Viva zoekt alle pijlers

Slachtoffer seksueel misbruik gezocht voor integer interview

11-09-2017 14:31 26 berichten
Voor een integere portrettenreeks (die we samen met Fonds Slachtofferhulp en het Centrum Seksueel Geweld ontwikkelen) zijn we op zoek naar vrouwen die het slachtoffer zijn geworden van seksueel geweld, hiervoor hulp hebben gezocht via het CSG en hierover (eventueel anoniem) willen vertellen in het tijdschrift VIVA. Wil jij jouw ervaring met CSG delen, zodat in de toekomst nog meer vrouwen die te maken krijgen met seksueel geweld goed geholpen kunnen worden? Dan komen we graag met je in contact. Je kunt hiervoor mailen naar: forum@viva.nl.
Alle reacties Link kopieren
Want jullie zelf kunnen geen slachtoffers bereiken, binnen de contacten met het csg of slachtofferhulp?

Leg daar dan een flyer neer.

Ik vind dit een hele foute oproep.

Gestaft.
anoniem_264789 wijzigde dit bericht op 11-09-2017 15:07
2.51% gewijzigd
Croma is een een Bitch.
Alle reacties Link kopieren
.
Croma is een een Bitch.
Iedereen met issues krijgt hier een perma. Dus.
Alle reacties Link kopieren
Nooit gehoord van CSG. Is het niet handiger om contact te zoeken met hun eigen ledenbestand? Ik had wel aan een interview mee willen werken (vanaf heel jong jarenlang misbruikt) maar voldoe dus niet aan die specifieke voorwaarde.
Alle reacties Link kopieren
Want vrouwen die geen hulp nodig hadden die zijn natuurlijk niet zielig genoeg voor zo'n interview? Btw aan slachtofferhulp heb je geen zak hoor op zo'n moment.
Alle reacties Link kopieren
Salute; hilarisch als er massaal gestaft zou worden op deze oproep :rofl:
Alle reacties Link kopieren
lievelieveke66 schreef:
11-09-2017 14:58
Salute; hilarisch als er massaal gestaft zou worden op deze oproep :rofl:
Staf maar, mijn staf hebben ze al
Croma is een een Bitch.
Alle reacties Link kopieren
Kijk nou eens, ze kunnen toch nog communiceren bij Viva.

Ik denk dat ze beter eerst de forumproblemen op kunnen lossen voor ik weer wat medewerking ga verlenen.
Niet geschoten is altijd mis
Lekkere sappige misbruikverhaaltjes willen plaatsen onder het mom van "hulp".
Bah.
lievelieveke66 schreef:
11-09-2017 14:58
Salute; hilarisch als er massaal gestaft zou worden op deze oproep :rofl:

Helaas kan een bericht tegenwoordig nog maar één keer gestaft worden. :devil:
Alle reacties Link kopieren
ik vind het zo vreemd dat de "voorwaarde" is dat je hulp van het CSG moet hebben gekregen?
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk zoeken jullie dus iemand die reclame wil maken voor dat CSG en omdat zij handelen in seksueel misbruik, is het wel handig als dat heeft plaatsgevonden?

Laat dat integer maar weg hoor.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
11-09-2017 15:10
Helaas kan een bericht tegenwoordig nog maar één keer gestaft worden. :devil:
onbeperkt bestraft kan toch nog wel? :idee:
Alle reacties Link kopieren
*Beeldig* schreef:
11-09-2017 15:16
Eigenlijk zoeken jullie dus iemand die reclame wil maken voor dat CSG en omdat zij handelen in seksueel misbruik, is het wel handig als dat heeft plaatsgevonden?

Laat dat integer maar weg hoor.
Dusss...dat!
Oproepjes mogen toch niet hier op het forum :lightbulb: ?
Lekker integer ook, als je als slachtoffer van seksueel misbruik met je verhaal hier tussen de Plista's met kutten en pikken komt te staan. Heel integer... :nope:
Alle reacties Link kopieren
Viva is toch die club achter de site met die kuttekeningenterreur? Die eeuwen zijn blijven staan omdat iedereen ze zo mooi vond? Komt heel integer over...
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
11-09-2017 15:41
Lekker integer ook, als je als slachtoffer van seksueel misbruik met je verhaal hier tussen de Plista's met kutten en pikken komt te staan. Heel integer... :nope:
:worship:
Croma is een een Bitch.
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
11-09-2017 15:41
Lekker integer ook, als je als slachtoffer van seksueel misbruik met je verhaal hier tussen de Plista's met kutten en pikken komt te staan. Heel integer... :nope:

Dit inderdaad. Mag hopen dat iedereen wel link uit kijkt.
En wat Star"in het kwadraat" zegt.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Zal me niks verbazen als ze de nieuwste dildo onder de geïnterviewden verloten, integer als ze zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er weer nieuwe stagiaires begonnen bij de Viva-internetredactie?? Zo vreselijk jammer dat er maar 1x gestaft kan worden.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
ducktape schreef:
11-09-2017 15:35
Oproepjes mogen toch niet hier op het forum :lightbulb: ?
En reclame ook niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.centrumseksueelgeweld.nl/ne ... elijk-csg/

Nederland krijgt eindelijk landelijk Centrum Seksueel Geweld
16 februari 2016/in In de media /door CSG

Joop.nl
16 februari 2016

Gemeenten krijgen de komende twee jaar 4,2 miljoen euro extra om een centrum voor slachtoffers van seksueel geweld op te zetten. Dat gebeurt onder leiding van klinisch psycholoog Iva Bicanic die al twee jaar voor een dergelijk landelijk punt pleit. Zij geeft dinsdag een interview in Trouw.

Er worden dus mi ervaringen buiten het CSG geronseld om de subsidiestroom op gang te houden. Waarom, nogmaals, buiten het CSG? Zal mijn vermoedens maar niet uiten, ik kan er enorm naast zitten natuurlijk. Lijkt voor mij een beetje op de rose lintjes praktijken.
We hebben inmiddels voldoende reacties binnen gekregen. Het topic zal dus gesloten worden. Bedankt voor jullie reacties en feedback!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven