Viva zoekt alle pijlers

Saunablunders

09-08-2016 14:22 145 berichten
Lieve forummers,



Voor een productie in VIVA zijn wij op zoek naar saunablunders. Ben jij weleens in je nakie je knappe buurman tegengekomen of werd je onverwachts ongesteld midden in de stoomcabine? Deel je gênante verhalen hier!
Alle reacties Link kopieren
Voor een blad dat zo lekker open is over vanalles is het nogal bekrompen om je buurman tegenkomen in de sauna als blunder of raar te bestempelen
quote:Corona67 schreef op 09 augustus 2016 @ 16:28:

Niet super gênant, maar toch enigszins ongemakkelijk.



Een vrouw die naast me kwam douchen was blijkbaar in de sauna te snel opgestaan en eruit gestapt. Ik zag haar 'wegzakken"en kon haar nog net opvangen, voordat ze plat op de tegelvloer zo vallen.



Toch apart als je dan ineens een onbekende naakte vrouw in je armen heb en langzaam op de grond legt.Goed reactievermogen voor een ouwe knar Cor! Held van de dag
Toen ik nog een bril had ben ik wel eens vergeten waar ik die neergelegd had.. maar of dat als een blunder telt?
quote:Steampunkcat88 schreef op 09 augustus 2016 @ 18:22:

[...]





Goed reactievermogen voor een ouwe knar Cor! Held van de dag We zijn nu getrouwd en hebben 9 kinderen. Genant he!
quote:Steampunkcat88 schreef op 09 augustus 2016 @ 18:23:

Toen ik nog een bril had ben ik wel eens vergeten waar ik die neergelegd had.. maar of dat als een blunder telt?Alleen als je tegelijkertijd ongesteld was
quote:S-Meds schreef op 09 augustus 2016 @ 18:19:

Ja afgelopen keer verloor ik mijn moederkoek in het dompelbad. Die had al 20 jaar vastgezeten na de geboorte van mijn jongste. Stinken!!!! Ik ben snel weggelopen maar helaas werd ik herkend door Eleonora die gilde keihard: Meds je moederkoek ligt in het dompelbad.

Schaam schaam



Ho ho.

Je roeptoeterde overal de hele tijd dat áls dat ding er nog eens uitkwam je 'm dan op je zelfgestookte sterke water wilde zetten.

Dus ik denk, ik waarschuw even.



Het is ook nooit goed.

Saggerijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 09 augustus 2016 @ 18:16:

Dat dit het niveau van de Viva is vind ik een grotere blunder dan een blote buurman.



blun·der (de; m; meervoud: blunders) 1grove fout; flater

blun·de·ren (blunderde, heeft geblunderd) 1een bijzonder domme fout makenIk zat op mijn handen. Maar dank je Star dat jij het zo netjes verwoord hebt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben es een keer zo hard ongesteld geworden in de stoomcabine dat het bloed in het rond sproeide en al het stoom werd rood en toen we eruit kwamen raakten alle omstanders in paniek want iedereen droop van het waterige bloed en ze dachten allemaal dat er een krankzinnige bijlmoordenaar in de cabine had gezeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 09 augustus 2016 @ 18:26:

[...]





Ho ho.

Je roeptoeterde overal de hele tijd dat áls dat ding er nog eens uitkwam je 'm dan op je zelfgestookte sterke water wilde zetten.

Dus ik denk, ik waarschuw even.



Het is ook nooit goed.

Saggerijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 09 augustus 2016 @ 18:09:

[...]





Dit vind ik zo vreemd. Badkleding mag.

Badkledingdagen, ok. Maar kiezen.



Een sauna in Eindhoven waar ik vroeger kwam had dat van 10 tot 13 of 14 uur ook.

Heel zelden zag je dan iemand met badkleding.

Het leek alsof die meer "bekijks" had dan de naakte gasten.Zit nu te bedenken van wie dat liedje/ die conference was van jaren geleden op het nudistenstrand. Hoe spannend dat de eerste dag was,en hoe saai die blote lijven werden na een paar dagen, zodat iemand met een verbandje om zijn duim al bekijks had
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nooit naar sauna. Ik wil wel.ben er nog nooit in een geweest ook alleen niet mijn vriend daarin wat apart die denk dat dan hele tijd met een harde loopt en zelf durf ik niet alleen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 augustus 2016 @ 18:32:

Ik ben es een keer zo hard ongesteld geworden in de stoomcabine dat het bloed in het rond sproeide en al het stoom werd rood en toen we eruit kwamen raakten alle omstanders in paniek want iedereen droop van het waterige bloed en ze dachten allemaal dat er een krankzinnige bijlmoordenaar in de cabine had gezeten.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 09 augustus 2016 @ 18:38:

Ik ga nooit naar sauna. Ik wil wel.ben er nog nooit in een geweest ook alleen niet mijn vriend daarin wat apart die denk dat dan hele tijd met een harde loopt en zelf durf ik niet alleen Dat is ook zo. Alle mannen lopen met een harde. Dus je vriend valt pas op als dat niet is
quote:mamsvan schreef op 09 augustus 2016 @ 18:38:

Ik ga nooit naar sauna. Ik wil wel.ben er nog nooit in een geweest ook alleen niet mijn vriend daarin wat apart die denk dat dan hele tijd met een harde loopt en zelf durf ik niet alleen
Ik heb er eentje. Ik was een keer met me vriendje in de stoombad en we ware met zun tweeje, dus ik op me knietjes en hem een goeie beurt geven. Je weet wel. Komt-ie klaar, ineene onwijs geklap, waare er toch nog meer mensen daar. En al die mense hadden dus mooi allemaal het touwtje van me tampon zien bungelen. Echt so gunant!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 augustus 2016 @ 18:40:

[...]





"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:nlies schreef op 09 augustus 2016 @ 18:35:

[...]





Zit nu te bedenken van wie dat liedje/ die conference was van jaren geleden op het nudistenstrand. Hoe spannend dat de eerste dag was,en hoe saai die blote lijven werden na een paar dagen, zodat iemand met een verbandje om zijn duim al bekijks had

Wim Sonneveld? Toon Hermans?

Klinkt als 1 van die 2
quote:Phaedra_ schreef op 09 augustus 2016 @ 18:41:

Ik heb er eentje. Ik was een keer met me vriendje in de stoombad en we ware met zun tweeje, dus ik op me knietjes en hem een goeie beurt geven. Je weet wel. Komt-ie klaar, ineene onwijs geklap, waare er toch nog meer mensen daar. En al die mense hadden dus mppo het touwtje van me tampon zien bungelen. Echt so gunant!Je mot ook gewoon een beppie in doen naar de sauna. Doe ik ook, sinds dat sproeigevalletje.
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 augustus 2016 @ 18:43:

[...]





Je mot ook gewoon een beppie in doen naar de sauna. Doe ik ook, sinds dat sproeigevalletje.

Ik nu ook hoor, sins iedereen me blauwe tauwtje heb zien hangen.

Maar alleen as me vriend meegaat, want ik krijg zon beppie er niet zelf uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat een sauna één van de plekken is waar relatief weinig gênante dingen gebeuren.

Iedereen is naakt, dus daar zit al geen gêne meer.

Sommige types zijn meer exhibitionistisch aangelegd dan de meesten, maar ach dat is hooguit onsmakelijk of wel even amusant.

Dan blijft er zo'n beetje over: de loerders, natte scheten of plots hevig uitbrekende ongesteldheden.

Ik zou maar een smeuïger onderwerp bedenken voor je productie. (keus genoeg op het forum)
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 09 augustus 2016 @ 18:41:

Ik heb er eentje. Ik was een keer met me vriendje in de stoombad en we ware met zun tweeje, dus ik op me knietjes en hem een goeie beurt geven. Je weet wel. Komt-ie klaar, ineene onwijs geklap, waare er toch nog meer mensen daar. En al die mense hadden dus mooi allemaal het touwtje van me tampon zien bungelen. Echt so gunant!Was jij da? Wij hebben ons een partei zitten schamen terwijl we wachte tot hij orgasmeerde. En da touwtje had je toch wel naar binne kunnen plooie?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 09 augustus 2016 @ 18:45:

[...]



Was jij da? Wij hebben ons een partei zitten schamen terwijl we wachte tot hij orgismeerde. En da touwtje had je toch wel naar binne kunnen plooie?Dat was er door de opwinding uitgegleeie. Je weet wel
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je nu een Beppie gebruikt al kan die er natuurlijk ook uitfloepen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 09 augustus 2016 @ 18:41:

Ik heb er eentje. Ik was een keer met me vriendje in de stoombad en we ware met zun tweeje, dus ik op me knietjes en hem een goeie beurt geven. Je weet wel. Komt-ie klaar, ineene onwijs geklap, waare er toch nog meer mensen daar. En al die mense hadden dus mooi allemaal het touwtje van me tampon zien bungelen. Echt so gunant!Dat weet ik nog wel. Echt een wonder dat hij kwam na dat gepruts.
quote:Oudblond schreef op 09 augustus 2016 @ 18:47:

Goed dat je nu een Beppie gebruikt al kan die er natuurlijk ook uitfloepen.Breek me de bek niet open. Mijn beppie zat in de sauna een keer zo vol (knappe buurman was gekomen he) dat iedereen ineens een enorme blauwe bult uit mijn poort van jade zag ontspruiten. Wat een toestand was dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven