari van dit jaar als huisdier gehouden mogen worden.

Heeft de beeldreportage daar iets mee te maken?



Voor degenen die op zoek zijn naar een origineel huisdier (een oostelijke grijze reuzenkangaroe ofzo),

zie hier de mogelijkheden: http://www.rijksoverheid. ... eren-huisdierenlijst.html
Ik zou, als ik viva was, op zoek gaan naar een goede systeembeheerder ipv een jolig huisdier. Daar hebben ze meer aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven