Viva zoekt alle pijlers

GEZOCHT: Schoonmaakkastjes!

30-12-2015 11:07 18 berichten
Voor een productie in VIVA willen we graag weten hoe jouw schoonmaakkastje eruit ziet. Waar bewaar jij je schoonmaakmiddelen? Welk middel ontbreekt er zeker niet in jouw schoonmaakkastje? Hoe belangrijk is schoonmaken voor jou?



Wil jij je schoonmaakkastje delen in VIVA? Deel 'm in dit topic of stuur een foto van je kastje + antwoord op bovenstaande vragen o.v.v. 'schoonmaakkastje' naar redactie@viva.nl.
Dat menen jullie toch niet, een artikel over schoonmaakkastjes? Wat een armoede daar bij Viva. Geen inspiratie voor belangrijkere artikelen?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit een leuk/boeiend artikel gaat vinden om te lezen, en waarom zou je in vredesnaam je laat met schoonmaakspullen aan de rest van Nederland willen laten zien?
anoniem_63fdb806c8c36 wijzigde dit bericht op 30-12-2015 11:21
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Welkom in de jaren '50
Alle reacties Link kopieren
Pfff. Serieus?

Haha MonicaGeller, met jouw nick zie ik juist een héél uitgebreid schoonmaakkastje voor me (raar woord trouwens, ik zou eerder gootsteenkastje of verzameling schoonmaakspullen verwachten, maar dat terzijde).



Zijn jullie overgenomen door de Margriet of zo?
Ik vind zo'n onderwerp meer passen in de Libelle of Margriet. Ik heb even de doelgroep van Viva erbij gezocht:



"Doelgroep

De VIVA-vrouw is nieuwsgierig en goed opgeleid en tussen de 25-45 jaar oud. Midden in onze doelgroep vind je een 35-jarige, werkende vrouw met (jong) gezin. De VIVA-vrouw heeft een brede interesse, variërend van mode en beauty tot werken en reizen, maar ze is vooral geïnteresseerd in onderwerpen als psyche, relaties, gezondheid en maatschappelijke trends. Ze houdt van herkenbare persoonlijke verhalen en daarom is ze gek op VIVA."



Past dit onderwerp echt bij de doelgroep?
"De VIVA-vrouw is nieuwsgierig.." naar de inhoud van andermans schoonmaakkastjes?

hop hop redactie, terug naar de tekentafel
Alle reacties Link kopieren
Ben toevallig dol op schoonmaken, maar om een artikel te maken over schoonmaakkastjes vind ik inderdaad te belachelijk en mutserig voor woorden.



Meer iets voor Libelle of Margriet, hoewel die ook met hun tijd mee zijn gegaan.



Of is het thema 'de Viva vrouw in de jaren 50'?
Alle reacties Link kopieren
Ongelofelijk saai. Is het een gesponsord onderdeel ofzo?

Ik weet niet wat een (of meer!?) foto('s) zou toevoegen, want alle forummers hebben toch alleen Dasty in de kast?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Bij de viva special gemaakt mede door forummers was er ook een onderdeel waar we een kijkje konden nemen in de voorraadkast van een forummer. Was juist erg leuk! Die deed ook veel aan wecken en had echt een geweldige voorraadkast.

Maar of dat ook zo uit gaat pakken voor schoonmaakmiddelen? Die kan je wat moeilijker pimpen he?
quote:Theemok1 schreef op 30 december 2015 @ 11:22:

Pfff. Serieus?

Haha MonicaGeller, met jouw nick zie ik juist een héél uitgebreid schoonmaakkastje voor me (raar woord trouwens, ik zou eerder gootsteenkastje of verzameling schoonmaakspullen verwachten, maar dat terzijde).



Zijn jullie overgenomen door de Margriet of zo?



O maar mijn 'schoonmaakkastje' is zeer uitgebreid en op grootte gerangschikt hoor, de nick is niet zo heel toevallig gekozen

Maar serieus, wie wil lezen over hoe een andere vrouw/man haar/zijn kastje inricht?

Wat is het volgende? Misschien een artikel over hoe je het best je man zijn sloffen en krant klaar zet als hij thuis komt
Alle reacties Link kopieren
Doe maar niet, bladzijden worden overgeslagen.
Ik voel me zo moedellooos
quote:MonicaGeller schreef op 30 december 2015 @ 12:26:

[...]





Wat is het volgende? Misschien een artikel over hoe je het best je man zijn sloffen en krant klaar zet als hij thuis komt Dan rent mijn vriend naar de supermarkt, koopt de Viva en laat dat artikel "casual opengeslagen" op tafel liggen.
Hoe kun je de sloffen van je man naar hem toebrengen zonder hierbij te kwispelen en tegelijkertijd de ruzieende koters en het eten in de gaten houden terwijl je je gootsteenkastje reorganiseert?
Alle reacties Link kopieren
Waarom kiest 'Viva zoekt' toch elke keer een onderwerp waar al tig topics regelmatig over voorbijkomen?

Werkelijk elk onderwerp staat in veelvoud op het forum. Of kijkt 'Viva zoekt' daar nooit?
Alle reacties Link kopieren
Bij de titel vroeg ik me echt ernstig af wat is godsnaam een "schoonmaakkastje" was...

Een kastje/ robot achtig ding wat voor je schoonmaakt kwam in mij op.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
quote:Nicotientje schreef op 30 december 2015 @ 12:43:

Hoe kun je de sloffen van je man naar hem toebrengen zonder hierbij te kwispelen en tegelijkertijd de ruzieende koters en het eten in de gaten houden terwijl je je gootsteenkastje reorganiseert?lol
Alle reacties Link kopieren
Er is ook maar een antwoord mogelijk op deze vraag. (Volgens meerdere topics)



DASTY.





Probleem opgelost!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven