Viva zoekt alle pijlers

Wat is het verhaal achter jouw forumnaam?

23-05-2016 16:17 191 berichten
Mijn vogel heet zo, niet echt spectaculair dus.
Ik hou van de zomer
Ik had hoofdpijn en net een bruistablet in een glas water gemikt.
Alle reacties Link kopieren
Ik had zin in een vakantie op een onbewoond eiland.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
ik zoek met dat soort dingen altijd iets wat volstrekt niets met mij van doen heeft, geen enkele link.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat achter mijn bureau, moest een forumnaam bedenken, keek om me heen en voila!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
er is wel een topic hierover, mss die even opzoeken?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo'n nerd die een favoriete econoom heeft..........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van konijnen. Sapsorrow betekent Assepoester. Ik ben een prinses.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
tja, je kent dat liedje toch wel...
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:grenada schreef op 23 mei 2016 @ 16:20:

ik zoek met dat soort dingen altijd iets wat volstrekt niets met mij van doen heeft, geen enkele link.Ik ook! Want eigenlijk haat ik de zomer. Het is mij veel te warm dan
Nou, doe es een gok?!
Alle reacties Link kopieren
Zelfspot
Sjongejongejongejonge........
Alle reacties Link kopieren
een afkorting/samentrekking van twee hondennamen (honden die ik in mijn jeugd had).



Joop en Pee (Wee)
Ik had vroeger een poes die zo heette.



Het is alweer een aantal jaren geleden dat ik echt gelachen heb op het forum. Er lijkt wel een verbod op te gelden, dus leuke actuele verhalen heb ik niet voor je.
Waarom juist die nickname?
Naam van mijn oma in combinatie met die van mijn kat. Aan beiden zeer, zeer gehecht.
Vind het een leuke naam voor een meisje alleen ook een pestnaam, dus nu heb ik het als forumnaam. Betekenis ook mooi (licht) en paste goed bij een van mijn favoriete uitspraken (als wetenschapper). Zie motto



Ik geloof dat ik geen hele bijzondere gevoelens koester jegens het forum, sorry maar heb hier veel over mezelf en over/van anderen geleerd. Best bijzonder voor een forum misschien?

Ik vind vf'ers vaak ook veel support bieden aan elkaar (zie mylenetopic, of Isabon, of mensen die geopereerd worden of zich op een of andere manier slecht in hun vel voelen).



Legendarisch vond ik onder andere de piemelhatjoe, maar er waren er meer van dien aard.



En stiekem - sorry - vind ik het wel heel tekenend dat zo ongeveer geen enkele forummer de VIVA leest
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 23 mei 2016 @ 16:22:

tja, je kent dat liedje toch wel... Bedankt, nu zit het in mijn hoofd. Lolly-pop, lolly-pop, o lolly lolly lolly- lolly pop lolly pop o lalalalalalalollypop.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Hoe kom jij aan je nickname?
quote:Nicotientje schreef op 23 mei 2016 @ 16:22:

Nou, doe es een gok?!



Gezien je plaatje denk ik dat je op de verfafdeling van de GAMMA werkt?



quote:Nicotientje schreef op 23 mei 2016 @ 16:22:

Nou, doe es een gok?! Je moest de rookaanslag overschilderen?
Alle reacties Link kopieren
Ik moest een naam verzinnen....en laat ik dit nou een hele goede serie vinden
Alle reacties Link kopieren
Jij mag raden
quote:Orphan_Black schreef op 23 mei 2016 @ 16:26:

Ik moest een naam verzinnen....en laat ik dit nou een hele goede serie vinden Orphan black is een super serie inderdaad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven