Viva zoekt alle pijlers

Saunablunders

09-08-2016 14:22 145 berichten
Lieve forummers,



Voor een productie in VIVA zijn wij op zoek naar saunablunders. Ben jij weleens in je nakie je knappe buurman tegengekomen of werd je onverwachts ongesteld midden in de stoomcabine? Deel je gênante verhalen hier!
quote:Amaqanda schreef op 09 augustus 2016 @ 18:48:

[...]



Dat weet ik nog wel. Echt een wonder dat hij kwam na dat gepruts.Zit je me nou te beschouwen?
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 augustus 2016 @ 18:51:

[...]





Breek me de bek niet open. Mijn beppie zat in de sauna een keer zo vol (knappe buurman was gekomen he) dat iedereen ineens een enorme blauwe bult uit mijn poort van jade zag ontspruiten. Wat een toestand was dat.En terugduwen is ook weer zo genant.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 09 augustus 2016 @ 18:54:

[...]



Zit je me nou te beschouwen?Laat ik zeggen dat dat touwtje echt het minst genant was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 09 augustus 2016 @ 18:55:

[...]



En terugduwen is ook weer zo genant.Je moet hem ook niet terugduwen maar diskreet even douwen. Jij heb ech nog veel te leren he?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Amaqanda schreef op 09 augustus 2016 @ 18:56:

[...]





Laat ik zeggen dat dat touwtje echt het minst genant was.Gelukkig weet me vent wel beter. Die van jou kan niet eens komen.
quote:Corona67 schreef op 09 augustus 2016 @ 16:28:

Niet super gênant, maar toch enigszins ongemakkelijk.



Een vrouw die naast me kwam douchen was blijkbaar in de sauna te snel opgestaan en eruit gestapt. Ik zag haar 'wegzakken"en kon haar nog net opvangen, voordat ze plat op de tegelvloer zo vallen.



Toch apart als je dan ineens een onbekende naakte vrouw in je armen heb en langzaam op de grond legt.



Ja, dan is de naaktheid ineens heel kwetsbaar.



Ik kwam eens uitde stoomcabine en zag een oudere mevrouw uitglijden. Ik ben vrij proactief in die dingen, dus ik rende naar haar toe om haar in de benen te helpen en op een bankje te zetten. Ze was wat wazig, dus ben ik door de sauna gaan sprinten om personeel te zoeken. Allemaal in mijn blote bips, maar dat leek niemand verder vreemd te vinden .
quote:Oudblond schreef op 09 augustus 2016 @ 18:56:

[...]



Je moet hem ook niet terugduwen maar diskreet even douwen. Jij heb ech nog veel te leren he?Dat hep buurman geprobeerd, maar mijn beppie zat zo vol dat buurman gewoon terug stuiterde, tegen het plafond en toen stuiterde hij recht de vuurkorf in.
quote:barbaracartland schreef op 09 augustus 2016 @ 19:04:

[...]





Ja, dan is de naaktheid ineens heel kwetsbaar.



Ik kwam eens uitde stoomcabine en zag een oudere mevrouw uitglijden. Ik ben vrij proactief in die dingen, dus ik rende naar haar toe om haar in de benen te helpen en op een bankje te zetten. Ze was wat wazig, dus ben ik door de sauna gaan sprinten om personeel te zoeken. Allemaal in mijn blote bips, maar dat leek niemand verder vreemd te vinden .Je eerst gaan aankleden was raar geweest.
Oh, ik zie dat ik weer eens verder had moeten lezen.



Uhm, poepen in de douche, maar mijn vork vergeten om de boel door het putje te prakken.



Beter zo?
quote:Phaedra_ schreef op 09 augustus 2016 @ 19:06:

[...]



Je eerst gaan aankleden was raar geweest.







Had best gekund, die mevrouw ging toch nergens heen.
quote:barbaracartland schreef op 09 augustus 2016 @ 19:06:

Oh, ik zie dat ik weer eens verder had moeten lezen.



Uhm, poepen in de douche, maar mijn vork vergeten om de boel door het putje te prakken.



Beter zo?
Alle reacties Link kopieren
Babs een vork zit toch standaard in je badjas? Of vergis ik me nu heel erg?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oh en TO, kun je al wat met onze reacties?
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 augustus 2016 @ 19:10:

Oh en TO, kun je al wat met onze reacties?Ik huil inmiddels haast
Alle reacties Link kopieren
Ja viva wij helpen jullie wel het blad te vullen hoor.



Ik heb wel eens iets raars meegemaakt in de sauna maar zou het geen blunder noemen.

Mijn vriend en ik waren in het zwembad en er sprongen 4 mannen in. Echt met een bommetje wat al heel vreemd is in de sauna maar goed. Toen gingen ze met hun vieren achter elkaar door het zwembad zwemmen/lopen.

De voorste begon te zingen: "lekker schudden met die piemel" En toen gingen ze schudden en zongen de mannen achter hem ook die tekst. En dat ging een tijdje door (met wisselende teksten en bewegende lichaamsdelen) en toen vroegen ze aan andere mannen of ze mee gingen doen.

Dus ook aan mijn vriend die zich geen houding kon geven. We zijn er uiteindelijk maar uitgegaan maar achteraf gezien hadden we het even moeten melden. Was echt ongemakkelijk.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
ik vond nog een foto van het bad op mijn telefoon. de moederkoek was er toen al uit (meegenomen door Eleonora om te gebruiken bij de cursus Punniken met Placenta's). Lijkt me leuke aanvulling voor bij het artikel



Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 09 augustus 2016 @ 18:59:

[...]



Gelukkig weet me vent wel beter. Die van jou kan niet eens komen.En dat houden we ook zo. Pleziertjes is niet aan die man besteedt, straks gaat hij zich nog gelukkig voelen
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 09 augustus 2016 @ 19:18:

ik vond nog een foto van het bad op mijn telefoon. de moederkoek was er toen al uit (meegenomen door Eleonora om te gebruiken bij de cursus Punniken met Placenta's). Lijkt me leuke aanvulling voor bij het artikel



[afbeelding]Oh was da de jouwe. Weet je wel wat een geld ze voor die cursus gebeurd heeft? Ze heb er een huis van gebouwd enso!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 09 augustus 2016 @ 19:22:

[...]



Oh was da de jouwe. Weet je wel wat een geld ze voor die cursus gebeurd heeft? Ze heb er een huis van gebouwd enso!ja, ze stond ook op de gang toen de andere BEO's lagen te bevallen. Niet uit nieuwsgierigheid hoor, puur om die moederkoeken te stelen. Ze liet ze zo in de mouw van haar wijde M en S jas verdwijnen. Gek mens hoor
quote:Star schreef op 09 augustus 2016 @ 19:12:

[...]





Ik huil inmiddels haast Hoeft niet hoor. Ik heb het inmiddels redelijk verwerkt.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn grappig
quote:Witches schreef op 09 augustus 2016 @ 19:27:

Jullie zijn grappig Daar denkt de mod anders over
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 09 augustus 2016 @ 19:24:

[...]



ja, ze stond ook op de gang toen de andere BEO's lagen te bevallen. Niet uit nieuwsgierigheid hoor, puur om die moederkoeken te stelen. Ze liet ze zo in de mouw van haar wijde M en S jas verdwijnen. Gek mens hoorTsssss.... niks maar dan ook niks wil ik met M&S te maken hebben ! Dank voor de warning ik heb her nu onder de neggeer hoor!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Het is een SM jas hoor.
Heb laatst een keer in de stoomcabine overnacht omdat ik met m'n zuignap aan het bankje vastzat. Schoonmaken is ook zó 2015.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven