Viva zoekt alle pijlers

Bekentenissen op seksgebied

14-08-2015 17:44 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die verhalen zijn toch volop op het forum te vinden? Gewoon even meelezen op de sekspijler.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 14 augustus 2015 @ 17:48:

Die verhalen zijn toch volop op het forum te vinden? Gewoon even meelezen op de sekspijler.



Hi himalaya,

Niet iedereen vindt het prettig als dat zomaar in het blad geplaatst wordt ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Internetredactie schreef op 14 augustus 2015 @ 17:51:

[...]

Hi himalaya,

Niet iedereen vindt het prettig als dat zomaar in het blad geplaatst wordt ;)



Je naam komt er niet bij te staan en volgens mij hebben we onze ziel en zaligheid aan Sanoma verkocht toen we akkoord gingen met de huisregels.

En als je het verhaal sappig/bijzonder/grappig/shockerend/hihi genoeg vindt kun je toch een PB sturen naar de betreffende forummer om te vragen of je het mag publiceren?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
In jullie eigen huisregels, kopje 'copyright'.



1. Door plaatsing van foto-, beeld-, video-, tekst- en/of ander materiaal door de deelnemer op de website Viva.nl geeft deelnemer volledige en onvoorwaardelijke toestemming aan Sanoma Media Netherlands dit materiaal onbeperkt (her) te gebruiken en te publiceren, onder meer ten behoeve van reclame-, promotionele– en andere (al dan niet commerci#le) doeleinden, ten behoeve van Viva.nl en/of ten behoeve van derden, in print alsmede in elektronische vorm, onder meer via Internet en vergelijkbare netwerken en door middel van databanken en elektronische gegevensdragers zoals cd-roms, dvd’s en dergelijke.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 14 augustus 2015 @ 17:53:

[...]





Je naam komt er niet bij te staan en volgens mij hebben we onze ziel en zaligheid aan Sanoma verkocht toen we akkoord gingen met de huisregels.

En als je het verhaal sappig/bijzonder/grappig/shockerend/hihi genoeg vindt kun je toch een PB sturen naar de betreffende forummer om te vragen of je het mag publiceren?Dat klopt! Sluit niet uit dat deze oproep nog wat nieuwe, goede verhalen oplevert.
Ach ik vind het wel netjes dat ze juist niet de gewone forum berichten plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Doen ze hem met permissie is het weer niet goed.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Dus als er straks iemand komt melden sex te hebben met haar verzorgpaard komt dat in de Viva?
Ik denk dat de notoire pantyliefhebber hier er helemaal geen problemen mee heeft om zijn missie te komen verduidelijken in de papieren viva. Doe hem eens een PB'tje. Misschien zijn we hier dan meteen een tijdje van hem verlost.
Traditiegetrouw trapt de TO af
quote:Amand schreef op 14 augustus 2015 @ 18:30:

Traditiegetrouw trapt de TO af
quote:Amand schreef op 14 augustus 2015 @ 18:30:

Traditiegetrouw trapt de TO af
Mijn bekentenis is.... is dat ik geil op viva oproepjes. Hoe normaler (zoals deze) des te opgewondener ik word...





HE HE en nu niet terugkrabbelen he! IK WIL IN DE VIVA!



(ik stond al eens in de viva, maar wel met iets echts, niet met dit soort nonsens)
Ik stond ook al eens in de Viva, maar dan met nog grotere nonsens dan dit
Alle reacties Link kopieren
Aan mij heb jullie niks,ik ben een saaie boekhouder,met een saai sexleven
He flauw, TO. Waarom plaatsen jullie niet gewoon in elk bijzonder sextopic een oproepje? Zijn er genoeg van. Ik heb al mijn geheimen al opgebiecht, ga maar zoeken dan. Moet ik ze echt aaaallemaal opnieuw uittypen dan?
Chief, dat mag óók in Kitler
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 14 augustus 2015 @ 18:07:

Doen ze hem met permissie is het weer niet goed. Ik vind het een hoog luiheids-gehalte hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gewoon weer even wachten op de volgende man die vraagt of er hier een dame is die alstublieft zijn ballen wil vertrappelen met door hem gekochte stiletto's. Die hebben we toch minstens 2x per jaar.
quote:cijfernerd schreef op 14 augustus 2015 @ 19:09:

Aan mij heb jullie niks,ik ben een saaie boekhouder,met een saai sexleven Ooooh... Echt? Wat gruwelijk spannend....
Alle reacties Link kopieren
quote:Enora schreef op 15 augustus 2015 @ 01:23:

Gewoon weer even wachten op de volgende man die vraagt of er hier een dame is die alstublieft zijn ballen wil vertrappelen met door hem gekochte stiletto's. Die hebben we toch minstens 2x per jaar.Zij kan haar eigen schoenen, toch meenemen?
Sex confessions:



Ik refuse om daaraan mee te doen. Mijn seksleven is my sexlife. En nobody krijgt daar verder iets over te weten.



Waarom moeten er altijd een of meer Amerikaanse woorden of uitdrukkingen in een artikel staan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven