Viva zoekt alle pijlers

Seks op een festival: ja of nee?

07-06-2016 10:18 59 berichten
Seks op festivals kan heel leuk zijn, maar vereist soms wat creativiteit. Voor een artikel op VIVA.nl zijn wij benieuwd naar jouw mening over de volgende stelling:

Seks op een festival(camping): doen of niet doen?



Ben je zelf weleens met iemand een festivaltentje in gedoken? En zo ja, heb je tips hoe je dit zo handig mogelijk kan laten verlopen?
quote:Goede-Fee schreef op 07 juni 2016 @ 10:19:

Die dekt inderdaad de lading wel.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens even tussendoor: complimenten, eindelijk het woord seks correct gespeld!
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer gedaan, lang lang geleden toen ik 16 was. Niet handig; bij het aankleden was ik mijn bh kwijt dus deed sexpartner het lampje op zn telefoon aan. Vervolgens kon dus iedereen zien hoe onze schaduwen kleren zochten en ze aantrokken.



Eens en nooit meer. Was overigens mn enige one night stand ooit. Niks voor mij, maar wat liefdesverdriet wel niet met je doet. Ik dacht echt dat een rebound zou helpen haha
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer bij Spuiten en Slikken gezien hoe je het beste seks kunt hebben in een dixie. Misschien moet de redactie die aflevering even terug kijken.
Alle reacties Link kopieren
Verwacht er geen wonderen van. Quick en Dirty. Maar dat kan net dat zijn dat jullie nodig hebben op dat moment.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 07 juni 2016 @ 11:02:

[...]





Als ik ze mag schrijven dan he...

Dan wordt het tenminste saucy.Oh ja van die keer dat je broekrok zo van je lijf getrokken werd, achter die tent op het weefgetouwenfestival. Veel spannender wordt het niet.
Hallo?!
Afgelegen plekje op een festivalterrein? De wc's?
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 07 juni 2016 @ 12:33:

[...]





Oh ja van die keer dat je broekrok zo van je lijf getrokken werd, achter die tent op het weefgetouwenfestival. Veel spannender wordt het niet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Die ene foto van Leo uit haar slettebakjaren is anders best beroemd geworden.



Of was dat nou Yasmijn?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ja! Festivalcampings



Overigens hebben we het over de vorige eeuw. Ben er nu helaas te oud voor. Maar misschien zijn de festivals die Doortje bezoekt wat voor mij. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ka-Ha-Si schreef op 07 juni 2016 @ 12:53:

Ja! Festivalcampings



Overigens hebben we het over de vorige eeuw. Ben er nu helaas te oud voor. Maar misschien zijn de festivals die Doortje bezoekt wat voor mij. Bedankt voor de tip!Daar was Leo, ik heb het verhaal van horen zeggen. Zelf zat ik dat weekend op Punnikpop.
Hallo?!
quote:Eleonora-1 schreef op 07 juni 2016 @ 10:40:

Natuurlijk hebben mensen seks op een festival.

Er wordt al sinds de uitvinding van de tent in gepaard hoor, toch logisch.



Wat is er zo bijzonder aan seks op een festival?

Mensen hebben toch ook seks op een camping, met hun gezin er bij, naast de caravan van opa & oma.



Verder hebben mensen seks in bosjes, achter wc huizen, in garderobes en tussen geluidsboxen.

Ook dát doen ze al zo lang die zaken bestaan.

Behalve bosjes.

Die bestonden eerder dan mensen.



Ik snap het uitzonderlijke aan de situatie niet.Dit Amen!!
quote:_Doortje_ schreef op 07 juni 2016 @ 12:33:

[...]





Oh ja van die keer dat je broekrok zo van je lijf getrokken werd, achter die tent op het weefgetouwenfestival. Veel spannender wordt het niet.



Later heb ik speciaal daarvoor een tweepersoons BR genaaid.

De lover stapt zó, hup, bij je in de broek.



Vooral op vrije dansexpressie- en pantomimefestivals is dat een succes, omdat toch niemand let op hoe je beweegt.

Iederéén doet tenslotte maar wat.
quote:Dana schreef op 07 juni 2016 @ 12:51:

Die ene foto van Leo uit haar slettebakjaren is anders best beroemd geworden.

[afbeelding]

Of was dat nou Yasmijn?



Dat waren Yasmijn én ik.

Ik had toen permanent.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, dat was het.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 07 juni 2016 @ 12:55:

[...]





Daar was Leo, ik heb het verhaal van horen zeggen. Zelf zat ik dat weekend op Punnikpop.Balen zeg, dat beide festivals in hetzelfde weekend plaatsvinden. Dat wordt nog lastig kiezen voor mij de volgende keer....
Alle reacties Link kopieren
Dan ga je toch naar Broeckrock Werchter?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 07 juni 2016 @ 12:33:

[...]





Oh ja van die keer dat je broekrok zo van je lijf getrokken werd, achter die tent op het weefgetouwenfestival. Veel spannender wordt het niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop niet dat BGB dit topic ontdekt. Krijgen we straks weer die ellenlange verhalen over Into The Great Wide Open.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Leo, weet jij trouwens nog waar die plaid van Yas en jou gekocht was? Ik denk erover om jullie foto ook even te plaatsen op het topic 'Plaid/woondeken dat niet pluist'.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 07 juni 2016 @ 13:09:

Dan ga je toch naar Broeckrock Werchter?



Daar ga ik naartoe in augustus!

Ik geef een workshop 'tuinieren in de vagina'!
quote:Dana schreef op 07 juni 2016 @ 13:15:

Ik hoop niet dat BGB dit topic ontdekt. Krijgen we straks weer die ellenlange verhalen over Into The Great Wide Open.Ze zal zich straks wel melden, haar kennende.
quote:Dana schreef op 07 juni 2016 @ 13:19:

Leo, weet jij trouwens nog waar die plaid van Yas en jou gekocht was? Ik denk erover om jullie foto ook even te plaatsen op het topic 'Plaid/woondeken dat niet pluist'.



Wij quilten toen al.

Deze was met Meds, Yette en Bia.

Echt de oude BEO nog.



Deze had als thema 'bloemen op je broekje'.

Van oude slips van onze moeders.
Alle reacties Link kopieren
Domme vraag. Waarom zou je anders naar een festival?!
Juist.

Zeker toen we nog naar quiltfestivals gingen.

Wat deden we daar?

Naaien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven