Viva zoekt alle pijlers

Saunablunders

09-08-2016 14:22 145 berichten
Lieve forummers,



Voor een productie in VIVA zijn wij op zoek naar saunablunders. Ben jij weleens in je nakie je knappe buurman tegengekomen of werd je onverwachts ongesteld midden in de stoomcabine? Deel je gênante verhalen hier!
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 09 augustus 2016 @ 19:06:

Oh, ik zie dat ik weer eens verder had moeten lezen.



Uhm, poepen in de douche, maar mijn vork vergeten om de boel door het putje te prakken.



Beter zo? (letterlijk dus ... alleen met slokje witte wijn ipv koffie)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Waar laten jullie het scheurlinnen wat je normaal tussen je huidvetrollenplooien hebt zitten? Dat blijft natuurlijk niet zitten in een bubbelbad; pas zag ik een stuk van mijn oude laken voorbij drijven. Maar als ik het van tevoren al weg haal, ziet iedereen die grote rode plekken zodra ik mijn benen wat uit elkaar doe of mijn buik omhoog veert... En in de sauna ga je juist zweten en heb je toch echt wel een flinke lap nodig.
quote:sparood2010 schreef op 09 augustus 2016 @ 21:45:

Ik ben laatst ontruimd uit de sauna vanwege brand in de keuken. Zo in mijn handdoek naar de uitgang geleid waar de brandweer en politie stond. Stonden we daar met 75 man in handdoekje. De brandweer en de politie vond het wel grappig geloof ik. Ik kon er zelf ook wel om lachen, maar voelde me toch wel erg bloot tussen al die uniformen





Kijk, heeft de TO toch nog een goed waargebeurd verhaal voor in de Viva. Stagiair ook weer blij.
quote:chirpy schreef op 09 augustus 2016 @ 21:51:

Waar laten jullie het scheurlinnen wat je normaal tussen je huidvetrollenplooien hebt zitten? Dat blijft natuurlijk niet zitten in een bubbelbad; pas zag ik een stuk van mijn oude laken voorbij drijven. Maar als ik het van tevoren al weg haal, ziet iedereen die grote rode plekken zodra ik mijn benen wat uit elkaar doe of mijn buik omhoog veert... En in de sauna ga je juist zweten en heb je toch echt wel een flinke lap nodig.
quote:nienke_g schreef op 09 augustus 2016 @ 21:55:

[...]







Kijk, heeft de TO toch nog een goed waargebeurd verhaal voor in de Viva. Stagiair ook weer blij.Maar het is nog steeds geen blunder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 augustus 2016 @ 21:40:

En TO is zoals gewoonlijk weer eens nergens meer te bekennen Straks wordt het hele topic offline gehaald voor privacy..
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 09 augustus 2016 @ 14:52:

[...]



Blijkbaar.



Hihi. Ofzo.





Inderdaad.........

Welke stagiaire bij Viva mag nu weer een "spannend" hihi-onderwerp behandelen ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Witches schreef op 09 augustus 2016 @ 21:58:

[...]



Straks wordt het hele topic offline gehaald voor privacy..Ja nou ja zeg nou zelf: ronddrijvende beppies, pletterende placenta's, één en één is twee he.
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 augustus 2016 @ 21:57:

[...]





Maar het is nog steeds geen blunder.Nee. Die gaat TO hier ook niet vinden, ben ik bang...
quote:Witches schreef op 09 augustus 2016 @ 21:58:

[...]



Straks wordt het hele topic offline gehaald voor privacy..Of de helft van de reacties wordt verwijderd wegens off-topic.
Vriendin van mij viel in het stoombad in slaap en begon echt heel luidruchtig te snurken. Het galmde door de ruimte. Er waren nog een paar mensen. Ik kreeg haar ook niet meteen wakker, pas na 10 minuten zoiets.

Is dit een blunder, niet hè?
Alle reacties Link kopieren
Uitgegleden, dubbele salto, recht op de schoot van een hele enthousiaste meneer *cough* In een keer raak ook nog!



Telt dat als blunder, of is dit meer de categorie bijzondere verrichtingen?
quote:katsu schreef op 09 augustus 2016 @ 22:11:

Uitgegleden, dubbele salto, recht op de schoot van een hele enthousiaste meneer *cough* In een keer raak ook nog!



Telt dat als blunder, of is dit meer de categorie bijzondere verrichtingen?

Dat is tegen de reglementen.

Een illegale handeling.

Poging tot pijpslag.
quote:shisha schreef op 09 augustus 2016 @ 22:05:

Vriendin van mij viel in het stoombad in slaap en begon echt heel luidruchtig te snurken. Het galmde door de ruimte. Er waren nog een paar mensen. Ik kreeg haar ook niet meteen wakker, pas na 10 minuten zoiets.

Is dit een blunder, niet hè? Eerder een slaapverwekkend verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Naar de sauna gaan vind ik sowieso al een blunder.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:shisha schreef op 09 augustus 2016 @ 22:14:

[...]



Dat is tegen de reglementen.

Een illegale handeling.

Poging tot pijpslag. En ik nog zo mijn best gedaan
quote:katsu schreef op 09 augustus 2016 @ 22:22:

[...]





En ik nog zo mijn best gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:shisha schreef op 09 augustus 2016 @ 22:25:

[...]



Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 augustus 2016 @ 22:01:

[...]





Ja nou ja zeg nou zelf: ronddrijvende beppies, pletterende placenta's, één en één is twee he.



Wat zit er in die wijn van jullie ?

Hoe bedenken jullie het elke keer.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 09 augustus 2016 @ 21:16:

[...]



HSP zeker?Hitsige Sauna Perikelen?
kan je eigenlijk zwanger worden van een sauna?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 09 augustus 2016 @ 14:49:

Je buurman tegenkomen is een blunder? Okeeee..... Helaas ben ik de mijne nog nooit tegengekomen. Dat vind ik dan wel een blunder ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 09 augustus 2016 @ 22:47:

kan je eigenlijk zwanger worden van een sauna?



Niet van de sauna, daar zit je op je handdoek.

Wel van het bubbelbad, spermacellen zijn goede zwemmers.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:S-Meds schreef op 09 augustus 2016 @ 22:45:

[...]



Hitsige Sauna Perikelen?Ach jee, daar kan ik wel een boekje over open doen ja. Maar ja, hier gaat het over blunders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven