Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: moeders in het buitenland

09-12-2015 15:59 11 berichten
Voor een rubriek in VIVA Mama zijn we op zoek naar leuke moeders met jonge kinderen die in het buitenland wonen met hun gezin. Ben of ken jij iemand die bijvoorbeeld nu een jaartje in de States woont, iemand die met haar man is verhuisd naar Zimbabwe, of die in Japan wonen voor hun werk en daarover willen vertellen in VIVA Mama? We horen graag over de eventuele cultuurverschillen en wat je daarvan meeneemt in de opvoeding.



Meedoen? Stuur je verhaal met foto naar redactie@viva.nl o.v.v. 'moeders in het buitenland.'
Alle reacties Link kopieren
Oh jammer, ik ben een stomme moeder in het buitenland.
Alle reacties Link kopieren
En ik een oude moeder in het buitenland!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben, helaas, een buitenlandse moeder in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een nederlandse moeder van 3 jongens :O) in amerika
Alle reacties Link kopieren
jonge kinderen? welke leeftijd valt daaronder?
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchie1976 schreef op 09 december 2015 @ 17:49:

Ik ben een nederlandse moeder van 3 jongens :O) in amerika
Alle reacties Link kopieren
ik dacht meteen aan Liubi
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een moeder met 2 jonge kinderen in het buitenland alleen wil ik niet met foto in een blad staan.
Alle reacties Link kopieren
Hoe jong zijn jonge kinderen? En wat is precies de insteek van het artikel - is het een interview of vragen jullie om een stukje te schrijven? En over welke termijn gaat het?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:DG2015 schreef op 09 december 2015 @ 18:40:

Hoe jong zijn jonge kinderen? En wat is precies de insteek van het artikel - is het een interview of vragen jullie om een stukje te schrijven? En over welke termijn gaat het?De doelgroep van VIVA Mama zijn moeders met kinderen in de leeftijd van 0 t/m 4 jaar, maar mocht dat een beetje afwijken, is dat geen probleem. Het gaat om een interview over het leven van de moeders daar, en natuurlijk altijd leuk om veel beeld hierbij te zien. Als je het ziet zitten, of misschien meer vragen hebt, kun je ons mailen via redactie@viva.nl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven