Viva zoekt alle pijlers

Valentijnsblunders

09-02-2016 15:06 9 berichten
Voor een artikel op viva.nl zijn we op zoek naar valentijnsblunders en gekke valentijnsverhalen! Heb jij weleens een kaart naar de verkeerde persoon gestuurd of jezelf ontzettend voor lul gezet tijdens een date? Of kreeg je het raarste cadeau ooit van je geheime aanbidder? Deel hier je verhaal!
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen Amerika hoor... Valentijnsdag is ver overrated
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
ik denk dat de meeste mensen die wat doen met valentijn of pubers zijn, of mensen die wat goed te maken hebben na een dikke ruzie hier doet niemand die ik ken er iets aan
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al in het andere valentijnstopic zei: Ik vind het hele valentijnsgebeuren onzin. Dat maakte ik mijn vriend destijds ook duidelijk en afgesproken dat we niks gingen doen. Komt die appel met een bos rozen, chocola en een lingeriesetje aanzetten. Ik had natuurlijk niks want dat was de afspraak, wat voelde ik me kut zeg.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
valentijnsdag is nonsense.. leuk voor de tieners met geheime liefde maar volwassen mensen ? Kom op zeg.. Ik ben al meer dan 20 jaar samen met mijn man.. het idee dat hij met valentijn wat speciaals doet ha ha ha.. Onzin dus..
Alle reacties Link kopieren
Ach, ik vind het altijd een fijn excuus om chocola te kopen, voor mezelf that is.
We hadden voor onze eerste valentijnsdag een reservering gedaan bij een heel leuk restaurant en zouden er een leuke avond van maken.

Maar net voor vertrek kreeg mijn hamster een hersenbloeding en was ineens helemaal verlamd. Dus ik wou persee naar de dierenarts om het beestje uit haar lijden te verlossen.

Daarna zijn we toch maar uit eten gegaan en geprobeerd er het beste van te maken. Maar ik heb de hele avond zitten snikken om mijn arme hamster die net ingeslapen was. De ober heeft uiteindelijk nog een zakdoekje aan mij gegeven.
In mijn tienerjaren ooit al mijn moet verzamelt om 1 van mijn beste vrienden, waar ik een crush op had een kaart te sturen. Verteld hij de dag zelf, dat zijn broer, zo'n lieve valentijnskaart had gehad. (De mijne dus, had alleen de voorletter van zijn naam er op gezet en ze hadden dezelfde, wist ik veel en broer lief had hem dus toegeëigend.



Nooit meer een kaart gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
My funny valentine

Sweet comic valentine

You make me smile with my heart

Your looks are laughable

Unphotographable

Yet you're my favourite work of art



Is your figure less than greek

Is your mouth a little weak

When you open it to speak

Are you smart



But dont change a hair for me

Not if you care for me

Stay little valentine stay

Each day is valentines day
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven