Viva zoekt alle pijlers

Saunablunders

09-08-2016 14:22 145 berichten
Lieve forummers,



Voor een productie in VIVA zijn wij op zoek naar saunablunders. Ben jij weleens in je nakie je knappe buurman tegengekomen of werd je onverwachts ongesteld midden in de stoomcabine? Deel je gênante verhalen hier!
quote:S-Meds schreef op 09 augustus 2016 @ 22:47:

kan je eigenlijk zwanger worden van een sauna?Het is mij overkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 09 augustus 2016 @ 22:58:

[...]



Het is mij overkomen.Kan alleen als je aan de pil bent toch?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Solomio schreef op 09 augustus 2016 @ 23:00:

[...]



Kan alleen als je aan de pil bent toch?Ja
quote:S-Meds schreef op 09 augustus 2016 @ 22:47:

kan je eigenlijk zwanger worden van een sauna?Jij, Bia en Yasmijn niet meer....
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 09 augustus 2016 @ 22:58:

[...]



Het is mij overkomen.Jou overkomt ook alles he?!
quote:Amaqanda schreef op 09 augustus 2016 @ 23:05:

[...]





Jou overkomt ook alles he?! Het noodlot zit op mijn rug genaaid.
quote:Snoesje666 schreef op 09 augustus 2016 @ 22:48:

Niet van de sauna, daar zit je op je handdoek.

Wel van het bubbelbad, spermacellen zijn goede zwemmers.Wat dacht je van het Turkse stoombad? Daar zit je niet op je handdoek.
quote:Snoesje666 schreef op 09 augustus 2016 @ 21:59:

[...]

Inderdaad.........

Welke stagiaire bij Viva mag nu weer een "spannend" hihi-onderwerp behandelen ?

Ik weet weer precies waarom ik geen Viva lees...

'T lijkt verdorie wel in elkaar gezet door dertienjarige scholieren met dit soort sneue onderwerpen!
Alle reacties Link kopieren
quote:chirpy schreef op 09 augustus 2016 @ 21:51:

Waar laten jullie het scheurlinnen wat je normaal tussen je huidvetrollenplooien hebt zitten? Dat blijft natuurlijk niet zitten in een bubbelbad; pas zag ik een stuk van mijn oude laken voorbij drijven. Maar als ik het van tevoren al weg haal, ziet iedereen die grote rode plekken zodra ik mijn benen wat uit elkaar doe of mijn buik omhoog veert... En in de sauna ga je juist zweten en heb je toch echt wel een flinke lap nodig.





Vevina-crème !!

Is zweetbestendig, dus kan vast ook in de sauna.





P.S. Dit is voor de verandering een serieuze reactie, dankzij dit spul hoef ik geen legging meer onder een jurkje te dragen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer meegemaakt dat een vrouw naast mij wilde opstaan om de sauna uit te gaan en toen een keiharde scheet liet. Ze liep snel weg. Hele gênant was het. Ik had ook geen zin om in haar 'lucht' te blijven zitten dus ben ook maar snel een andere cabine op gaan zoeken.



En heb vroeger in een bar gewerkt en de eigenaar vroeg een keer of ik kon komen werken en ik zei "nee want ik ga vanavond naar Elysium (sauna) dus ik kan niet komen". Verder helemaal niet bedacht dat ik dat niet had moeten zeggen. Vervolgens zit ik met een vriendin in de sauna (op ons handdoekje dus alles was 'out in the open' zeg maar, komt ineens die eigenaar (dus mijn baas) binnengelopen! Zo erg was dat! Hij had ook zo'n vieze glimlach om te laten merken dat het expres was. Toen mijn vriendin en ik snel weggingen, bleek bij de kassa dat hij al voor ons betaald had (had dus echt mijn naam doorgegeven bij de receptie etc.). Heel raar was het! Nooit meer in die bar geweest uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer komt het betreffende artikel in de papieren versie ?

Ik ben wel benieuwd wat er met alle genante voorvallen wordt gedaan.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 09 augustus 2016 @ 22:47:

kan je eigenlijk zwanger worden van een sauna?Niet van een sauna, wel in de sauna ( heb ik begrepen tenminste)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp werkelijk niet waarom jullie je ervaringen delen. Dit komt in het papieren blad.

Ongelooflijk dat jullie er in trappen.

Geldt heel erg voor jou, Happy Daphne.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
TO reageert niet meer ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 04 september 2016 @ 18:21:

TO reageert niet meer ? Nee die zit haar verhaal voor de viva in elkaar te knutselen, of ze is wat ervaring opdoen in de sauna, of het artikel is klaar zodat de interesse in het onderwerp ook klaar is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Snoesje666 schreef op 03 september 2016 @ 00:24:

Wanneer komt het betreffende artikel in de papieren versie ?

Ik ben wel benieuwd wat er met alle genante voorvallen wordt gedaan.





Hi Snoesje666,

Het artikel verschijnt in het VIVA/Flair Winterboek!
Alle reacties Link kopieren
Hé, de TO heeft gereageerd !

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ja ik heb er ook eentje,ik ben een man 57jr wat ik meemaakte ik liep daar dus in me naakie,komen er ineens een paar hele mooie dames langs,mijn hormonen schoten gelijk door mijn bloed en mijn grote vriend ging groeien en groeien niet normaal meer,toen ik plots een por in me rug voelde,het was m,n vriendin die zei he jo hou eens op met snurken.
Alle reacties Link kopieren
Joh, heb je bijna vier maanden nagedacht of je dit durfde te schrijven ? Dit topic is bijna fossiel.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik was voor het eerst met mijn schatje en had afgesproken geen gewenst lichaam contact met hem te hebben omdat hij geen zin had om met opgestoken zeil in het openbaar voor schut te zitten.
Echter in het bubbelbad waren we bewust niet tegen elkaar aan maar tegen over elkaar gaan zitten.
Hij stak zijn been balorig geworden tussen die van mij en ik zei jij begon en greep hem vol bij zijn klos om het netjes te zeggen.
Dat werkte ik voelde zijn hartslag van zijn harde paal niemand die het zag door het bubbelen van het bad hoor.
Na een poosje stopte het echter met bubbelen en het water werd kraakhelder daar zat hij met rol zeil die bijna boven het water uitstak.
Wij schaamde ons kapot maar moeten er nu om lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven