Viva zoekt alle pijlers

Verschillende lichaamsvormen: wat zijn jullie stylingtips?

29-03-2016 14:00 11 berichten
Hoi forummers,



In VIVA 20 komt een modedossier met tips voor allerlei verschillende lichaamsvormen. Wat zijn jouw stylingtips voor lange of juist kleine vrouwen? Wel of geen hakken bijvoorbeeld? Wat kan een vrouw met curves volgens jou het beste dragen? En hebben jullie leuke adresjes voor grote, of juist hele kleine voeten?



Als je je tips met ons wilt delen: graag! Wie weet zie je ‘m terug in VIVA 20.
Voor de grote maten Bonprix
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval geen strepen in de breedte dragen wanneer je kort en breed bent tenzij je dat wilt accentueren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Moeten wij nu zelf de artikelen in de VIVA gaan schrijven?

Hakken kunnen altijd als je er maar op kunt lopen, strompelen op je stiletto's is geen porum hoe dik of dun je bent.
Goede maat is belangrijk. Maat 42 lichaam in een maat 38 of 40 wurmen is gewoon niet mooi. Kleding die veel te groot is staat trouwens ook niet netjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 29 maart 2016 @ 14:03:

In ieder geval geen strepen in de breedte dragen wanneer je kort en breed bent tenzij je dat wilt accentueren.En dat valt soms heel erg mee. Strepen kunnen zelfs die breedte een beetje verdoezelen, mits je een goede jurk met de juiste streep aanhebt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:forumfossiel schreef op 29 maart 2016 @ 14:12:

Moeten wij nu zelf de artikelen in de VIVA gaan schrijven?

Hakken kunnen altijd als je er maar op kunt lopen, strompelen op je stiletto's is geen porum hoe dik of dun je bent.Dit. En die tips en leuke adresjes zijn met 1 googleklik te vinden. In veelvoud.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer zelf een combinatie van comfortabele en hippe kleding te dragen. Ik zit in een rolstoel en dan is het helemaal lastig kleding vinden. Kan er daar misschien ook iets over komen?
Ik heb een grote maat en bonprix heeft vreselijke kleding. Voor elke maat.



Verder eens, hier zijn toch al zat artikelen over geschreven en alle tips zijn ook al 200 miljoen geschreven.
Moeten wij jullie huiswerk doen? Tsss.
Alle reacties Link kopieren
boven alles staat toch wel het accepteren van je maat. zowel schoenmaat als kledingmaat. Niks is erger dan de plank misslaan met veel te kleine kleding, ('ik-plof-uit-elkaar-styling') of te grote kleding ('Hoi-ik-ben-plofzak-styling'). datzelfde geld voor de schoenmaten. te groot is altijd vervelend, maar ik heb jaren geloofd dat ik nog scheonmaat 39 heb, en liep dus altijd sloffend a la chineesvoetjes.

Embrace your size, ik loop nu trots op stoomlocomotieven maat 40, en ik huppel zowat door het leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven