Viva zoekt alle pijlers

Heb jij ook een geheim seksverhaal?

13-12-2017 11:56 29 berichten
Iedere week op VIVA.nl: een Dirty Little Secret, opgebiecht door een VIVA-lezeres. Wil jij jouw geheime sexy verhaal ook – anoniem! – delen met de rest van Nederland? Stuur je verhaal (maximaal 350 woorden) naar redactie@viva.nl met ‘Dirty Little Secret’ als onderwerp. De beste verhalen publiceren we op VIVA.nl.

Hier kan je de eerste editie van Dirty Little Secret lezen: ‘Het was superspannend, tót we voetstappen op de gang hoorden’: http://bit.ly/2BJvSAl
Dan is het geen geheim meer he
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het een seksverhaal moet zijn, vind andere geheimen toch een stuk boeiender.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
13-12-2017 12:06
Jammer dat het een seksverhaal moet zijn, vind andere geheimen toch een stuk boeiender.
Seks verkoopt beter denk ik.

Hoe stuur je dit anoniem in?
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
13-12-2017 12:15
Seks verkoopt beter denk ik.

Hoe stuur je dit anoniem in?
dat is een dirty little secret....
Alle reacties Link kopieren
grenada schreef:
13-12-2017 12:27
dat is een dirty little secret....
Deze vind ik nu echt leuk gevonden :D
Dit is mijn motto
In slechts 350 woorden? Dan zijn we nog maar net de trap op joh!
Alle reacties Link kopieren
Doe gewoon eens een rondje bij jullie op de redactie als je copy nodig hebt.....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik steekwoorden?
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
13-12-2017 12:15
Seks verkoopt beter denk ik.

Hoe stuur je dit anoniem in?
Je kunt gebruik maken van een e-mailadres zonder je naam. Mocht je wel mailen met een persoonlijk e-mailadres dan publiceren wij dit uiteraard niet.
Alle reacties Link kopieren
Internetredactie schreef:
13-12-2017 13:37
Je kunt gebruik maken van een e-mailadres zonder je naam. Mocht je wel mailen met een persoonlijk e-mailadres dan publiceren wij dit uiteraard niet.
Dank je wel voor het antwoord.
Dit is mijn motto
Zozoe heeft er wel zin in zo te lezen... :-D
Alle reacties Link kopieren
Schuift dat nou eens een keer wat of gaan jullie er weer vandoor met andermans bloed zweet en tranen? Ik heb één keer meegedaan aan suks. Nog niet een "dank je Rooss" kon er vanaf.
Beetje jammer.
...
Alle reacties Link kopieren
HuLang schreef:
13-12-2017 14:17
Zozoe heeft er wel zin in zo te lezen... :-D
Dat is ook wel weer overdreven, ik vroeg mij af hoe ik dit eventueel anoniem zou kunnen delen.
Maar 350 woorden is wel krap.

Ik heb zeker dirty little secrets, maar twijfel nog of ik dit wel zou moeten delen, hoewel, het is al een keer summier gedeeld door mij ergens hier op het forum ooit.
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
13-12-2017 14:24
Ik heb zeker dirty little secrets, maar twijfel nog of ik dit wel zou moeten delen, hoewel, het is al een keer summier gedeeld door mij ergens hier op het forum ooit.
Het gevaar van dirty little secrets is dat ze nogal herkenbaar zijn voor wie erbij was. Op een openbaar forum is dat al risky, op grote bijlage nog meer.
Alle reacties Link kopieren
Vandaar mijn twijfel.
Dit is mijn motto
Rooss4.0 schreef:
13-12-2017 14:20
Schuift dat nou eens een keer wat of gaan jullie er weer vandoor met andermans bloed zweet en tranen? Ik heb één keer meegedaan aan suks. Nog niet een "dank je Rooss" kon er vanaf.
Beetje jammer.
Dit. zelfs een gratis Viva niet.
En daarbij was ook nog eens mijn verhaal volledig veranderd en van alles bij verzonnen. Ik herkende het zelf niet eens :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Mijn verhaal was ook veranderd maar dat was ook de bedoeling. Mijn sneue inbreng zou door een echt journaliste een stunning stukje worden.
Een triest aftreksel was het gevolg, tenminste dat vind ik.

Ik denk nog wel 13 keer na voor ik me weer aan zoiets waag.
...
Rooss4.0 schreef:
13-12-2017 15:45
Mijn verhaal was ook veranderd maar dat was ook de bedoeling. Mijn sneue inbreng zou door een echt journaliste een stunning stukje worden.
Een triest aftreksel was het gevolg, tenminste dat vind ik.

Ik denk nog wel 13 keer na voor ik me weer aan zoiets waag.
Ik bedoel: gewoon van alles erbij verzonnen. Gebeurtenissen en details die gewoon niet waar waren, waardoor het nogal een tokkieverhaal werd. Alles voor het geld.
1 euro per woord zou toch wel veel schrijversleed goedmaken denk ik, zelfs al herschrijven ze het daarna volledig. :biggrin:
HuLang schreef:
13-12-2017 14:17
Zozoe heeft er wel zin in zo te lezen... :-D
Zozo... :)
Ze vragen weliswaar reacties van Viva-lezeressen, maar hoe controleer je dat als je anonieme reacties toelaat?
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
13-12-2017 15:48
Ik bedoel: gewoon van alles erbij verzonnen. Gebeurtenissen en details die gewoon niet waar waren, waardoor het nogal een tokkieverhaal werd. Alles voor het geld.
Oh echt? :|
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Dan kunnen ze denk ik zelf wel iets verzinnen als het zoveel anders wordt.
Dit is mijn motto
Zo is het, Zozoetje: het is puur of niets! :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven