Viva zoekt alle pijlers

Voor 6 maanden naar Aruba.

10-12-2017 21:02 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben van plan om 6 maandjes naar Aruba te gaan om te werken in de kinderopvang of in de horeca. Helaas kan ik geen onbetaald verlof krijgen. Dus bij terugkomst moet ik gelijk aan de bak. Hoe hebben jullie dat ervaren bij terugkomst? Was het lastig om
Weer een baan te vinden ? En ben ook zeer benieuwd hoe jullie het daar hebben ervaren ?
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hou er rekening mee dat het levensonderhoud op aruba zeer prijzig is.
Ben er 4 maanden terug geweest en veel mensen hebben een dubbele baan.
Boodschappen zijn echt heel erg duur.
Een pak yoghurt kost gewoon 8 dollar in de supermarkt.
Verder vond ik het een heerlijk eiland.
De bewoners zijn zeer vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een vangnet? Kan je weer bij je ouders of vrienden op zolder wonen?

Mijn ervaring is al weer van langer geleden, maar ik had altijd vrij snel weer een baan. Niet altijd een baan "op niveau", maar wel werk.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Hee! Ik ben zelf 3 maanden op Aruba geweest voor stage. Dat was heel erg fijn, het is een heerlijke plek om te zijn. Maar idd erg duur.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
10-12-2017 21:11
Heb je een vangnet? Kan je weer bij je ouders of vrienden op zolder wonen?

Mijn ervaring is al weer van langer geleden, maar ik had altijd vrij snel weer een baan. Niet altijd een baan "op niveau", maar wel werk.
Ik heb een eigen huurhuis. Maar ik heb al wel iemand die daar voor die maandjes wilt wonen..
Alle reacties Link kopieren
hertje89 schreef:
10-12-2017 21:30
Hee! Ik ben zelf 3 maanden op Aruba geweest voor stage. Dat was heel erg fijn, het is een heerlijke plek om te zijn. Maar idd erg duur.
Klinkt goed ! En hoe heb jij het daar allemaal kunnen bekostigen ? Ik ben ook opzoek naar woonruimte, kan je ook als je geen student bent in 1 van de studentenwoningen wonen ?
Alle reacties Link kopieren
valisa schreef:
10-12-2017 21:10
Hou er rekening mee dat het levensonderhoud op aruba zeer prijzig is.
Ben er 4 maanden terug geweest en veel mensen hebben een dubbele baan.
Boodschappen zijn echt heel erg duur.
Een pak yoghurt kost gewoon 8 dollar in de supermarkt.
Verder vond ik het een heerlijk eiland.
De bewoners zijn zeer vriendelijk.

Wauw dat is duur ja. Maar veder klinkt t heel aangenaam :-D
Daaromwaarom schreef:
10-12-2017 21:41
Klinkt goed ! En hoe heb jij het daar allemaal kunnen bekostigen ? Ik ben ook opzoek naar woonruimte, kan je ook als je geen student bent in 1 van de studentenwoningen wonen ?
Het was tijdens mijn studie. Opleiding betaalde een deel, en mijn ouders en ik zelf de rest. Ik heb op perle d'or gewoond, dat was echt heel fijn. Destijds zaten er ook werkende mensen, ik weet niet of dat nu nog mag want er zit een nieuwe eigenaar in. Veel succes en plezier in elk geval!
Alle reacties Link kopieren
hertje89 schreef:
10-12-2017 22:06
Het was tijdens mijn studie. Opleiding betaalde een deel, en mijn ouders en ik zelf de rest. Ik heb op perle d'or gewoond, dat was echt heel fijn. Destijds zaten er ook werkende mensen, ik weet niet of dat nu nog mag want er zit een nieuwe eigenaar in. Veel succes en plezier in elk geval!

Bedankt! Dat gaat helemaal goedkomen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven