Viva zoekt alle pijlers

Wil jij een kleurrijke make-over?

15-01-2016 17:52 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Heb je altijd al een edgy kleurtje in je haar gewild, maar heb je het nooit gedaan? Misschien omdat je het niet durfde of simpelweg omdat je er gewoon nooit aan toe gekomen bent? Dan willen wij je het laatste zetje geven, want gekleurd haar is natuurlijk hartstikke gaaf. Wij zijn op zoek naar vijf forummers die kleurrijke make-over willen ondergaan en we willen dit graag terug laten komen in VIVA.



Lijkt het je leuk of ken je iemand die dit leuk zou vinden? Mail dan je motivatie, een foto van jezelf én welke haarkleur je zou willen naar annieck.bilder@sanoma.com.



Ik kijk uit naar jullie mailtjes!



..
..
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor 16-jarigen, maar die mogen hier nog niet komen.

foute doelgroep dus
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 15 januari 2016 @ 17:56:

Ik zou wel mee willen doen maar ik denk weet zeker dat mijn baas dat niet kan waarderen.Jammer newimprovedkitty, was wel leuk geweest! Misschien is je baas wel rijp voor een make-over :P.
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 15 januari 2016 @ 17:58:

Leuk voor 16-jarigen, maar die mogen hier nog niet komen.

foute doelgroep dusDaar ben ik het niet helemaal mee eens nlies! Je hebt genoeg mensen van boven de 16 die een beetje kleur ook wel kunnen waarderen.
Leuk! Die 3e.
..
Alle reacties Link kopieren
ik vind die eerste wel erg gaaf.
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 15 januari 2016 @ 17:58:

Leuk voor 16-jarigen, maar die mogen hier nog niet komen.

foute doelgroep dus



Nee hoor. Ik hou wel van kleurtjes in mijn haar. Heb het ook verschillende kleuren gehad en ben al lang geen 16 meer.



Make over lijkt me hartstikke leuk maar zit er nu voor mij even niet in.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 15 januari 2016 @ 18:05:

[...]



hahaha ik werk voor de overheid... dus ik denk het niet. ...Hahaha, dan is het misschien niet het beste idee inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Troelalaaaa schreef op 15 januari 2016 @ 18:00:

Leuk! Die 3e.Die is gaaf he? Ik kijk uit naar je mailtje
Alle reacties Link kopieren
Leuk En dat zeegroen of paars lijkt me wel wat. Maar één probleem. Je krijgt het bij mijn haar er niet meer uit. Het moet echt uitgroeien. De kapper waar ik nu al 20 jaar kom weet dat ook. En aangezien ik haar tot de kont heb, neuh.



Maar ik ben geen 16 en als ik het vrij makkelijk weer kwijt kon zou ik het allang gedaan hebben.

Wat zeg ik? Heb het al van alles gehad Blauw, groen, paars, rood. zelfs zwart. Maar nu niet meer hoor. Dan doneer ik mijn haar liever aan zo'n pruiken voor kinderen stichting.
Oh leuk dit! Heb ook jaren lang alle bedenkbare kleurtjes in mijn haar gehad.

Maar weet niet of ik het nu weet aandurf. Heb éindelijk mijn natuurlijke haarkleur weer.



Een subtiele ombre zou ik misschien nog wel durven. Die tijd ben ik wel gepasseerd dat alles in een gek kleurtje mag.
Alle reacties Link kopieren
quote:83angel schreef op 15 januari 2016 @ 18:05:

ik vind die eerste wel erg gaaf.Leuk he? Je kan me altijd een mailtje sturen! Is wel op de korte termijn waarschijnlijk .
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 15 januari 2016 @ 18:08:

Leuk En dat zeegroen of paars lijkt me wel wat. Maar één probleem. Je krijgt het bij mijn haar er niet meer uit. Het moet echt uitgroeien. De kapper waar ik nu al 20 jaar kom weet dat ook. En aangezien ik haar tot de kont heb, neuh.



Maar ik ben geen 16 en als ik het vrij makkelijk weer kwijt kon zou ik het allang gedaan hebben.

Wat zeg ik? Heb het al van alles gehad Blauw, groen, paars, rood. zelfs zwart. Maar nu niet meer hoor. Dan doneer ik mijn haar liever aan zo'n pruiken voor kinderen stichting.



Ik ken het, mijn haar is momenteel ook blauw. Dat is een best hardnekkig kleurtje, net als groen.

Maar een spoeling met meer rood/roze achtige tinten was je er zo uit. Het ligt er dan natuurlijk wel aan welke kleur je haar heeft .



Maar dat doneren is natuurlijk wel een super mooi doel!
..
Is het schadelijk voor je haar? Hoor vaak dat sommige mensen hun haar kapot gaat ervan.
..
Dat eerste en vijfde vind ik best leuk eigenlijk!
Alle reacties Link kopieren
Oei, leuk! Ik moet even nadenken over of ik dit durf.



Wat ik me ook afvraag: ik heb een keer auberginepaars haar gehad, en dat was leuk, maar werd vrij snel een soort bleekroze dat eeuwig bleef zitten. En bleekroze, dat vond ik niet gaaf. Is dat tegenwoordig anders? Blijven dat soort kleuren helder?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
1, 3 en 5 vind ik heel gaaf.

Bij donker haar vind ik zo'n subtieler kleurtje heel gaaf.

Maar met mijn blonde haar wordt ik meteen een my little pony, dus ik pas.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het liever zelf.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me wel heel gaaf om m'n haar een keer in een bijzondere kleur te hebben, vind vooral die rechter boven en de middelste onderaan heel gaaf, maar ik ben bang dat ik er uiteindelijk toch niet zo blij mee ben en dat het dan jaren kost om het weer uit te laten groeien? En is het niet heel erg schadelijk voor je haar? Aangezien mijn haar donker is, dan moet het waarschijnlijk geblondeerd worden? Nog nooit mijn haar geverfd
Is er al bekend met welke producten/merken er gewerkt gaat worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven