Viva zoekt alle pijlers

Onderwerpen voor Jan Jaap op het VIVA-forum gezocht

17-06-2015 10:32 56 berichten
Hoi forummers!



Voor een nieuwe videoreeks van Jan Jaap van der Wal op het VIVA-forum zijn we op zoek naar leuke onderwerpen. Hieronder hebben we een selectie gemaakt van onderwerpen van het forum, welke zou jij graag terugzien in de videocolumn van Jan Jaap? Laat het ons weten! De 4 meest populaire onderwerpen worden uitgewerkt.



Alvast bedankt!



1. Allebei te verlegen

2. Embrace your inner tokkie

3. Hoe snel vraag je iemand op date?

4. Computer afkick verschijnselen

5. Hoe vraag ik haar mee uit?

6. Mannen die van panty's houden

7. Is mijn gekwetste gevoel terecht of is het een onvolwassen reactie?

8. Grote angst voor het leren van auto theorie

9. Erotisch boek gekregen, wat moet ik hiervan denken?

10. De 25-jarige belletjetrekker

11. Per ongeluk iets gestolen
D. Het Spuugpaleis



(en het antwoord is altijd D hè)
Tokkie!!!!
Alle reacties Link kopieren
En dat is dan van de redactie, Womp.
Life is short. Eat dessert first.
Nummer 11! Dat is een hilarisch topic geworden!
Ik wil Jan Jaap helemaal niet op het VIVA- forum!
Alle reacties Link kopieren
Kijkt iemand daar überhaupt naar?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alsof de TO'S hun topics openen om de redactie van "leuke" ideeën te voorzien

Gebruik je fantasie en ga zelf eens aan het werk ipv ideetjes pik te spelen.
Lijkt me ook een fijn veilig gevoel geven.

Je opent hier anoniem een topic en dan komt Jan Jaap het even ongevraagd belichten voor heel Nederland. Top idee.
Alle reacties Link kopieren
Jan Jaap zou geen nieuwe videoreeks moeten krijgen.
Liever niet mijn berichten quoten, het is slechts mijn mening/ervaring.
Laat Jan-Jaap zelf zijn huiswerk doen!

Laat hem zelf iets uitkiezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik pleit voor een van de "ontopic" topics geopend door de redactie. Gun die jongen ook zijn lol met de reacties daar, die zijn vaak heerlijk

Door random een topicje voor hem te zoeken wordt hij hooguit afgeschilderd als een in dienst genomen voyeur. Lijkt me niet goed voor zijn imago.
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
Alle reacties Link kopieren
Jan Jaap hoeft van mij ook niet. Ik vind het makkelijk scoren over de rug van een ander. Verzin zelf eens wat Loosert!
quote:SaveTheDay schreef op 17 juni 2015 @ 10:59:

Alsof de TO'S hun topics openen om de redactie van "leuke" ideeën te voorzien

Gebruik je fantasie en ga zelf eens aan het werk ipv ideetjes pik te spelen.



hier ben ik het mee eens.



daarnaast vind ik het not done om topics van hier eens lekker te gaan uitlichten/analyseren en mogelijk belachelijk te maken, jan jaap van der wal kennende.



Die ik overigens zwaar overschat vind en waarbij ik me ook afvraag wat hij op/bij viva te zoeken heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 17 juni 2015 @ 11:00:

Lijkt me ook een fijn veilig gevoel geven.

Je opent hier anoniem een topic en dan komt Jan Jaap het even ongevraagd belichten voor heel Nederland. Top idee.Heel Nederland? Je schat Viva en JJ nogal hoog in.. Ik zwerf al heel lang op dit forum, maar heb ook nog nooit wat anders aangeklikt dan het forum. Zou niet eens weten wat er te vinden is en heb ook geen behoefte om dat te ontdekken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 17 juni 2015 @ 11:12:

[...]





hier ben ik het mee eens.



daarnaast vind ik het not done om topics van hier eens lekker te gaan uitlichten/analyseren en mogelijk belachelijk te maken, jan jaap van der wal kennende.



Die ik overigens zwaar overschat vind en waarbij ik me ook afvraag wat hij op/bij viva te zoeken heeft.Ja dit dus. Mensen posten hier anoniem, schande dat deze topics dan op deze manier misbruikt worden!.
het doet me een beetje hieraan denken:

http://www.flabber.nl/art ... n-op-het-viva-forum-44797
Jan Jaap van der Wal is oud genoeg om dergelijke zaken zelf uit te zoeken, het is heel slecht om een jongeman van die leeftijd nog te begeleiden, daar zal hij niet zelfstandig door worden.
Jan Jaap van de Wal doet me denken aan piemelhatsjoe.
Hoi forummers,



Jan Jaap maakt niemand belachelijk in zijn videocolumns, maar hij geeft zijn mening over het onderwerp.



Hier een voorbeeld van één van de video's: http://www.viva.nl/video- ... iva-forum-afl-2-jaloezie/
quote:Internetredactie schreef op 17 juni 2015 @ 11:26:

Hoi forummers,



Jan Jaap maakt niemand belachelijk in zijn videocolumns, maar hij geeft zijn mening over het onderwerp.



Hier een voorbeeld van één van de video's: http://www.viva.nl/video- ... iva-forum-afl-2-jaloezie/

Ik heb eventjes gekeken.



Tja, wat draagt het bij en voegt het toe, vraag ik me af.
quote:Internetredactie schreef op 17 juni 2015 @ 11:26:

Hoi forummers,



Jan Jaap maakt niemand belachelijk in zijn videocolumns, maar hij geeft zijn mening over het onderwerp.



Hier een voorbeeld van één van de video's: http://www.viva.nl/video- ... iva-forum-afl-2-jaloezie/Heeft Jan Jaap zelf geen vingers om te typen, laat deze jongeman zelf voor zijn mening uit komen, het is nogmaals niet goed om alles voor hem uit handen te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Jan-Jaap niet leuk. Altijd de makkelijke grappen maken. En zijn mening boeit me al helemaal niet. Het is maar een cabaretier hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Henk-en-Roelie schreef op 17 juni 2015 @ 11:20:

Jan Jaap van der Wal is oud genoeg om dergelijke zaken zelf uit te zoeken, het is heel slecht om een jongeman van die leeftijd nog te begeleiden, daar zal hij niet zelfstandig door worden.Daar wordt hij niet voor betaald joh. Hij moet iets hapklaars voorgeschoteld krijgen, gaat eens kijken wat voor mening hij daar over heeft of verzint er een, maakt wat 'grappen' en maakt daar een videoblog van. En declareert bij Sanoma voor de geleverde diensten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Laat hem anders iets doen met 1 van de vele topics over de soepele overgang van het oude forum naar het nieuwe, over de goeroe enzo. Daar zitten hilarische commentaren bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven