Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: bijzondere verhalen over je buren!

21-04-2015 12:00 24 berichten
Buren; over sommigen kun je bóeken volschrijven. Snurkende buurmannen, het buurmeisje dat je leven redde, het luidruchtige stel naast je, verliefd op je buurman, de buurvrouw waarvan je de bevalling tegen wil en dank van minuut tot minuut kon volgen…



Voor VIVA’s burenspecial zijn we op zoek naar mooie, grappige, belachelijke en gênante burenmemoires. Mail je bijdrage voor 6 mei naar Babs Jansen, babs.jansen@sanoma.com. Je tekst mag tussen 50 en 500 woorden lang zijn. De redactie behoudt het recht om de tekst in te mogen korten. We zien je tekst graag tegemoet!



De burenspecial komt in VIVA 23, 3 juni in de winkel.
Alle reacties Link kopieren
Dat vinden ze vast niet goed en dan gaan ze nog vervelender doen over een liedje dat je fluit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
En wordt de desbetreffende buren dan ook wel even netjes gevraagd of ze die verhalen over hen wel in de Viva willen hebben? Of is het gewoon vrij roddelen over de buren ofzo?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik heb een verhaal dat zo bizar is dat het niet eens in de Viva komt, dus ik hou het verder maar voor mezelf. Eén ding weet ik wel, door mijn buren zou ik het liefst in een hutje op de hei gaan wonen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 21 april 2015 @ 12:09:

Ik heb een verhaal dat zo bizar is dat het niet eens in de Viva komt, dus ik hou het verder maar voor mezelf. Eén ding weet ik wel, door mijn buren zou ik het liefst in een hutje op de hei gaan wonen.Waarom dan aanhalen??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nou Cateau als het niet in Viva kan dan kan het toch wel gewoon hier!
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens rond in wat topics zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 21 april 2015 @ 12:04:

En wordt de desbetreffende buren dan ook wel even netjes gevraagd of ze die verhalen over hen wel in de Viva willen hebben? Of is het gewoon vrij roddelen over de buren ofzo?en krijgen we er voor betaald? of krijgen redacteurs van Viva nooit betaald?
quote:Nouschi schreef op 21 april 2015 @ 12:15:

[...]





Waarom dan aanhalen??Omdat jij ook nooit aandacht wilt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn buren willen met hun schimmige zaakjes liever niet in de VIVA.
quote:dolfje schreef op 21 april 2015 @ 12:25:

Nou Cateau als het niet in Viva kan dan kan het toch wel gewoon hier!Nee, is echt te bizar, anders had ik het jaren geleden al een keer gedaan.
En hoe zit het met je privacy viva?
Alle reacties Link kopieren
Wat schuift 't?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 21 april 2015 @ 12:39:

[...]



Nee, is echt te bizar, anders had ik het jaren geleden al een keer gedaan.

Ja kijk, zo worden we wel heel erg benieuwd.



We zijn hier echt wel wat gewend hoor.....
quote:markovic schreef op 21 april 2015 @ 12:54:

[...]



Ja kijk, zo worden we wel heel erg benieuwd.



We zijn hier echt wel wat gewend hoor.....
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 21 april 2015 @ 12:25:

Nou Cateau als het niet in Viva kan dan kan het toch wel gewoon hier!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Mag gerust even onder een nieuwe naam, heus
Alle reacties Link kopieren
Boeken vol zou ik kunnen schrijven over mijn buurvrouw Eindeloos. Maar ja, at kan helaas niet want toen ik naast haar kwam wonen moest ik een contract tekenen dat alles wat ik heb gehoord en nog steeds hoor binnenskamers blijft.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje, ik snap heel goed dat je sommige verhalen niet onder je eigen naam kwijt wil hoor



Maar stel dat "iemand" toch even een verhaal uit de doeken wil doen dan kan dit toch gewoon even anoniem?

Hieronder is nog genoeg ruimte hoor, anoniempje
Alle reacties Link kopieren
Nou aan aandacht geen gebrek Cateau, goed gedaan weer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 21 april 2015 @ 13:28:

Boeken vol zou ik kunnen schrijven over mijn buurvrouw Eindeloos. Maar ja, dat kan helaas niet want toen ik naast haar kwam wonen moest ik een contract tekenen dat alles wat ik heb gehoord en nog steeds hoor binnenskamers blijft.Vreemd huurcontract. Alles blijft binnenskamers? Ook wat je in de tuin hebt opgevangen?
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet van roddelen 😇
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ik stem nu alvast op het verhaal van de buren met overlast van de vogeltjes 😁

Die vond ik awesome.
Ha allemaal!



We zien dat er veel vragen komen met betrekking tot naamsvermelding. Als je het leuk vindt om iets in te zenden, mag dat ook anoniem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven