Viva zoekt alle pijlers

Wat is jouw meest bijzondere festivalmoment?

26-03-2015 17:35 24 berichten
Festivalgangers opgelet! VIVA is op zoek naar jouw leukste of meest bijzondere festivalmoment. Heb jij ooit op een festival je grote liefde gevonden, je held ontmoet of ben je er zelfs ten huwelijk gevraagd? Stuur je verhaal + foto naar babs.jansen@sanoma.com
Waarom kan je meest bijzondere moment niet gewoon los gaan met je vrienden zijn op een mega vette act.

Nee je moet meteen de echte liefde ontmoeten.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook Feeksje! Ik heb wel echt een bijzonder festivalmoment maar dat heeft helaas niks met liefde te maken..

Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 26 maart 2015 @ 17:41:

Waarom kan je meest bijzondere moment niet gewoon los gaan met je vrienden zijn op een mega vette act.

Nee je moet meteen de echte liefde ontmoeten. of kotsen op de Zwarte cross??
quote:lilalinda schreef op 26 maart 2015 @ 17:43:

[...]



of kotsen op de Zwarte cross??



Vind jij dat je meest bijzondere festival moment?

Lijkt me wel het meest niet fijne festival moment..
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 26 maart 2015 @ 17:46:

[...]





Vind jij dat je meest bijzondere festival moment?

Lijkt me wel het meest niet fijne festival moment.. bij wijze van spreken, als tegenhanger van de romantiek
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ongeplande zwangerschap overgehouden aan maschinenfest. Een foto van het moment van bezwangerd raken heb ik niet, wel een hele leuke zoon van bijna 7.
Alle reacties Link kopieren
Telt een hardcore feest ook mee als festival?
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
VivaRenée durft geen topic meer te openen?
quote:irbaboon schreef op 26 maart 2015 @ 18:11:

Telt een hardcore feest ook mee als festival?Nee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 26 maart 2015 @ 18:20:

VivaRenée durft geen topic meer te openen?Misschien is ze aan het dubbelnicken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 26 maart 2015 @ 18:21:

[...]





Nee. Laat ik daar nou net de liefde van mijn leven tegen het lijf lopen 17 jaar geleden, maar ja dat is zeker weer niet afro jack waardig
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
quote:irbaboon schreef op 26 maart 2015 @ 18:32:

[...]





Laat ik daar nou net de liefde van mijn leven tegen het lijf lopen 17 jaar geleden, maar ja dat is zeker weer niet afro jack waardig Afrowattus?
quote:Uggla schreef op 26 maart 2015 @ 18:23:

[...]





Misschien is ze aan het dubbelnicken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 26 maart 2015 @ 18:35:

[...]





Afrowattus?Precies!
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Wie heeft Afrojack nodig als er een hemacamping winkel is...

https://www.youtube.com/watch?v=x4YspCebKXs
Alle reacties Link kopieren
quote:Uggla schreef op 26 maart 2015 @ 17:56:

Ik heb een ongeplande zwangerschap overgehouden aan maschinenfest. Een foto van het moment van bezwangerd raken heb ik niet, wel een hele leuke zoon van bijna 7.toch wel van 1 van de artiesten he? Of minstens een roadie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 26 maart 2015 @ 18:49:

Wie heeft Afrojack nodig als er een hemacamping winkel is...

https://www.youtube.com/watch?v=x4YspCebKXs
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Ik heb mijn vriend ontmoet op een metalfestival. Opzich niks romantisch hoor. We hadden allebeide te veel drank in de mik, we zijn toen vrij snel mijn tentje ingedoken. Maar ondertussen wel bijna 3 jaar samen.
Deze was ook mooi, ook niet de liefde van mijn leven gebeukt..



https://www.youtube.com/watch?v=A-pIwGdlqoM
Ja, kan nog wel uren dingen en concerten plakken.. allemaal mooiste festival momenten. Maar geen van die allen zijn romantisch en aan heldenverering doe ik al helemaal niet. Blech.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 26 maart 2015 @ 18:51:

[...]



toch wel van 1 van de artiesten he? Of minstens een roadie?Dat is niet 100% uit te sluiten, maar ik vermoed dat hij gewoon van mijn toenmalige vriendje is.
Alle reacties Link kopieren
Speciaal was het voor mij om als net vijftienjarige Iron Maiden te zien.



Ik vond het heel bijzonder toen ik als verse zeventienjarige werd natgespoten met een tuinslang door Ozzy Osbourne persoonlijk. Ik was mezelf nooit meer was mijn eerste gedachte maar daar ben ik toch wel van terug gekomen.



Voor leden van mijn stamkroeg was het -naar hun eigen woorden- bijzonder om mij voor mijn tent met een jerrycan te zien douchen met slechts mijn strandbikini aan. Daar raakten ze jaren later nog niet over uitgepraat
Alle reacties Link kopieren
Van de beste verhalen bestaan geen foto's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven