Viva zoekt alle pijlers

Jouw unieke strandtips

14-06-2016 10:47 19 berichten
VIVA komt deze zomer weer met een nummer waarin alles draait om hitte! Denk aan heet eten, hete BN’ers en nieuwe hotspots. Als toevoeging aan een artikel willen we graag een lijstje maken van jullie tips om een hete stranddag te beleven! Daarom zijn we benieuwd:



- Wat is volgens jou de leukste plaats om naar het strand te gaan?

- Wat is de hipste strandtent die we dit jaar niet mogen missen (en niet geheel onbelangrijk: waar we hete mannen kunnen spotten)?

- Waar bracht jij jouw heetste/pikantste stranddag door, en hoe verliep die?



Brand maar los!
Pfffff, nou om eerlijk te zijn. In de vakantie verlang ik niet zo naar hete mannen.

Ik verlang een mooi strand, zon, een goed boek en lekker eten en drinken.

Saai hè
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde als poezioewoezie maar goed dat jullie de hotspots en hippe strandtenten gaan noemen,dan weet ik in elk geval waar ik niet naar toe hoef
Alle reacties Link kopieren
Ik houd niet van hitte en strand. Nu ja, wel van strand, maar dan niet om op te gaan liggen bakken. Hotspots vermijd ik liever.
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
Wat Dolfje schrijft. Ik hou van een rustig strand, niet teveel lawaai, dus ik ga jullie 'hotspots' lekker vermijden.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Favo strand is Anse Intendance.

Parelwitstrand, prachtig helderblauwe zee en mooie graniet rotsen. En met een beetje mazzel heb je het hele strand voor jezelf.

Hoef niet zo nodig de drukte in en die hete man neem ik zelf wel mee.



Enige nadeel: je moet er even voor reizen want het ligt op de Seychellen, maar het is echt zeer de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook niet zo van die drukte op het strand.

Wat ik echt ideaal vind zijn de stranden in zeeuws-vlaanderen, heerlijk rustig maar wel met een aantal superleuke strandtenten!
Alle reacties Link kopieren
Mijn favorieten strand vertel ik niet: heb geen zin om het met een groep nederlanders te moeten delen....
Alle reacties Link kopieren
Nederlandse stranden vind ik allemaal 10x niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niks vertellen, heb geen zin in frikandellen of Heineken daar.
Alle reacties Link kopieren
quote:dojobo schreef op 14 juni 2016 @ 11:19:

Mijn favorieten strand vertel ik niet: heb geen zin om het met een groep nederlanders te moeten delen....
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 14 juni 2016 @ 11:09:

Favo strand is Anse Intendance.

Parelwitstrand, prachtig helderblauwe zee en mooie graniet rotsen. En met een beetje mazzel heb je het hele strand voor jezelf.

Hoef niet zo nodig de drukte in en die hete man neem ik zelf wel mee.



Enige nadeel: je moet er even voor reizen want het ligt op de Seychellen, maar het is echt zeer de moeite waard.Ik heb het even gegoogled, het ziet er inderdaad geweldig uit!!!
Ik geef ook de voorkeur aan buitenlandse stranden waar ik verzekerd ben van zon. Dat kan ik zo 3 weken uithouden met een boek en een lekker drankje en terrasjes pakken en lekker eten. Tja en als er een mooie man langs loopt dan kan ik dat wel waarderen.
Alle reacties Link kopieren
hete BN’ers en mannen?? Wat voor doelgroep heeft de viva tegenwoordig, tieners en jonge twintigers?
Alle reacties Link kopieren
Bij het lezen van de topictitel dacht ik aan dingen als;



Een nat shirt laat meer UVstraling door dan helemaal geen shirt of zonbescherming. En bijna iedereen gebruikt te weinig zonnebrandspul. En na opening is dat spul maar beperkt houdbaar.



Maar jullie willen iets scherps...



Oke.



Ik zal een jaar of 16 zijn geweest, toen we tijdens een strandvakantie een middagje op het strand doorbrachten terwijl het flink waaide. Leuk voor surfers enzo, en na een tijdje kregen we trek.

We kochten frikandellen, die door de wind in no-time onder het zand zaten, dat tussen onze kiezen kraakte. Dan ervaar je pas echt hoe scherp zand kan zijn.



Maar iets zegt me dat dit niet helemaal was wat jullie bedoelen
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Cadzand is erg opwindend. Vooral het zwin.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een keer in Cadzand op het strand geweest toen het echt heet was en een oostenwind waaide. Dat doe ik nooit meer. Je kon niet lopen op het gloeiendhete zand en in het water wemelde het van de kwallen.

Dus doe mij maar (zeker aan de Nederlandse kust) een stevige, frisse zuidwestenwind en liever net een beetje te koud dan heet.
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 14 juni 2016 @ 12:57:

Ik ben een keer in Cadzand op het strand geweest toen het echt heet was en een oostenwind waaide. Dat doe ik nooit meer. Je kon niet lopen op het gloeiendhete zand en in het water wemelde het van de kwallen.

Dus doe mij maar (zeker aan de Nederlandse kust) een stevige, frisse zuidwestenwind en liever net een beetje te koud dan heet.Wij gaan er haaientanden zoeken van prehistorische haaien. En het hete zand en de kwallen kunnen overal voorkomen toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel vaker in Cadzand geweest, met een frisse bries en dat was geweldig. Heerlijke golven. Maar mij zie je niet meer aan de kust met heet weer. Ik vind er niks aan met heet zand en kwallen. Waar dan ook.

In warme landen lig ik sowieso onder een parasol, zalig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven