Viva zoekt alle pijlers

Vrouwen/mannen met een vol huis

02-02-2016 11:39 9 berichten
Voor een productie in VIVA zijn we op zoek naar vrouwen die van alles bewaren en/of verzamelen en daardoor een heel vol huis hebben. Of heeft jouw vriend/man verzameldrang en is zijn/jullie huis daarom heel vol?



Lijkt het jou (en je partner) leuk om hierover te vertellen en op de foto te gaan voor een leuk en positief stuk in VIVA? Stuur dan een mailtje naar redactie@viva.nl o.v.v. 'vol huis'.
Alle reacties Link kopieren
Wat is een vol huis?

Een huis waar je eigenlijk niet meer fatsoenlijk kunt leven omdat het overgenomen is door de spullen?

Iemand met meters vitrinekast vol met verzamelspul?
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je daar een leuk en positief stuk over schrijven? Het is toch helemaal niet leuk en positief om zo te leven?
quote:jadaiswa schreef op 02 februari 2016 @ 11:41:

Wat is een vol huis?

Een huis waar je eigenlijk niet meer fatsoenlijk kunt leven omdat het overgenomen is door de spullen?

Iemand met meters vitrinekast vol met verzamelspul?Een 'vol' huis kan inderdaad een huis zijn met meters vitrine-kast vol verzamelspul, vinden we leuk! Of boeken tot aan het plafond opgestapeld. We zoeken geen typische hoarders-huizen die je soms op televisie ziet, en die vies en onleefbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:janna-sophie schreef op 02 februari 2016 @ 11:48:

Hoe kun je daar een leuk en positief stuk over schrijven? Het is toch helemaal niet leuk en positief om zo te leven?Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Wat wordt er aan dit stuk anders dan wat we op tv zien? Waar het om een stukje voyeurisme en sensatie gaat?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Internetredactie schreef op 02 februari 2016 @ 11:48:

[...]





Een 'vol' huis kan inderdaad een huis zijn met meters vitrine-kast vol verzamelspul, vinden we leuk! Of boeken tot aan het plafond opgestapeld. We zoeken geen typische hoarders-huizen die je soms op televisie ziet, en die vies en onleefbaar zijn.Ha, duidelijk. Dan heb ik hiermee antwoord op mijn vorige post.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Ga even bellen met RTL, die weten er volgens mij nog wel een paar.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop meestal wel teveel, bijvoorbeeld het laatste was een set sierpotten voor planten in een bepaalde kleur. Ik had er twee nodig maar heb toen ook een grotere en een kleinere maat meegenomen. Vervolgens vond ik dat wat overdone, teveel van een kleur dus heb ik er twee teruggebracht. Vaak ben ik daar te druk of te lui voor, dus belanden ze in een kast en vervolgens in de berging. Tenslotte op de vuilstort.



En zo ontstaat dat; niets bijzonders.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven