Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: dames 25+ die bij ouders wonen

11-09-2015 14:08 10 berichten
Dag forummers! Voor een artikel op viva.nl ben ik op zoek naar dames van 25+ die nog bij hun ouders wonen. Zit jij in zo'n situatie? Stuur dan even een mailtje naar jessica.sindelka@sanoma.com. Bedankt alvast!
Als ik zo iemand zou kennen, zou ik zeker niet ongevraagd haar gegevens aan wie dan ook doorgeven...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sharon-Viva schreef op 11 september 2015 @ 14:23:

Als ik zo iemand zou kennen, zou ik zeker niet ongevraagd haar gegevens aan wie dan ook doorgeven...







Exact.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Eigenlijk is dit best wel schokkend: zo weinig geeft Viva om privacy, dat men hier komt vragen om de contactgegevens van derden
Je mag hier niet quoten uit een ander topic, name-hunting is strictly forbidden, maar het prijsgeven van prive info daar doen we een oproepje voor? Echt Viva, jullie zijn de schaamte voorbij. Bij deze staf ik jullie.
blijkbaar is de op veranderd, want ik snap voorgaande postings niet?
quote:Morrigan- schreef op 12 september 2015 @ 09:26:

blijkbaar is de op veranderd, want ik snap voorgaande postings niet?

Ja de OP is aangepast, nadat ik die heb gestaft. Er stond namelijk: als je zo iemand bent of kent, dan horen we dat graag. En ja, gegevens van derden doorspelen is toch echt tegen de huisregels.



Bij ieder ander zou het topic zijn verwijderd, maar omdat het Viva is, passen we alleen maar de OP aan....



(meten met 2 maten is leuker dan alleen!)
Ik heb dit topic dus maar gestaft, want alleen een opmerking hierover in het modtopic wordt verwijderd als offtopic. Eens kijken of men inderdaad ballen heeft, en dit topic verwijderd....





(ik denk het niet, want ...... meten met 2 maten is leuker dan alleen....)
quote:Sharon-Viva schreef op 12 september 2015 @ 10:18:

Ik heb dit topic dus maar gestaft, want alleen een opmerking hierover in het modtopic wordt verwijderd als offtopic. Eens kijken of men inderdaad ballen heeft, en dit topic verwijderd....





(ik denk het niet, want ...... meten met 2 maten is leuker dan alleen....)En als je aan dit topic refereert in het mod topic, dan wordt je reactie verwijderd als zijnde offtopic....
quote:Sharon-Viva schreef op 12 september 2015 @ 10:42:

[...]



En als je aan dit topic refereert in het mod topic, dan wordt je reactie verwijderd als zijnde offtopic....Ik heb dit topic nu 3x gestaft, zou dat dan leiden tot een deugdelijke modactie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven